‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  תיקו במשחק מול כפ"ס
תיקו במשחק מול כפ"ס
מכבי יפו מסיימת בתיקו 0:0 מול כפר סבא
 מאת: דאבל פס - לירן דורף
‏יום שני ‏18 ‏מרץ ‏2013. צילומים: לירן דורף - דאבל פס
נסיון לשער - שלא הצליח
נסיון לשער - שלא הצליח
שתף |
 
בית"ר כפר סבא ומכבי יפו נפרדו בתיקו מאופס ומשעמם כשהמנצחת היחידה ממנו היא דווקא הפועל קטמון. האירועים המרכזיים במשחק -  ארבה תועה וגשם שוטף במחצית השנייה.
ליאור זדה מאמן יפו אמר בסיום: " צריך לומר את האמת, לא הגיע לנו יותר מתיקו כאן, כפר סבא קבוצה מצויינת וביום כזה חלש שלנו, צריך לגלות אופי וקודם כל לא להפסיד".

כשההתאחדות לכדורגל דחתה את המשחק בין בית"ר כפר סבא למכבי יפו משישי השרבי למוצאי שבת, כולם חשבו שזה יוביל למשחק טוב יותר, עם קצב ואירועים, אך בפועל קיבלנו את אחד המשחקים החלשים שנראו העונה בליגה א', כמה חבל שיש מינימום מילים לרשום בכתבת המשחק, אחרת אפשר היה כבר כעת להשלימה.

תוצאת תיקו הייתה הכי פחות צפוייה במשחק הזה כששתי הקבוצות ידעו היטב שרק נצחון יוכל להשאיר אותן חזק בתמונת המאבק על המקום הראשון בטבלה, אך דומה שמן הפתיחה שתיהן העדיפו לא להפסיד מאשר לנצח, למרות שאם כבר היה מגיעה למישהי את הנקודה, זו כפר סבא שיזמה יותר והגיעה לשני מצבים מצויינים שיכלו להכריע את המשחק.

חיים סירוטקין ערך שינוי בודד מההרכב שסחט תיקו מול הפועל אזור כשטל ארז החליף את סעדון ואילו יוני רביבו למרות שכבש בשבוע שעבר, נותר גם הפעם על הספסל.
ליאור זדה למרות הנצחון על קטמון, ניסה להתאים את סגנון המשחק של כפר סבא להרכבו והעלה ב 11 הפותחים את תורג'מן ודננבאום על חשבונם של אסף לוי ויניב דוד, גיא עיני החליף במרכז ההגנה את יניב עמיאל המורחק.

מהלך המשחק - מחצית ראשונה
המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות שהרבו לאבד כדורים כשקביליו לוחצת גבוה במגרש ומנסה למנוע מכפר סבא לפתח את הנעת הכדור המפורסמת שלה במרכז השדה.
 
בדקה התשיעית מצב ראשון שלמעשה גם הייתה החמצת המשחק כשמאיר דרעי פרץ באגף ימין והוציא כדור רוחב נהדר לאלעד כהן אשר ניצב לבדו מול למל שיצא נהדר והדף בגופו שער בטוח.
 
דקה חלפה וחצי הזדמנות ראשונה ליפו כשאלמוג בוזגלו בעט מ 20 מטרים כדור שחלף סמוך לקורה.
אלו גם היו בדיעבד הדקות הטובות במשחק כששתי הקבוצות מעיזות לצאת קדימה ולנסות להבקיע. בדקה ה-12 קרן של ברקוביץ' מצאה את ראשו של דננבאום שהסיט בראשו את הכדור אחורנית לעבר השער אך אסף רז היה במקום וקלט.
 
יפו נכנסה למשחק ובדקה ה-16 תורג'מן חטף כדור במרכז השדה מחג'ג' ושלח מסירת עומק חכמה לדננבאום שטיווח מ 14 מטרים מעט אלכסונית אך טיל הקרקע אוויר שרק ליד החיבורים אך חמק החוצה.
כאן התחילו גם שני המאמנים במשחקי המוחות כשסירוטקין מחליף באגפים בין פורת לדרעי ואילו זדה מזיז במיקום כל מספר דקות את השלישייה הקידמית שניסתה לבלבל את הגנת כפר סבא.
בדקה ה-21 עירבובייה ברחבת יפו ובסיומה הצליח טל איילה לבעוט בסיבוב משמונה מטרים כדור חזק שלא מצא את המסגרת.

כאן נרגע המשחק ושתי הקבוצות לא הצליחו לסכן את השוערים, גם מרכזי ההגנות של שתי הקבוצות בלטו בדקות אלו כשהצליחו להרחיק את הסכנה פעם אחר פעם.

רק בדקה ה-45 זכינו לראות מצב נוסף כשטל איילה הרים מימין כדור מדוד שהגיע היישר לראשו של גל פורת שנגח מתשעה מטרים כדור קשתי וחלש אותו לא התקשה למל לקלוט.
המחצית השנייה נפתחה דווקא בסערה וכבר בדקה ה-48 מצב נהדר לכפר סבא כשאלעד כהן הכניס כדור עומק פנטסטי למאיר דרעי שהשכיב את עיני ובעט משמונה מטרים מעט אלכסונית כדור חזק אך למל ביום נהדר הצליח איכשהו להדוף ולהשאיר את יפו בחיים.

מהלך המשחק - מחצית שניה
מכאן והלאה כדורגל כבר לא ראינו, שתי הקבוצות החלו בחילופים רבים וגם המבול השוטף שהחל לרדת במגרש, לא תרם להגברת הקצב, האירוע הבולט התרחש בדקה ה-79 כשעידו שוקרון המקומי חזר לשחק לאחר שנעדר כעשרה חודשים בגלל פציעה.
גם הספסל של יפו העדיף בדקות השעמום להתרכז בארבה הטועה שהתייצב סמוך אליהם מאשר במשחק המרדים שלא הצליח לייצר משהו מעניין לעין.

בדקה ה-85 חצי מצב לכפר סבא כשרביבו המחליף טיווח מ 13 מטרים אלכסונית טיל שהלך למסגרת אך הוסט ע"י שוסט ולמל ששיפשף את הכדור בדרכו לקרן.
בדקה ה-90 כדור חופשי מסוכן למקומיים ומשום מה עוד לפני שהוא מתקיים, מחליט סירוטקין באופן תמוה להוציא דווקא את אלעד כהן בעל משחק הראש הטוב בקבוצה, לא ברור מה מטרת החילוף בזמן שכזה אך הפתרונות רק למאמן כפר סבא.
 
בתוספת הזמן הגיעה כפר סבא להזדמנות טובה כשרביבו קיבל כדור מאיילה ומעשרה מטרים מעט אלכסונית הפגיז למסגרת אך למל בהתעופפות נהדרת הצליח להדוף לקרן ולהציל ליפו נקודה.

בסיום תיקו מאופס וחלש כשהדבר היחיד שאפשר לציין הוא שהמשחק התנהל באופן ספורטיבי והוגן עם שני כרטיסים צהובים בלבד וגם הם בתוך תוספת הזמן של המשחק.
כפר סבא אמנם התקרבה לקטמון והיא במרחק 2 נקודות ממנה אך יש לזכור כי לירושלמים משחק חסר מול בת ים ונצחון שלה שם, יגדיל את הפער בצמרת לחמש נקודות.

שפט היטב רעפת אלחמולה בעזרת הקוונים עומרי לזר וחי גוזלן לעיני 400 צופים בלויטה.
ליאור זדה מאמן יפו אמר בסיום: " צריך לומר את האמת, לא הגיע לנו יותר מתיקו כאן, כפר סבא קבוצה מצויינת וביום כזה חלש שלנו, צריך לגלות אופי וקודם כל לא להפסיד".
 

תגיות:   מכבי יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   מכבי קביליו יפו   ליגת כדורגל יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |