‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מנצחת באילת
מכבי יפו מנצחת באילת
נצחון מוחץ במשחק החוץ הרשמי הראשון
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שני ‏23 ‏ספטמבר ‏2013.
מכבי יפו באילת
מכבי יפו באילת
שתף |
 
בני אילת - מכבי יפו 4:1 
(גביע המדינה, סיבוב 1)   

אחרי קיץ של תהפוכות ושינויים ניכרים בסגלה התייצבה היום מכבי קביליו יפו למשחקה הרשמי הראשון לעונת 13/14. אין זה סוד שמשחקי ההכנה הדאיגו במעט את אוהדי מכבי קביליו יפו ולבטח את הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי אך בהחלט ניתן לומר שבקבוצה ניסו ועדיין מנסים לבצע שינויים ולמצוא את הנוסחה שתוביל את הקבוצה קדימה. בוצעו מספר שחרורים והצטרפו מספר שחקנים כשהבולט בהם הוא חי אטיאס. במועדון גם בוחנים אפשרות לצרף שחקן נוסף לסגל.

המשחק הרשמי הראשון הועיד לקבוצה נסיעה לאילת הרחוקה למשחק גביע נגד הקבוצה המקומית. בתחילת החודש נפגשו הקבוצות למשחק הכנה במסגרת מחנה האימונים שקיימה יפו בעיר. האילתים ניצחו 1-0 וחגגו ניצחון ראשון אי פעם על יפו. אלא שהיום , כשהכסף היה מונח על השולחן הגיעו שחקניו של זדה ממוקדים ונחושים , כבשו ארבעה שערים, חגגו ניצחון ראשון במשחק הרשמי הראשון וכמובן זכו בכרטיס לשלב הבא. כ - 40 מאוהדי יפו שמרו על המסורת והגיעו לעיר על מנת לדחוף את קבוצתם. גם העונה היה זה מרגש לראות כמות נכבדת של אוהדים שעוזבים הכל ומגיעים לתמוך בקבוצה שלהם. שום שחקן כדורגל לא יכול להישאר אדיש כשהוא מבין את גודל האהבה של אוהד לקבוצתו.
צילום:אתר גולר1
צילום:אתר גולר1

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
ועכשיו , כדורגל.
 
ליאור זדה עלה במערך אותו תרגל בכל משחקי ההכנה. 1 - 5 - 4 אשר אחרים יכולים לקרוא לו  3 - 3 - 4 . אותו מערך שמנהיג אלי גוטמן בנבחרת הלאומית. שני שחקני הכנף משמשים כחלוצי קו בהתקפות הקבוצה וכקשרים כשהכדור נמצא ברגלי היריבה. אסף רז פתח בין הקורות , גיא שוסט ורועי הררי תיפקדו כמגינים, סולי צמח ואסף לוי שיחקו בקו אחד במרכז המגרש , חי אטיאס שיחק מעט לפניהם , רבינוביץ ודרעי שיחקו בכנפיים ויוסי פליקר בשפיץ. סולי צמח ענד לראשונה את סרט הקפטן , מזל טוב!
באשר למספרי השחקנים גם שם יש לא מעט שינויים : אסף לוי השאיר להררי את הספרה 7 ועבר לספרה 6 . חי אטיאס קיבל את החולצה מספר 9 ומאיר דרעי את החולצה מספר 11. פליקר עם הספרה 10 ורבינוביץ לקח את החולצה מספר 24 הדיי מחייבת יש לומר. אסף רז עם חולצה מספר 69.
"גם העונה היה זה מרגש לראות כמות נכבדת של אוהדים שעוזבים הכל ומגיעים לתמוך בקבוצה שלהם. שום שחקן כדורגל לא יכול להישאר אדיש כשהוא מבין את גודל האהבה של אוהד לקבוצתו" .....
 
פתיחת המשחק , כ- 100 אוהדים במגרש אם כי רוב העניין מתרכז בצד שמאל שם מתאספים אוהדי יפו שהגיעו מצויידים בדגלים תופים קונפטי והרבה שמח. יפו פתחה את המשחק עם המון התלהבות והחזיקה יותר בכדור בדקות הפתיחה. חי אטיאס שחש ברע וסבל מבחילות לפני המשחק עלה כאמור ב 11 והיה פעיל בדקות הפתיחה. 

הרוח יש לומר הייתה נגד יפו , עובדה שהקשתה על פיתוח המשחק ועל דיוק במסירות הארוכות והבעיטות. בדקה ה- 9 הזדמנות ראשונה ליפו , חי אטיאס מקבל את הכדור על סף הרחבה ומוסר מצוין שמאלה להררי שחודר לרחבה ומגיע למצב בעיטה מצוין מול השוער אך מעדיף להעביר כדור רוחב שלא מוצא אף רגל יפואית , מהלך מצוין של יפו. האילתים נכנסו אט אט למשחק והחלו לצאת קדימה עם יותר ויותר שחקנים. בדקה ה- 16 זוכה אילת בכדור חופשי מצד שמאל מרחק 30 מטרים משערו של רז , הכדור עולה גבוה ולאחר ערבוביה משנה כיוונו במפתיע ונראה עושה דרכו לרשת אך רז באינסטינקט נהדר מזנק וקולט את הכדור. 

כמה מילים על השוער החדש של יפו. היום הציג רז משחק ללא דופי. השוער שלט ללא עוררין בכדורי הגובה , הציג משחק רגל משובח , אומץ ביציאות ונראה שהוא מקרין הרבה מאד ביטחון על חוליית ההגנה. יוסי פליקר , שהציג יכולת פושרת במשחקי ההכנה הציג היום משחק מצוין והיה מהטובים בקבוצה עד שהוחלף בפתיחת המחצית השנייה. המון כדורים ארוכים נשלחו לעברו של החלוץ שהצליח להשתלט על כולם , למצוא שחקן פנוי ולהתחיל התקפה. פליקר הוכיח שבמשחק עם הגב לשער הוא מהטובים בליגה, החלוץ משתמש בהמון כח ונעזר בגופו על מנת להגן על הכדור ולחכות להצטרפות של חבריו. 

בדקה ה- 25 ירדו השחקנים להפסקת שתייה קצרצרה עקב החום הכבד.
יפו חזרה רעננה יותר מהפסקת השתייה ובדקה ה - 28 כמעט עלתה ליתרון. אסף לוי שלא היה במשחק עד לדקה זו קיים דאבל פס מצוין עם שוסט בצד ימין והאחרון העביר מסירה מדויקת למרכז הרחבה שם המתין פליקר שהקדים את שומרו ובעט בנגיעה כדור חזק שנהדף על ידי שוער אילת ובליווי הקורה יצא לקרן, מצב מצוין ליפו.
זדה שמאמין מאד במשחק התקפה כוללני בו מעורבים המגינים שמח לבטח שהיום השתמשה קבוצתו המון בצמד המגינים שעלו ללא הרף ותרמו מאד למשחק ההתקפה. חי אטיאס שהתחיל להתאמן בקבוצה רק לפני שבועיים נראה עדיין חלוד וללא כושר מספיק אך אין ספק כי ברגע שיחזור השחקן ליכולתו המוכרת מתקופותיו בלוד ובקטמון ביפו יהנו מקשר אינטלגנטי ומוכשר שיתרום מאד הן בצד ההגנתי והן בצד ההתקפי.

בדקה ה- 32 היה זה תורה של אילת לסכן את שערו של רז כשאחד משחקניה ניסה כוחו בבעיטה ממרחק , לרגע נדמה היה שהכדור עושה דרכו לחיבורים אך רז בעוד מהלך מצוין היה במקום וקלט את הכדור. בדקות אלה התנהל משחק שקול כששתי הקבוצות מנסות למצוא את הנוסחה לכיבוש שער. ביפו בלטה העובדה שרבינוביץ ודרעי אינם מצליחים לקבל את הכדורים בשטחים מתים ותמיד מוקפים בשחקני יריב. לוי ואטיאס התקשו בהנעת הכדור ויפו התקשתה לסכן את שערה של אילת. בדקה ה- 38 מצב גדול ליפו לעלות ליתרון , רבינוביץ מקבל את הכדור מרחק 30 מטרים משערה של אילת ומכניס כדור חכם לפליקר שעושה תנועה אלכסונית ומגיע מול השער,  פליקר שולח כדור שטוח למסגרת אך השוער האילתי הודף את הכדור , פליקר משתלט על הכדור החוזר ומעבירו לרבינוביץ' שממצב מצוין חייב לכבוש אך בעיטתו פוגעת בשחקן יריב ויוצאת לקרן.
0-0 במחצית.
"כמה מילים על השוער החדש של יפו. היום הציג רז משחק ללא דופי. השוער שלט ללא עוררין בכדורי הגובה , הציג משחק רגל משובח , אומץ ביציאות ונראה שהוא מקרין הרבה מאד ביטחון על חוליית ההגנה." .....

סיקור המשחק - מחצית שניה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. כשהרוח בגבה נראתה יפו מסוכנת הרבה יותר. בדקה ה- 48 זוכה יפו בבעיטה חופשית מצד שמאל מרחק 30 מטרים משערה של אילת. אסף לוי מרים את הכדור ומוצא את ראשו של מאיר דרעי שמסתנן נהדר ומקרוב נוגח לרשת , 1-0 ליפו ושמחה גדולה במחנה היפואי. בדקה ה- 52 החליף יאיר כהן צדק את אטיאס והוסיף המון למשחקה של הקבוצה. יפו נראתה מצוין, כהן צדק קיבל את הכדור לרגל ושלח מסירות מצוינות לחבריו. צמד המגינים תקף ללא הרף ומאיר דרעי מצא סוף סוף את השטחים הפנויים ועשה שמות בהגנת אילת. בדקה ה- 57 חילוף נוסף ביפו. יוסי פליקר , מהמצטיינים בשדה הוחלף ולדשא נכנס משה ביטון. בדקה ה- 59 מזל גדול ליפו. התקפה מהירה של אילת מוצאת את יפו לא מוכנה. כדור לשמאל הרחבה מוצא שחקן אילתי חופשי לגמרי וזה מגיע לאחד על אחד מול רז שפורס את ידיו נפלא ומציל שער בטוח. יפו המשיכה לחפש את השני ומצאה אותו בדקה ה- 63 . 

מאיר דרעי חטף כדור באגף שמאל מעט אחרי החצי , שעט קדימה והעביר כדור רוחב לעברו של לוי שלא השתלט טוב על הכדור , מהערבוביה שנוצרה הגיע הכדור למשה ביטון ששלח כדור חזק לפינה הימנית של השער , 2-0 ליפו. ביטון הצוהל רץ להודות לקהל היפואי. עבודה גדולה של מאיר דרעי בחטיפת הכדור ובמסירה. מעבר לשער שכבש ולמעורבתו בשער השני ביצע דרעי עבודת הגנה מרשימה כשהקפיד לרדת עם שחקנו , חילץ המון כדורים ותרם רבות למשחק ההגנה של הקבוצה. השקעתו של דרעי לא נעלמה מעינהם של אוהדי יפו שהריעו לו במשך רוב דקות המשחק. מכאן ואילך השתלטה יפו כליל על המשחק. אילת שלחה המון שחקנים קדימה ובמרכז המגרש נפער בור אליו נכנס בשמחה כהן צדק שעשה כל מה שרצה. בדקה ה- 67 יוצאת יפו להתקפה מהירה משמאל , הררי מעביר מסירה מצוינת ימינה לעברו של כהן צדק שממצב נח ברחבה שולח כדור חזק שחולף ליד השער. בדקה ה- 71 מכניס כהן צדק כדור גאוני לדרעי שמגיע לאחד על אחד מול שער אילת אך האחרון מציל את קבוצתו מספיגה ודאית. בדקה ה- 75 שוב היה זה כהן צדק שמוסר מסירה עיוורת לדרעי ששועט קדימה ורגע לפני שמוצא את הרשת נבלם על ידי שחקן אילת. חן מלכה נכנס למשחק במקומו של רבינוביץ שהציג משחק טוב. הקשר ממלא בקפידה אחר ההוראות הטקטיות ובדומה לדרעי הוא מבצע המון עבודת הגנה, אם יוכיח בהמשך גם יכולות התקפיות כפי שעשה במשחקי ההכנה אז אין ספק שיפו תקבל שחקן שבהחלט יכול לתרום לה העונה. 

בדקה ה- 83 עולה יפו ל 3-0 . יאיר כהן צדק שולח כדור מדוד מצד ימין לצד שמאל ומוצא את משה ביטון שעוצר על החזה מתקדם מעט ושולח צ'יפ חכם מעל לשוער והיישר לרשת , שער גדול לחלוץ שמשלים צמד ובישול ענק לכהן צדק. בדקה ה- 88 סופגת יפו לאחר טעות. אסף לוי מנסה להחזיר כדור אחורה לעברו של רז אך מסירתו אינה חזקה מספיק ושלומי אדרי המחליף מנצל זאת על מנת לחלוף על פניו של רז ולגלגל לרשת , 3-1 ליפו. בדקה ה ה- 90 קיבלנו את הדובדבן שבקצפת. 

יפו זכתה בכדור חופשי מצד ימין מרחק 22 מטרים אלכסונית משערה של אילת. כולם ציפו להרמה שכן הזווית הייתה כמעט בלתי אפשרית לבעיטה אך כהן צדק חשב אחרת. הקשר היפואי שלח כדור אדיר לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת המשחק 4-1 ענק ליפו שמשיגה ניצחון במשחקה הרשמי הראשון.
 

בסיום חגגו שחקני יפו ארוכות עם הקהל את הניצחון הראשון. נראה כי המון לחץ השתחרר בקרב השחקנים והצוות המקצועי.
 
זה מאד מוקדם לשפוט את הקבוצה החדשה של ליאור זדה. כפי שהתעקשנו כולנו שמשחקי האימון אינם מדד לכלום כך נתעקש לומר שהניצחון היום באילת הוא ניצחון שמקנה לקבוצה את הכרטיס לשלב הבא בגביע ותו לא. אך כן נכון לומר היום שסוף סוף ניתן לראות למה זדה כיוון כשחיבר לו בקיץ את הסגל החדש. נכון היו מספר שחרורים , נכון יש עדיין שני שחקנים שכלל לא משחקים ( פרץ ויצחק ) וכן ישנו שחקן שהגיע לקבוצה רק לפני שבועיים וכבר משחק בהרכב אך עדיין ניתן לראות את טביעות אצבעותיו של המאמן. 

ניתן לראות שהיה לו חשוב מאד ששחקני הכנף יהיו שחקנים שעושים המון הגנה ולכן בחר בדרעי ברבינוביץ. ניתן לראות כי המחשבה לשחק עם מגינים תוקפים מתחילה לרקום עור וגידים ולהתבצע הלכה למעשה. ניתן לראות שיוסי פליקר הוא שחקן כדורגל מצוין ושזדה לא סתם התעקש עליו. ניתן לראות שצמד הבלמים והשוער הם כולם שחקנים מצוינים שיודעים את העבודה. אז מה חסר אתם שואלים? קצת שקט למערכת , לתת לחבר'ה לעשות את העבודה ולתמוך בקבוצה ובמועדון.
 
יום שישי, 27.9.13, שכונת התקווה , מתחילה הליגה , חשוב שנהיה שם כולנו , בהמונינו, ונעזור לקבוצה ליצור מומנטום חיובי כבר בפתיחת העונה.
היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו !
 
 

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   מכבי קביליו   ספורט ביפו   גביע המדינה כדורגל   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
רכבת קלה ביפו
החלו עבודות הרכבת הקלה בדרום העיר
קרית חינוך יפו
שבוע הספר בבית הספר היסודי "קרית חינוך יפו"
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |