‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת בכפר יונה 6 - 1
מכבי מנצחת בכפר יונה 6 - 1
מכבי מנצחת במשחק חוץ מול כפר יונה
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏12 ‏ינואר ‏2013.
צילום:דאבל פס
צילום:דאבל פס
שתף |
 
מכבי קביליו יפו מאותתת לכל הליגה שהיא מתכוונת לרוץ חזק בצמרת עד לסיום והעונה וכי יש לה את הכלים המתאימים לכך. ניצחון החוץ המשכנע , 6-1 בכפר יונה מוריד את כל סימני השאלות. 
לליאור זדה יש את אחד הסגלים הכי איכותיים בליגה א' דרום , יש לו קבוצה מאוזנת , יש לו ספסל חזק , יש לו שחקנים שהם קודם כל חברים טובים , ואולי מעל הכל יש לו קהל תומך שכל כך אוהב את הקבוצה שלו.
כ- 250 יפואים הגיעו לכפר יונה בשעה 13:00 כדי לראות את קבוצתם במשחק החוץ נגד כפר יונה. והנה נתון מעניין , בארבעת המשחקים שקיימה יפו נגד כפר יונה היא לא הצליחה לנצח, אז הנה היום גם הנתון הסטטיסטי הזה שונה
 
אחרי היכולת הטובה שראינו במשחק הגביע נגד נצרת עלית היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שנראה תצוגות דומות גם בליגה. הפועל מרמורק הטקטית היא לא האשמה היחידה בכך שלא ראינו זאת כבר בשישי שעבר ועוד נכונים לו גם משחקים כאלה . גם היום עד כיבוש שער השיוויון שנתן את האות לחגיגה לא הרשימה יפו אך כנראה שזה כל העניין בליגה הזאת ואולי בכלל במקצוע הכדורגל , שער אחד במיוחד נגד קבוצות שמגיעות לשחק טקטי ומבוקר הופך את המשחק לחלוטין ומאפשר בדרך כלל לקבוצה האיכותית יותר להתבלט ולהיות גם זאת שלוקחת את כל הקופה.
 
השינויים שנעשו בפן המקצועי נראים כרגע כצעדים מוצלחים. הבאתו של יניב דוד מסתמנת כרגע כבינגו גדול. השחקן הנהדר יודע מה לעשות עם הכדור , הוא כבר התחבר נפלא לחבריו שקיבלו אותו באהבה , יצר כבר מיני רומן עם הקהל ומוסיף לקבוצה המון חכמה , יצירתיות ובעיקר קור רוח מול השער , מי יודע איך היה נגמר המשחק היום אילולא שער השיוויון שלו היום? 

אלמוג בוזגלו , שהגיע לקבוצה מעט אחרי דוד לא כבש אמנם עד כה אך לפי הרצון שלו וההשקעה שלו גם זה רק עניין של זמן. החלוץ מוסיף עומק לחלק הקדמי , כשהוא על המגרש הוא מפתיע במשחק הגב המשובח שלו ובעזרת המהירות שלו מצליח להביך את הגנות הליגה. מעבר לזאת , נראה כי הגעתו של חלוץ נוסף לסגל החייתה מחדש את צי'קו דננבאום. החלוץ עולה כמחליף בשבועות האחרונים אך נראה כי זה עושה לו רק טוב. היום כבש החלוץ צמד שערים , היה אחראי לפנדל בדקה ה- 90 וגם היה זה שבישל את השער ליוני תורג'מן , הספק מצוין בשביל 35 דקות לא? שהחיינו וקיימנו והגעינו לזמן הזה.
 
הרבה דובר על שינוי ההרכבים והרוטציות התכופות שמבצע ליאור זדה. היום הוא הוכיח שהוא כנראה יודע מה שהוא עושה. המאמן היפואי נראה כמי שמשתמש נהדר בכלים העומדים לרשותו, גם שחקנים שמציגים יכולת מצוינת במשחק כזה או אחר יכולים למצוא עצמם שבוע לאחר מכן על הספסל. הם מקבלים זאת כמקצוענים וכשנקראים לעמדת החילופים עושים זאת בכליון עיינים , זאת קבוצת כדורגל בריאה. היום העלתה יפו מהספסל 3 שחקנים שבקלות שווים מקום בהרכב , שלושה נוספים (סוהיב החולה, גל לוי ומשה ביטון ) כלל לא שותפו.
סגל מאוזן כבר אמרנו?

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

צילום וידיאו: מוני ורסנו
 
סיקור המשחק
כ- 250 יפואים הגיעו לכפר יונה בשעה 13:00 כדי לראות את קבוצתם במשחק החוץ נגד כפר יונה. והנה נתון מעניין , בארבעת המשחקים שקיימה יפו נגד כפר יונה היא לא הצליחה לנצח, אז הנה היום גם הנתון הסטטיסטי הזה שונה. חשש גדול היה באשר לקיומו של המשחק אך כל מי שהיה היום ב "איצטדיון כפר יונה" כפי שהוא מכונה באפליקציית הניווט Waze ראה משטח כדורגל נהדר , כזה ששחקנים אוהבים לשחק עליו.
את המשחק פתחה יפו חלק הגנתי זהה לזה שפתח במשחקים האחרונים , בקישור עלה ברקוביץ' לצידו של סולי צמח , לפניהם שיחק יאיר כהן צדק שלא פתח בשני המשחקים האחרונים , וויצמן ודוד שיחקו באגפים ואלמוג בוזגלו בחוד.  כפר יונה הייתה זו שזכתה לכבוש ראשונה. נגיעת יד ברחבת יפו מעניקה למקומיים בעיטת עונשין מ - 11 מטרים. 

גילי חג'ג' לוקח את הבעיטה ועושה זאת נהדר , 1-0 לכפר יונה בדקה ה- 13 של המשחק. יפו נראתה בהלם לאחר ספיגת השער , המקומיים שיחקו עם המון התלהבות והצליחו מצד אחד לסכל את התקפות יפו ומצד שני לצאת למתפרצות מסוכנות. יפו החלה להתעורר החל מהדקה ה- 25 ויצאה קדימה בכוחות מתוגברים. יאיר כהן צדק , השחקן הטוב ביותר במכבי קביליו יפו היום , הגיע לקבל כל כדור וידע לנווט את משחקה של יפו כפי שקשר עושה משחק צריך לעשות. 
צילום:דאבל פס
צילום:דאבל פס


מאור מרציאנו וגיא שוסט הרשימו גם היום שעלו וירדו ללא הרף. בדקה ה  - 33 מעביר כהן צדק כדור טוב שמאלה למרציאנו שמרים לרחבה ורואה את הכדור שיוצא מרגלו נוגע בידו של שחקן כפר יונה שמושיט ידיו לכדור , שופט המשחק ושופט הקו מתעלמים מהנגיעה , 

הכדור מגיע לרגליו של יניב דוד שמתוך הרחבה בועט כדור מדויק לפינה כדי לקבוע 1-1. יושבי הספסל היפואי שהיו המומים מכך שלא נפסקה בעיטת עונשין מ -11 מטרים לטובת יפו נזעקו אל הקוון והשופט , אך זה כבר לא היה משנה הכדור של דוד פגש ברשת , שיוויון בכפר יונה ושמחה גדולה ביציע אוהדי יפו. יפו , נלהבת מכיבוש שער השיוויון החלה להניע כדור בתכליתיות ולמצוא את השחקנים החופשיים בחלק הקדמי. בדקה ה- 40 מסתיימת התקפה מצוינת של יפו בהכשלתו של סולי צמח על סף הרבה בצד שמאל מרחק 16 מטרים משערו של השוער המקומי. 

יאיר כהן צדק לקח את הבעיטה וסיבב את הכדור באופן מושלם היישר לרשת , 2-1 למכבי קביליו יפו שמבצעת מהפך בדקה קריטית של ההתמודדות. בדקה ה- 45 הזדמנות מצוין לוייצמן לכבוש את השלישי , הקשר היפואי מקבל את הכדור ברחבה , מהתל בשומריו ושולח בעיטה למסגרת אך שוער כפר יונה היה הפעם במקום והציל את קבוצתו מספיגה נוספת. 2-1 ליפו עם השריקה למחצית.

מחצית שניה

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. בדקה ה- 47 מקבל שוסט את הכדור באגף ימין ומעביר רוחב בחצי גובה לעברו של וייצמן שמתגנב ומצליח לנגוח את הכדור אך זה לא מוצא את המסגרת. בדקה ה- 52 עת מנסה יפו למצוא את השלישי מרים ברקוביץ' כדור לרחבה , כדור שפוגש בידו שחקן כפר יונה שנמצא ברחבה , הפעם מחליט השופט , פנדל ליפו. 

ברקוביץ' הפנדליסט הקבוע של הקבוצה לוקח את הבעיטה ועושה זאת מצוין 3-1 למכבי קביליו יפו. גם אחרי ספיגת השער השלישי לא נשברה כפר יונה. המקומיים ניסו לצאת קדימה במטרה למצוא את השני שיכניס קצת מתח למשחק אך התקשו לפצח את ההגנה היפואית שנראית חזקה מתמיד. 

בדקה ה- 55 נכנס למשחק צ'יקו דננבאום במקומו של אלמוג בוזגלו. בדקה ה- 62 הוא כבר מוצא את הרשת. דננבאום מתנהל עם הכדור באגף שמאל מרחק 25 מטרים משערה של כפר יונה , החלוץ ספק בועט ספק מחפש את חבריו בכדור קשתי אך זה מספיק כדי להתל בכל הגנת כפר יונה כולל השוער למצוא את הרשת , 4-1 למכבי קביליו יפו. בשלב זה התפרקה כפר יונה לחלוטין. יפו הייתה הקבוצה היחידה על כר הדשא. הנעת כדור תכליתית ויפה לעין , משחק צירופים , תמיכה של המגינים , פשוט תאווה לעיניים. 

בדקה ה - 72 חולף ברקוביץ' על שומרו ומכניס כדור גדול לדננבאום שעושה תנועה לרחבה ומצד ימין מעביר כדור רוחב חד למרכז , יניב דוד בפעולה גדולה מושך את ההגנה אליו ומשאיר את הכדור ליוני תורג'מן שמגיע מאחור כדי לשים את השער הקל בקריירה שלו כשהוא לבדו מול השוער , 5-1 ליפו ואיזה מהלך גדול של כדורגל. 

יאיר כהן צדק הוחלף בדקות אלה וזכה לעידוד והרבה אהבה מהקהל היפואי שידע להעריך את המשחק המצוין שלו. בדקה ה- 80 עולה יפו כבר ל 6-1 , דננבאום שעלה חד מהספסל מקבל את הכדור בשמאל הרחבה מתקדם מעט ושולח כדור חזק שפוגע בקורה השמאלית של השער וטס לרשת , שער גדול לחלוץ שמחזיר לעצמו את הביטחון. 

בדקה ה- 90 מנצל דננבאום טעות בהגנת כפר יונה , משתלט על הכדור ברחבה ובקור רוח שהיה חסר לו בשבועות קודמים חולף על פני השוער שמכשיל אותו ברחבה , שופט המשחק מורה על הנקודה הלבנה וכן מראה את האדום לכהן השוער המקומי. כפר יונה שנותרה ללא שוער על הספסל ( השוער השני נכנס במחצית הראשונה במקום השוער הראשון ) הכניסה שחקן שדה אל בין הקורות. יניב עמיאל שנבחר להיות זה שיבעט את הפנדל החליט להעבירו לאסף לוי שבעט חלש לפינה הימנית וראה את "שוער" כפר ינה מציל את קבוצתו מספיגה נוספת.
 
בסיום 6-1 גדול למכבי קביליו יפו שמשיגה ניצחון חוץ משכנע שצריך להיות שווה עבורה הרבה יותר מ3 נקודות ליגה נוספות.
 
ניצחון חוץ חשוב מאד למכבי קביליו יפו. נכון שרוב קבוצות הצמרת ניצחו היום והפער מהמקומות הראשונים נותר בעינו אך נדמה כי הניצחון היום ובעיקר צורת המשחק במחצית השנייה יכולות וצריכות לעלות את הקבוצה מדרגה. ההרתעה שהייתה בעבר תחזור בעיקר בזכות משחקים כאלו ואם יפו תמשיך לשחק כך , באותה נחישות, הקרבה , פרגון ואהבה אין דבר שיעצור אותה.
 
בשבוע הבא לא ייתקימו משחקים בגין הפגרה.
 
בעוד שבועיים, תצא יפו למשחק חוץ קשה בקריית מלאכי ותקווה לחזור גם משם עם מלוא הנקודות.

תגיות:   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   כדורגל יפו   מכבי יפו   סיקור משחקי מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
רכבת קלה ביפו
החלו עבודות הרכבת הקלה בדרום העיר
קרית חינוך יפו
שבוע הספר בבית הספר היסודי "קרית חינוך יפו"
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |