‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מקום ראשון בליגה
מכבי יפו מקום ראשון בליגה
יפו מוליכה את הטבלה לאחר נצחון על מרמורק
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2013. צילומים: אתר דאבל פס
יפו מנצחת את מרמורק
יפו מנצחת את מרמורק
שתף |
מחזור אחד לסיום הליגה , בפעם הראשונה העונה , עולה מכבי קביליו יפו למקום הראשון בליגה א' דרום. רמז לבאות? סימן לאיך שעשויה העונה הזאת להיגמר? את זה נדע רק לאחר מחזור הסיום בשבוע הבא. כל השבוע דיברו ביפו על ההזדמנות הממשית לתפוס בסיום המחזור הנוכחי את המקום הראשון בליגה. הפסימיים הציגו עובדות שקשה היה להתווכח איתן. 


הם דיברו על כך שיפו לא חיברה 4 ניצחונות רצופים בליגה מאז ימי ליגה ב' העליזים. הם דיברו על כך שקטמון לא תשמוט את ההזדמנות שלה לעלות ליגה במשחק נגד הקבוצה שממוקמת מקום אחד בלבד מעל המקום האחרון. את האמת? נתונים מענינים שבהחלט הטו את הכף ערב המחזור לטובת הקטמונים שהגיעו במאות לאילת לחגוג עלייה לליגה הלאומית. למכבי קביליו יפו היו תוכניות אחרות. לאחר הניצחון ההירואי בשבוע שעבר בערד השלימו חניכיו של ליאור זדה את העבודה וגברו במשחק טוב על הפועל מרמורק בתוצאה 2-0. 250 האוהדים שליוו את הקבוצה ומילאו כל פינה ביציע הציגו לפרקים תצוגת עידוד מרשימה ועוצמתית , כיאה לקבוצה שמוליכה את הליגה. 

מיד עם שריקת הסיום הורה זדה לחניכיו לחגוג את הניצחון בצורה רגועה , יש לנו עוד עבודה לעשות הדגיש , כלום לא גמור. יאיר כהן צדק שהשאיר את חלום העלייה מהמקום הראשון בחיים לאחר שער ענק בשבוע שעבר היה אחראי גם היום על תחילתו של המהפך. שער ענק נוסף שלו בדקה ה- 47 פרץ את הסכר. משם ועד שריקות הסיום באילת וברחובות נפלו שערים נוספים שקבעו סופית : מחזור אחד לסיום הליגה , מכבי קביליו יפו מוליכה את הטבלה, לא מאמינים? הטבלה לא משקרת.

ועכשיו נחזור לקרקע. מקום ראשון זה מצוין. אם דברים היו מתנהלים כתיקונם הרי שהיום הכדור היה ברגליים שלנו ולמעשה קביעת הזוכה בכרטיס הישיר ללאומית הייתה ביידים שלנו. אך בפועל התמונה נראת אחרת. יפו לא תלוייה בעצמה. גם ניצחון במחזור הסיום כנראה שלא יסייע לה בשמירת המקום הראשון. את זהות העולה הישירה תקבע כנראה הקבוצה הגרועה בליגה. זאת שמזמן כבר איבדה עניין , זאת שכבר לפני חודשיים ירדה ליגה. אורתודוכסים לוד שמה.
בקבוצה מלוד רוצים מאד לשמור על כבודם ולסיים את העונה בצורה מכובדת ותקינה. היום הם הפסידו 3-0 לקריית גת , תוצאה סבירה. מספרים ששחקנים חוזרים לשחק ושישנו מאמץ נוסף להשלים את המלאכה בשבוע הבא, במחזור הסיום של הליגה. שבוע של ספוקלציות יעבור על כולנו. ואני אומר , האמנתם שנחגוג עלייה למקום הראשון מחזור אחד לסיום העונה? לא ממש וזה קרה, אתם מאמינים עכשיו שנצליח לשמור על המקום הראשון שבוע נוסף? לא ממש ,אז אולי זה יקרה.


סיקור המשחק - מחצית ראשונה
אווירת כדורגל מצוינת הייתה היום במגרשה של הפועל מרמורק עת אירחה הקבוצה המקומית את מכבי קביליו יפו. עבור המקומיים היה זה משחק לפרוטקול בלבד שכן הקבוצה הבטיחה את ההישארות ואיבדה כל סיכוי להתברג בפלייאוף. את הקהל של מרמורק כל זה לא עניין , הם הגיעו היום בכמות יפה למגרש ונתנו תצוגת עידוד אדירה , מהטובות שראינו העונה במגרשי ליגה א'. את מכבי קביליו יפו ליוו לא פחות מ 250 אוהדים שהציגו יציע לבן ושמח במיוחד , יציע מאמין שרוצה לראות ניסים. ליאור זדה ביצע שינוי אחד בהרכב כשפתח עם נוי ויצמן במקומו של משה ביטון. הדקות הראשונות היו כולן של יפו. יפו פתחה את המשחק טוב ותקפה בחמת זעם את שערה של מרמורק. בדקה ה- 3 ראינו את יאיר כהן צדק מאפס כוונות ושולח כדור מסובב שפספס במעט את המסגרת. בדקה ה- 6 היה זה יניב דוד שקיבל כדור טוב ברחבה , ניסה לעבור את שומרו ונפל, דוד דרש בעיטת עונשין מ 11 מטרים , שופט המשחק חשב אחרת והורה לו לקום.

בדקה ה- 9 נשלח מרציאנו באגף שמאל , נכנס לרחבה ומעמדה מצוינת חייב היה למצוא רגל/ראש בצבע הנכון אך מסירתו לא מצאה כתובת. מרמורק נכנסה למשחק והחלה ליזום ולהניע את הכדור בסבלנות. שחקניה הבהירו בצורה ברורה , עלינו למשחק כדי לנצח וחלומות העלייה שלכם לא מענינות אותנו. את האמת? כל הכבוד , הלוואי שכך ינהגו בכל מגרשי הכדורגל בארץ. בדקה ה- 14 מצב טוב למרמורק לכבוש ראשונה אך עידן סרור בועט לא טוב מתוך הרחבה ולא מוצא את המסגרת. בדקה ה - 18 מצב מצוין ליפו , יניב דוד מקבל כדור טוב בימין הרחבה ובועט כדור חזק שפוגע בשחקן אדום ומשם לקורה. 

בדקה ה - 24 מסתיים מבצע גדול של ויצמן באגף ימין בהעברת כדור גבוה ללב הרחבה אך שחקני יפו מפספסים את הכדור בזה אחר זה והגנת האדומים מרחיקה. בדקה ה- 18 זוכה יפו בכדור חופשי מרחק 25 מטרים משערה של מרמורק, יאיר כהן צדק לוקח את הבעיטה אך הכדור עולה מעט מעל השער. בדקה ה- 27 ראינו ניסיון מעניין של חנו פדידה המקומי למצוא את הרשת אך הכדור שיצא מרגלו לא היה מדויק מספיק על מנת להכניע את למל. 

בדקה ה- 32 חולף בוזגלו על פני שומרו בתוך הרחבה , בשלב זה הוא יכול לבעוט או למסור אך יוצא לו משהו באמצע והשוער המקומי קולט את הכדור. בדקה ה- 39 מציל למל את יפו מספיגה ודאית. הרמת כור מצד ימין מוצאת את ראשו של שחקן מרמורק שנוגח חזק לפינה אך למל באינסטינקט גדול מזנק ומציל את יפו. בדקה ה - 43 כדור רוחב חזק של בוזגלו פוגש ברגל אדומה וכמעט חודר לשער , 0-0 עם השריקה למחצית. 0-0 גם במגרש באילת.


סיקור המשחק - מחצית שניה
יפו עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכבה אך עם הרבה רעב ואמונה. יפו פתחה חזק את המחצית. בדקה ה- 47 מוכשל יניב דוד מרחק 25 מטרים משערה של מרמורק. יאיר כהן צדק ניגש לבעיטה ומבצע בעיטה מושלמת היישר לחיבורי השער, 1-0 למכבי קביליו יפו ושער ענק ליאיר כהן צדק שרץ לחגוג עם הקהל. מרמורק לא הספיקה לעכל את הספיגה ויפו מצאה את הרשת שוב. 

חילוץ כדור במרכז המגרש מוביל את הכדור לליעד ברקוביץ שמכניס כדור גאוני בין הגנת מרמורק ומוצא את אלמוג בוזגלו שבאחד על אחד עם השוער לא מתבלבל ושולח כדור מדויק לפינה , 2-0 גדול למכבי קביליו יפו שמכה את מרמורק פעמיים תוך שתי דקות. בשלב זה פרצה ביציע יפו חגיגה גדולה שארכה דקות ארוכות ואז עברה רוב תשומת הלב למגרש באילת. יפו המשיכה לתקוף וניסתה לנצל את ההלם של המקומיים על מנת לכבוש שערים נוספים. בדקה ה- 52 התנהל דוד עם הכדור ברחבה אך במקום לבעוט ממצב נח בחר למסור ימינה לויצמן שהיה חופשי. מרמורק החלה להשתלט על המשחק. 

בדקה ה- 63 ירד יאיר כהן צדק לקול תשואות הקהל והוחלף באסף לוי. מרמורק השתלטה על המשחק ויפו הסתפקה בשליחת כדורים ארוכים קדימה , כדורים שלא מצאו כתובת. רון למל בעוד מספר הצלות נהדרות שמר את התוצאה בעינה. אסף לוי וליעד ברקוביץ כמעט כבשו בבעיטות שטוחות ממרחק אך אלו נהדפו על ידי השוער. 

בדקה ה-84 התפשטה שמועה ביציע היפואי בדבר בעיטת עונשין מ11 מטרים שהוענקה לאילת ואחרי כמה שניות על שער יתרון לאילתים. הקהל היפואי ויושבי הספסל קפצו ברגע אחד , אותו רגע בו הבינו ביפו שהמקום הראשון נמצא בידם. עד הסיום לא נרשמו ארועים מיוחדים , 2-0 למכבי קביליו יפו בסיום.

אם כך ניצחון רביעי רצוף ליפו במסגרת הליגה. ניצחון שמעלה אותה למקום הראשון על חשבון קטמון בזכות יתרון במספר הניצחונות ( 16 מול 14 ). האיפוק של שחקני יפו ואנשי הצוות המקצועי בסיום מראה כי כולם מבינים שעלייה ממקום הראשון עדיין רחוקה מאד ממכבי קביליו יפו. ניסים קורים ואולי אחד כזה קרה היום אך כדי שיפו תשמור על המקום הראשון היא תהיה חייבת לנצח במחזור הסיום באותה כמות שערים שתנצח קטמון , אם וכאשר. מבחינתנו זה לא משנה. עלינו למלא ביום שישי הקרוב את חולון. למלא אותו באלפי אוהדים , לקבוע את המשחק הזה כמשחק עלייה. לזכור שגם אם לא נעלה מהמקום הראשון עלינו להודות לשחקנים הנפלאים שלנו ולצוות המקצועי על עונה נהדרת , אין דרך טובה יותר לעשות זאת מלמלא את המגרש הביתי במחזור הנעילה ולתת את הכבוד למי שמגיע. מפה והלאה מה שיקרה הוא ביידי שמיים ובידיו של יאיר כהן צדק.

צפו בתקציר הוידאו :(צילום: נתן לוי)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   ליגה א דרום   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |