‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מנצחת את הפועל ערד
מכבי יפו מנצחת את הפועל ערד
חגיגת נצחון למכבי קביליו לאחר המשחק מול ערד
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2013.
צילום:אביחי חיים/"גולר"
צילום:אביחי חיים/"גולר"
שתף |
 
מכבי יפו מנצחת את הפועל ערד
מכבי קביליו יפו - 1 הפועל ערד - 0
מחזור 28
19.4.13

 
100 דקות שלמות כרכרו שחקני יפו סביב רחבת הפועל ערד. יפו עשתה הכל נכון חוץ מלהכניס את הכדור לרשת. יפו ניסתה למצוא את השער מהאגפים , מהמרכז , בעיטות ממרחק , אך שום דבר לא נכנס. ביציע הייתה תחושה ששום דבר כבר לא יעזור ושעל המשחק הזה רשום 0-0. אבל אז הגיע יאיר כהן צדק , אולי המצטיין במשחק וברגע אחד גדול של ווינריות והתעלות לקח אחריות והצליח למצוא את הרשת בבעיטה חופשית מסף הרחבה. 
אוהדי יפו בהשתוללות שמחה
אוהדי יפו בהשתוללות שמחה

סיום ענק למשחק כדורגל טוב של מכבי קביליו יפו. החגיגות בסיום יכלו להתפרש בעיני זרים כמוגזמות לאור ניצחונה של הפועל קטמון. אך השמחה האדירה שפרצה על כר הדשא וביציעים הייתה בעיקר בגלל העובדה שהניצחון היום הלך כל כך כל כך קשה וכן בגלל שחלום הלאומית , מהמקום הראשון , עדיין נותר חי. זאת מעבר לעובדה שזהו ניצחון שביסס את יפו במקום השני בליגה מרחק 3 נקודות מבת ים השלישית.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
700 אוהדי מכבי קביליו יפו הגיעו היום לאיצטדיון העירוני בחולון וידעו כי מחזור הליגה היום עשוי לחרוץ גורלות. בצמרת , ובתחתית. ליאור זדה בחר לעלות עם ההרכב שעלה בכפר שלם. יפו פתחה מצוין את המשחק ושיחקה כדורגל טוב ומאורגן. 

הקישור עבד טוב , צמד המגינים מצאו עצמם פעם אחר פעם בעמדות מסירה נהדרות ברחבה , וחלוצי יפו יכלו לכבוש לפחות שני שערים ב 20 הדקות הראשונות של המשחק. בדקה ה- 2 פורץ גיא שוסט לרחבה ומנסה למסור כשהוא פנוי לגמרי, הכדור של שוסט כמעט מוצא את הרשת. בדקה ה- 6 שוב שוסט במרכז הענינים , מסירה גדולה שלו מוצאת את בוזגלו בימין , זה נכנס לרחבה ובועט טוב אך לא מוצא את הרשת. יפו המשיכה לחפש את השער. 

בדקה ה- 10 היה זה משה ביטון שקיבל כדור גדול ברחבה אך בעט מעמדה טובה החוצה ופספס את ההזדמנות. בדקה ה- 13 בתום התקפת כדורגל סבלנית משחרר ליעד ברקוביץ בעיטה מסף הרחבה ומספספס רק במעט את מסגרת השער. בדקה ה- 16 היה זה אלמוג בוזגלו שקיבל מסירה טובה ומימין הרחבה בעט לשמיים. הלחץ היפואי לא נשא פרי ושחקני ערד הצליחו לעמוד בפרץ. בדקה ה- 18 מכניס כהן צדק כדור גדול מעל כל הגנת ערד ומוצא את מרציאנו לבדו בשמאל הרחבה , זה רק צריך להרים את הראשו ולסדר שער לאחד החברים אך מסירתו אינה מוצאת רגל לבנה והכדור מורחק. בדקה ה- 20 שוב כהן צדק במסירה גדולה מוצא את משה ביטון שמתחיל להתקדם לעבר השער אך מתבלבל ומאפשר להגנת ערד להרחיק את הכדור.

צפו בתקציר הוידאו ( צילום:נתן לוי)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


שחקני ערד ניסו לצאת קצת קדימה. הם ניסו להניע כדור ולהפעיל גד עובדיה ודרור ויצמן שהיו דיי פעילים ועשו דברים יפים. ייאמר לזכותה של הפועל ערד שהיא הגיעה היום לחולון על מנת לשחק כדורגל ושחקניה נמנעו מבזבוזי זמן ומיתר פרובקציות. מה גם שהקבוצה לא הסתגרה במרבית דקות המשחק , ושניסתה לצאת קדימה עשתה זאת עם מספר לא מבוטל של שחקנים. יפו המשיכה לחפש את השיויון , דור דוידי , שוער ערד גילה משחק מצוין בין הקורות ונראה כי מדובר בשוער ליגה נהדר. 
עד סיום המחצית שלטה יפו בכדור , הגיעה למצבים טובים אך חסרה את הריכוז והרוגע מול השוער. 0-0 עם סיום המחצית.
צילום:אביחי חיים
צילום:אביחי חיים


סיקור המשחק - מחצית שניה
בניגוד למנהגו לא חיכה ליאור זדה לדקה ה- 60 על מנת לבצע חילוף שיעיר את המשחק וכבר במחצית עשה חילוף כפול. סוהיב פריג' ואסף לוי נכנסו במקומם של יניב דוד וליעד ברקוביץ'. החילופים של זדה הפכו את יפו התקפיים יותר. יפו המשיכה במגמה מהמחצית הראשונה ותקפה את ערד בחמת זעם מהדקה הראשונה של המחצית השנייה . בדקה ה - 47 מניף משה ביטון את רגלו מסף הרחבה ופוגש במשקוף השער. 

בדקה ה- 50 קרן מצד ימין מוצאת את ראשו של ביטון שממצב נח ברחבה נוגח החוצה. בדקה ה- 56 מסירה טובה של מרציאנו משמאל הרחבה מוצאת את יאיר כהן צדק שמגיח מאחור ונכנס לרחבה , זה עוצר את הכדור , מסתכל על דוידי ומנסה למצוא את החיבורים במקום לשלוח טיל למסגרת. בדקה ה- 60 הגיע השיא מבחינת יפו , התקפה טובה בימין מסתיימת במסירה גדולה של שוסט לסוהיב שמקו השער אינו מצליח לכבוש ונבלם על ידי דוידי. 

יפו לא נרגעת היא ממשיכה לחפש את היתרון.  אסף לוי מנסה את כוחו בבעיטה מסף הרחבה אך הכדור עולה גבוה. בדקה ה- 64 מקבל לוי הזדמנות נוספת לכבוש כשמקבל מסירה משוסט אך בועט מהרחבה החוצה. נוי ויצמן נכנס למשחק במקומו של משה ביטון. בדקה ה- 67 היה זה תורו של בוזגלו לבעוט לשמיים מעמדה קורצת. 

בדקה ה- 73 נוגח סולי צמח משלוש מטרים החוצה ומשאיר את התוצאה על כנה. נוי ויצמן וגיא שוסט עשו הרבה צרות באגף ימין. יפו זכתה להמון קרנות שהיו מסוכנות אך לא תכליתיות. הדקות נקפו והשער המיוחל לא הגיע. סוהיב בבעיטה חזקה מקצה הרחבה לא מצא כלום חוץ מאת השמיים ומפלס התסכול עלה. 

בדקה ה- 76 יוצאת ערד למתפרצת שכמעט מסתיימת בשער לאחר ששחקן ערד מנסה להקשית מעל למל אך זה מתעופף ומציל לקרן. בדקה ה- 80 מקבל ויצמן כדור גדול אך מחמיץ מול דוידי כששני שחקני ערד דולקים בעקבותיו.סוהיב פריג' קיבל שני כדורים מצוינים מיאיר כהן צדק ונכנס לרחבה אך לא עשה מההתקפות האלה דבר. ואז הגיעה הדקה ה- 90 ואיתה תוספת זמן בת 7 דקות. שחקני יפו מעודדים מהזמן הנוסף שניתן להם המשיכו לתקוף עם המון שחקנים וחיפשו את הרשת. שוסט הופעל פעם אחר פעם בימין , נכנס לרחבה אך לא השיג כלום חוץ מקרנות. הלחץ גבר. 
צלם: אביחי חיים/"גולר"
צלם: אביחי חיים/"גולר"

בדקה ה- 96 מורחק שחקן ערד אדום ובמקום מתפתחת מהומה קטנה שעוצרת את שעונו של אבדילוב. ערד עושה חילוף נוסף על מנת למשוך את הזמן. יפו זוכה בבעיטה חופשית , מהספסל מתקבלת הוראה , כולם למעלה. כהן צדק נותן קצר למרציאנו , מקבל בחזרה ושולח כדור חד לרחבה ,בסיום ערבוביה הצלה גדולה של דוידי משאירה את ערד בחיים. קרן נוספת , אבדילוב לא שורק ואנחנו כבר בדקה ה- 98. 

התקפה אחרונה , יפו עם המון שחקנים קדימה. עבירה על סף הרחבה. עובד כהן יו"ר ערד , תופס את ראשו כאינו מאמין . עוד לפני הבעיטה הוא הרגיש כי הפעם המזל עשוי להיגמר. ביציע כולם מתפללים, אולי עכשיו זה יקרה. יאיר כהן צדק מכין את עצמו , הוא מגניב מבט לשמיים וחוזר להביט בכדור. חומה עבה ניצבת לפניו ושום מקום לטעות. אין לו אפשרות לשלוח כדור שיעלה וירד, המרחק קצר , אנחנו על קו הרחבה. יאיר מגייס את כל כוחותיו האחרונים. הוא מניף את רגלו ושולח כדור אדיר לרשת , 1-0 ענק למכבי קביליו יפו בדקה ה-100 של ההתמודדות. איזה קרנבל. שחקני יפו פרצו בשמחה גדולה וכך גם ביציעים.

הניצחון החשוב היום משאיר את יפו במרחק 3 נקודות מהמוליכה קטמון ואולי חשוב מכך מציב את יפו במקום השני בליגה. הניצחון של יפו מקבל משמעות אחרת עם היוודע התוצאות של בית"ר כפר סבא ועירוני בת ים שאיבדו נקודות. זהו ניצחון שלמעשה עשוי להבטיח ליפו את הביתיות במקרה שהקבוצה לא תצליח להשיג את המקום הראשון.

בשבוע הבא תתארח יפו ברחובות אצל הפועל מרמורק ותקווה לדיווחים טובים מאילת שם תתארח קטמון.


תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגת כדורגל ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |