‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  יפו מנצחת את כפר שלם
יפו מנצחת את כפר שלם
מכבי מנצחת את כפר שלם ועולה למקום השני
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏13 ‏אפריל ‏2013.
צילום:אתר גולר1
צילום:אתר גולר1
שתף |
 
מכבי קביליו יפו - 1, כפר שלם - 0
סיכום מחזור 27

מכבי קביליו יפו משיגה היום ניצחון חשוב ומנצלת עד תום את מפגש הצמרת בין קטמון וכפר סבא שהסתיים בתוצאת תיקו.
ישנם מספיק מקומות בהם ייעשו החישובים וייזרקו הספוקלציות לאוויר באשר לסיכוייה של יפו לתפוס את המקום הראשון בליגה ולכן לא ניכנס לזה כרגע אך כבר עם שריקת הסיום באילת היה דיי ברור לכולם , המקום הראשון אינו ריאלי יותר עבור מכבי קביליו יפו ועלייה לשפר עמדות ולהגיע לפלייאוף מהמקום הכי טוב קרי המקום השני.

על מנת לעשות כן הגיעה היום יפו לשכונת התקווה על מנת ללקט 3 נקודות ולקוות לתוצאה טובה מכפר סבא שתקפיץ את יפו למקום השני בליגה כשאנו שלושה מחזורים לסיום העונה. את טראומת כפר שלם מהעונה שעברה אין טעם להזכיר אך עבור חלק מהקהל היפואי היה מדובר היום ביותר ממשחק רגיל על 3 נקודות , היה זה משחק שנועד להשכיח ולו במעט את ההפסד המר מהעונה שעברה שחיסל את סיכוייה של יפו לעלות.

ליאור זדה עלה היום עם הרכב בעל אורינטצייה התקפית וניסה להשיג הכרעה כבר מהפתיחה. אולם בקישור ראינו 2 קשרים אחוריים בדמותם של סולי צמח וליעד ברקוביץ' אך שאר השחקנים שהשלימו את חוליות הקישור וההתקפה היו שחקנים התקפיים כדוגמת יאיר כהן צדק ושלושה חלוצים , יניב  דוד , אלמוג בוזגלו ומשה ביטון.
צילום:אתר גולר1
צילום:אתר גולר1

צפו בתקציר הוידאו (צילום: נתן לוי - חרגולי הדשא)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
ואכן הפתיחה הייתה מצוינת עבור יפו. 400 האוהדים שהגיעו לשכונה דחפו את הבחורים של זדה ואלו היו נהדרים על כר הדשא. התקפה רודפת התקפה , מהלך רודף מהלך , יפו מגיעה מהמרכז , מהצדדים ומנסה בכל כוחה לכבוש את שער היתרון.כבר בדקה ה - 2 היה זה יאיר כהן צדק שהרים כדור מצוין לרחבה , שחקן כפר שלם ניסה להרחיק וכמעט כבש לשערו הוא. דקה חולפת ושוב כדור מצוין של כהן צדק למרכז הרחבה גורם למהומה אך הגנת הכפר מרחיקה. 

כמה מילים על יאיר כהן צדק. במהלך החודשים האחרונים הוא מזגזג בין הספסל להרכב ואולי בצדק אך כשהקשר היפואי מחליט להתרכז בכדורגל ונכנס טוב למשחק הוא הופך לשחקן משמעותי מאד שמשדרג את משחק ההתקפה של יפו באופן  ברור. היום היה אחד מאותם ימים כאלו, כהן צדק היה נייד מאד, היה מעורב בכל מצב מסוכן של יפו וגם עשה עבודת הגנה. בדקה ה - 8 מבצע נהדר של משה ביטון שמסבסב את הגנת כפר שלם מסתיים במסירה גדולה ליניב דוד שנכנס לרחבה וממצב טוב בועט מעל השער. 

יפו המשיכה לתקוף ובדקה ה- 13 , לאחר ערבוביה ברחבת כפר שלם מגיע הכדור לבוזגלו שממצב נח בסמוך לקו השער מפספס את המסגרת בסנטימטרים. בדקה ה- 15 מוסר בוזגלו כדור טוב למשה ביטון שמהתל בשומרו ברחבה ובועט מהאוויר לעבר השער, אך והבה, השוער המקומי קולט את הכדור ללא בעיות מיוחדות. בדקה ה- 20 עוד מצב מצוין ליפו, התקפה טובה של הלבנים מסתיימת במסירה גדולה של בוזגלו מימין הרחבה למרכז לשם הגיע מאחור כהן צדק שבעט נגיעה אך לא מצא את המסגרת. 

כהן צדק ניסה שוב את כוחו בשתי בעיטות חופשיות בדקות 24 ו 30, הראשונה הלכה לידיו של והבה והשנייה חמקה לה ממסגרת השער. בדקה ה- 35 יוצאת יפו להתקפה טובה , כהן צדק מוסר שמאלה למרציאנו שמרים לרחבה לעברו של דוד ש מנתר גבוה אך נוגח החוצה. יפו משחקת טוב , מניעה כדור בסבלנות ומנצלת את יתרונה בשדה לטובת יצירת מצבי הבקעה אך אינה מצליחה לעלות ליתרון. 

בדקה ה - 37 בסיומו של מכבש לחצים על שערו של והבה דורשים ביפו בעיטת עונשין מ -11 מטרים לאחר שהכדור נגע בידו של שחקן כתום , שופט המשחק מורה להמשיך. בדקה ה- 39 היה תורו של בוזגלו להגיע למצב טוב מול והבה אך החלוץ שהציג משחק מצוין בעט מעל השער. מחצית טובה מאד של יפו מסתיימת ללא כדור ברשת , 0-0 במחצית.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. המגמה מהמחצית השנייה נמשכה ויפו תקפה ללא הרף את שערו של משה והבה. בדקה ה- 50 מצליחה יפו לשים את הכדור ברשת , התקפה מצוינת מסתיימת בהרמה מדויקת לעברו של ביטון שממשיך עם הראש לעברו של דוד שנוגח לרשת , ביציע ובספסל היפואי כבר חוגגים אך הקוון הניף את הדגל בטענה לנבדל , עדיין 0-0 בשכונה. הקהל היפואי החל לקרוא בשמו של סוהיב פריג' אך זדה חשב שזה עדיין מוקדם וסוהיב המשיך להתחמם בצידי המגרש. כפר שלם ניסתה לצאת מעט קדימה ולהפתיע את יפו. 

הדברים אמורים בעיקר על חן לוי הקשר המצוין של כפר שלם שעדיין לא ברור מה מעשיו בליגה א'. לוי הטריד רבות את הגנת יפו כפי שעושה לכל הגנות הליגה . בדקה ה- 56 בעיטה חופשית שלו כמעט העלתה כפר שלם ליתרון אך למל היה במקום. בדקה - 62 נכנס לדשא סוהיב פריג' במקומו של משה ביטון. בדקה ה- 67 עולה יפו ליתרון, סוף סוף. 

התקפה יפהפיה של יפו מסתיימת בבעיטה/הרמה של בוזגלו , הכדור פוגע באיתן אהרון , קפטן כפר שלם ומכניע את והבה , 1-0 בשכונה והקהל היפואי בטירוף. בדקה ה- 70 הזדמנות גדולה ליפו לעשות את השני. מסירה אדירה של כהן צדק מעל כל הגנת כפר שלם מעמידה את פריג' לבדו ומל והבה אך זה מנסה לבעוט בנגיעה במקום לעצור להתקדם ולשאול את והבה לאיזה פינה הוא רוצה לקבל ומפספס הזדמנות גדולה. זדה פחד לספוג את השיוויון ובחר להוציא את יאיר כהן צדק שהתעייף ולהכניס במקומו את אסף לוי.

בדקה ה- 74 מקבל פריג' כדור מצוין , נעמד מול והבה ומכניס את הרשת אך גם הפעם דגלו של הקוון מונפת בטענה לנבדל , עדיין 1-0 בתקווה.  יפו נלחצנ לאחור. מוחמד חטארי נכנס בשורות האורחים וכפר שלם שלחה המון שחקנים קדימה על מנת להשיג את השיוויון. סוהיב פריג' ואלמוג בוזגלו הוכיחו כי הם צמד קטלני ושיגעו את הגנת כפר שלם עם מהירותם המסחררת. 

בדקה ה - 80 נרשמה הצלה אחת גדולה של רון למל , הצלה ששווה ליפו את המקום השני בליגה, הצלה של שוער גדול. התקפה מהירה של כפר שלם מסתיימת בהכנסת כדור ללב הרחבה ובכדור חד שניתז לעבר השער ממרחק אפסי , למל באינסטינקט גדול פרס את ידיו ורגליו והצליח להציל שער בטוח , כל הכבוד. עד הסיום ניסתה כפר שלם להשיג את השיוויון אם כי לא הגיעה למצבי הבקעה ממשיים , גם תוספת הזמן בת 4 הדקות לא שינתה את התוצאה , 1-0 חשוב מאין כמוהו למכבי קביליו שתופסת בגאווה את המקום השני בליגה.
 
היו שהגדירו את המשחק היום כמשחקה הטוב ביותר של יפו העונה. אכן יפו הראתה היום כדורגל טוב ומהלכים נאים והצליחה לייצר המון מצבי כיבוש. היא הוכיחה כי יש לה חלק קדמי מוכשר אם כי לא חד מספיק ,  השער היחיד נכבש מרגלו של שחקן אורח. בשורה התחתונה , יפו משיגה היום ניצחון ששווה לה את המקום השני בליגה. המקום שיעניק לה את הביתיות בפלייאוף בסיום העונה הסדירה. תוצאת התיקו היום בין קטמון לכפר סבא מעמידה את יפו במקום השני מרחק 3 נקודות מהמקום הראשון ,מרחק 5 שערים מהמקום השלישי ונקודה אחת מהמקום הרביעי כשאנו שלושה מחזורים לפני סיום הליגה. 

נותרו שלושה משחקים ליפו
המחזור בשבוע הבא עשוי להכתיר סופית את קטמון כאלופת הליגה. ניצחון בטדי על מכבי באר שבע שאיבדה עניין בליגה יספיק לה כנראה לשמור על המקום הראשון בזכות המשחק האחרון שזימן לה לוח המשחקים , משחק נגד נועלת הטבלה. 
את יפו כל זה לא אמור לעניין, היא אמורה להגיע נחושה ורעבה לשלושת המשחקים האחרונים על מנת לשמור על מה שהשיגה בדם וביזע רב, המקום השני בליגה שהוא ללא ספק מקום מכובד. באשר לניסים , נשאיר את זה להוא שם למעלה , הוא הרבה טוב יותר בזה מאיתנו.

צילום ועריכה: נתן לוי
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   מכבי יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   ליגה דרום יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |