‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הפסד למכבי יפו מול ק.גת
הפסד למכבי יפו מול ק.גת
מכבי יפו מפסידה לק.גת- 3:2
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏02 ‏מרץ ‏2013. צילומים: אתר גולר1
שני הקפטנים עם השופט
שני הקפטנים עם השופט
שתף |

מחזור 21
28.2.13
מכבי קביליו יפו מול קרית גת.

 
הפסד כואב מאד למכבי קביליו יפו ביום שישי באיצטדיונה של מכבי קריית גת. 
חגיגת כדורגל אמיתית קיבלו היום 600 הצופים בקריית גת. 5 שערים , דרמה גדולה והמון אמוציות. המהומה שפרצה במחצית המשחק בין 2 הקהלים העיבה כמובן על חגיגת הספורט וכולנו מקווים כי דברים כאלו לא יקרו בעתיד. 

קריית גת שנמצאת בתקופה נפלאה קיבלה היום חיזוק ממאות אוהדים שגדשו את האיצטדיון. מילה טובה מגיעה להנהלת קריית גת שהפכה את המשחק לפסטיבל , סדרנים כיוונו את האוהדים במגרש החנייה, עשרות דגלים חולקו לאוהדים , בלונים נתלו בכל היציע  ואפילו מערכת כריזה הייתה , יפה מאד.

מכבי קביליו יפו יכולה וצריכה לחזור הביתה עם טעם מר מאד של פספוס ואכזבה. קריית גת אינה קבוצת כדורגל טובה יותר ממכבי קביליו יפו ולא הגיע לה לנצח את המשחק היום. כן מדובר בקבוצת כדורגל איכותית שראוייה להתמודד על מקום בפלייאוף העליון אך יפו הייתה צריכה לחזור היום מהמגרש בקריית גת עם 3 נקודות. 

ההפסד היום , במשחק הכל כך חשוב מרחיק את יפו משמעותית מהמקום הראשון רגע לפני המשחק נגד המוליכה ביום שישי הקרוב. ליאור זדה שקיבל בחזרה לסגל את יוני תורג'מן, צ'יקו דננבאום ומאור מרציאנו עלה עם הרכב שונה מזה שפתח באמצע השבוע בפתח תקווה. 

מאור מרציאנו חזר ל11 ופתח בעמדת המגן השמאלי. ליעד ברקוביץ' שהיה השחקן המצטיין בפתח תקווה נפצע אתמול באימון והורד לספסל את מקומו בהרכב תפס יוני תורג'מן. נוי וייצמן שלא פתח ביום שלישי פתח היום במקומו של סוהיב פריג'.


תקציר המשחק - מחצית ראשונה
כ - 200 אוהדים מיפו הגיעו לקריית גת ונתנו לשחקניהם אווירה ביתית. פתיחת המשחק הייתה מצוינת מבחינת יפו. שחקני יפו נראו נחושים ומרוכזים. כבר בדקה ה- 2 קרן מובילה להכשלתו של סולי צמח ברחבת קריית גת , צמח נתפס בחולצתו והופל אך שופט המשחק בחר להתעלם מהאירוע. 

בדקה ה- 5 מצב מצוין ליפו לעלות ליתרון , בוזגלו מקבל את הכדור בשמאל , נכנס לרחבה ומוציא כדור טוב אליו מגיע שוסט שחייב לכבוש אך נכשל ובועט לתוך שחקן צהוב. יפו המשיכה להיות טובה יותר על הדשא , נוי ויצמן ויניב דוד עשו המון צרות להגנת קריית גת . התקפה אחר התקפה הגיעו שחקני יפו לרחבת קריית גת אך כשלו במסירה האחרונה. בדקה ה- 13 היה זה דוד שקיבל כדור בימין , דהר קדימה וספק הוכשל ברחבת קריית גת . גם הפעם בחר השופט להתעלם. בדקה ה- 20 ראינו הזדמנות ראשונה של המארחים כשאחד מהצהובים ניסה כוחו מ -18 מטרים וכמעט מצא את המסגרת.

בדקה ה- 30 מקבל ויצמן את הכדור מרחק רב משערה של קריית גת , מעביר 3 שחקנים ונכנס לרחבה אך במקום לבעוט לשער מנסה לעבור שחקן נוסף והכדור מורחק , כמה חבל. 

החלטות שיפוטיות תמוהות

בדקה ה- 37 מתהפכת התמונה כולה. איבוד כדור סתמי בהגנת יפו מוביל להתקפה של קריית גת בסיומה מקבל מאיר אלקבץ את הכדור באגף שמאל על סף הרחבה , אלקבץ רואה את שוסט מולו ומנסה לעבור אותו, שוסט נעמד ורואה את אלקבץ צולל לדשא. 
שופט המשחק קונה את ההצגה של אלקבץ ומצביע על הנקודה הלבנה. לפחות ממבט ראשון זוהי אינה עבירה שמצריכה בעיטת עונשין מ -11, שופט המשחק כאמור חשב אחרת. שלומי משה , הקפטן הצהוב לקח את הבעיטה ועשה זאת מצוין , 1-0 לקריית גת בניגוד למהלכי המשחק. יפו ניסתה לצאת מההלם וחשבה על שער שיוויון עוד לפני ההפסקה אך בדקה ה- 44 ההפך הגמור קרה. בעיטה חופשית ליפו מרחק 30 מטרים משערו של למל. 

סולי צמח מעוניין להוציא כדור מהר קדימה , הוא רואה שחקן צהוב שעומד קרוב מאד ואינו מאפשר את המשכת המשחק , צמח בועט את הכדור לרגלו ומצפה לשריקה של השופט , אזהרה של שחקן קריית גת ופסיקה על בעיטה חוזרת. לא אצל השופט שלנו שקובע כי המהלך חוקי ולמעשה מוציא את קריית גת למתפרצת בסיומה מנצל משה את מהירותו חודר לרחבה וכובש בקלילות מול למל , 2-0 לקריית גת , לא ייאמן.

בדקות אלה התפתחה מהומה בין 2 הקהלים לאחר שאוהדי קריית גת התגרו באוהדי יפו ולמעשה הצליחו לעורר את זעמם של מספר אוהדים שפשוט לא הצליחו לשמור את התסכול לעצמם. לאחר התערבות של כוחות האבטחה שכחה המהומה אך היה ברור שכל ארוע קטן יבעיר מחדש את האש. בסיום המחצית הראשונה 2-0 לקריית גת.

תקציר המשחק - מחצית שניה
ליאור זדה בחר שלא לבצע שינויים במחצית ויפו עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכבה. יפו דווקא פתחה טוב את המחצית ובדקה ה- 47 מקבל דוד את הכדור ברחבה ומוסר לנוי ויצמן שמגיע מאחור וממצב טוב חייב למצוא את המסגרת אך שוב הכדור פוגע בשחקן קריית גת.  

יפו ניסתה לחזור למשחק אך לא הצליחה לפצח את משחק ההגנה של המקומיים. הכדורים אמנם הלכו באופן טוב למגינים ומשם לרחבה אך משחק פושר של יניב דוד ואלמוג בוזגלו שנוטרל על ידי הגנת קריית גת הקשו על יפו. 

בדקה ה- 53 מבצע זדה חילוף כפול כשמכניס לדשא את סוהיב פריג' ויאיר כהן צדק במקומם של נוי ויצמן ויוני תורג'מן. קריית גת וויתרה במחצית השנייה על משחק ההתקפה. נתנאל בן אבו שיחק כחלוץ יחיד ושלומי משה שיחק כקשר. השלישייה הקדמית של קריית גת , בן אבו , משה וקומרקוב היא שליישיה מסוכנת ומהירה מאד ואחראית על 24 שערים מתוך 35 שכבשה קריית גת, כולל היום. 

קריית גת החלה לבזבז זמן. שחקניה נשכבו על הדשא ושוערה ניסה להרוג את השעון. שופט המשחק לא נתן יד לניסיונותיה של קריית גת , הוא שלף צהובים על ימין על שמאל ונתן הוראה לחדש את המשחק למרות ששחקן קריית גת שכב על הדשא. פו המשיכה לחפש את השער המצמק ,היא קיבלה כמעט של שריקה מהשופט, יאיר כהן צדק הגיע לקבל כל כדור לרגל וניסה למצוא את חבריו. 

סוהיב פריג' ניסה להציל את המולדת לבדו והרבה לאבד כדורים. מרציאנו ושוסט קיבלו כדורים טובים באגפים אך לא מצאו את חבריהם. ליאור זדה הבין שאין לו מה להפסיד וזרק למערכה את משה ביטון במקומו של אסף לוי. קריית גת זיהתה את הבור הענק שנוצר במרכז המגרש ויצאה למתפרצות מסוכנות , אחת מהן בדקה ה- 70 הסתיימה בכדור בקורה לאחר בעיטה של נתנאל בן אבו. 

בדקה ה- 80 זוכה יפו בבעיטה לא ישירה על סף הרחבה לאחר משחק מסוכן של אחד משחקני קריית גת. שוער קריית גת מקבל באופן לא ברור את הצהוב השני ומורחק מהמשחק. יפו מרגישה שהיא יכולה לחזור למשחק אך יאיר כהן צדק בועט את הכדור לשמיים. 

יפו לא אמרה נואש. היא המשיכה לשלוח כדורים ארוכים קדימה במטרה למצוא את אחד משחקני ההתקפה. בדקה ה- 87 מקבל מרציאנו את הכדור בשמאל , מרים מצוין ומוצא את סולי צמח שמנתר גבוה ונוגח לפינה , רק 2-1 לקריית גת. בעידוד הקהל ניסתה יפו למצוא את השיוויון , בדקה ה- 88 היה זה פריג' ששלח כדור חזק ושטוח מהרחבה ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

 בדקה ה 92 זה כבר נגמר בכדור ברשת , הרמה מצד שמאל שוב מוצאת את ראשו של צמח שמנצל יציאה גרועה של השוער כדי להשוות ,   2-2 גדול בקריית , איזה דרמה. הקהל היפואי בהלם. 90 דקות שהוא סופג הקנטות מהקהל המקומי. 90 דקות שהוא חווה תסכול מהקורה על הדשא. פתאום , אנחנו ב 2-2 , לא ייאמן. קריית גת נראתה מרוסקת, היא איבדה בן רגע יתרון יקר , היא משחקת בעשרה שחקנים , ועכשיו היא משחקת גם נגד קבוצה שמאמינה מאד בעצמה. על השעון עוד 3 דקות. יפו רוצה לנצח. 

מאמן קריית גת על הקווים פשוט בשוק. יפו יוצאת קדימה , הכל עובר דרך רגלו של כהן צדק ששולח כדורים ארוכים ללב הרחבה. בדקה ה- 94 הכדור מגיע שמאלה לסוהיב שמרים לרחבה אך הגנת קריית גת יוצאת מזה. בדקה ה- 95 מתפרצת קטלנית של קריית גת. הכדור מורם משמאל לימין, מאור מרציאנו מפשל ורואה את הכדור עובר מעליו ומגיע לחנן אלקיים שנותר לבדו מול למל , אלקיים לא מתבלבל , הוא לא בועט כפי שכל שחקן כדורגל ממוצע היה עושה , הוא מרים את ראשו , רואה את קומרקוב מגיע מאחור ונותן לו , האחרון נושם עמוק ושולח כדור מדוייק לרשת של למל , 3-2 ענק לקריית גת , איזה משחק. שופט המשחק שרק שניות ספורות לאחר השער , בסיום , 3-2 למכבי קריית גת.

הפסד קריטי למכבי קביליו יפו במאבקה על הכרטיס לליגה הלאומית. מכבי קביליו יפו יכולה להרגיש מאוכזבת מאופן משחקה היום. היא הייתה חייבת לחזור עם יותר מהפסד מהמגרש בקריית גת. ליאור זדה ושחקניו היו חייבים להגיע עם ניצחון שלישי רצוף למשחק העונה בשבוע הבא נגד קטמון. בדקה ה- 92 היום בקריית גת התסריט הזה בהחלט היה אפשרי. 

ההפסד היום מוריד את יפו למקום 5 הטבלה , מרחק 9 נקודות מהמוליכה קטמון ו 5 נקודות מהשנייה כפר סבא. המיקום בטבלה לא משנה כמו העובדה שיפו הייתה צריכה להתעלות על עצמה ופשוט לקחת את הניצחון בכל מחיר. ישנם משחקים בעונה , כפי שהיה בעונות קודמות שהם משחקים שפשוט חייבים לנצח. המשחק היום בהחלט מוגדר ככזה , ויפו כשלה היום.

בשבוע הבא תארח יפו את קטמון למשחק מעניין לא פחות ותקווה לשוב למסלול הניצחונות ואולי לפתוח מחדש את המאבק על המקום הראשון.

צפו בתקציר המשחק בוידאו: (צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו!

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ליגת כדורגל ביפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |