‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מסיימת בתיקו 0
מכבי מסיימת בתיקו 0
תיקו 0 מול עמישב פ"ת
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏28 ‏ספטמבר ‏2013. צילומים: מוני
אוהדי מכבי יפו
אוהדי מכבי יפו
שתף |

מכבי קביליו יפו מול עמישב פתח תקווה
תקציר משחק - 27.9.13
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


תיקו ביתי למכבי קביליו יפו במשחקה הראשון במסגרת הליגה. לאחר ניצחון החוץ באילת במסגרת משחקי הגביע קיוו ביפו להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון נוסף הפעם נגד עמישב פתח תקווה לעיני הקהל הביתי ובמפעל החשוב באמת - הליגה.
 
הארגון היה מופתי ומילה טובה מגיעה לכל אנשי הקבוצה.
הקהל היפואי הצביע ברגליו והוכיח את הרעב הגדול שלו , כ- 750 אוהדים גדשו את היציע ויצרו אווירה נפלאה ומרגשת. יפו פתחה באותו הרכב שעלה באילת. אסף רז בין הקורות , שוסט והררי מגינים , מחג'נה וקין במרכז ההגנה , אסף לוי וסולי צמח במרכז המגרש , חי אטיאס מעט לפניהם , רבינוביץ' ודרעי בכנפיים ופליקר בחוד.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
יפו פתחה את המשחק בהתלהבות רבה ונראה כי היא נכנסת טוב למשחק. עמישב מנגד הציגה משחק זהיר בדקות הפתיחה והעדיפה שלא לקחת סיכונים מיותרים. חי אטיאס חיפש להיות מעורב והיה הגורם המרכזי בניסיונות הנעת הכדור והכנסת כדורי עומק שיפצחו את הגנת עמישב. כבר בדקה ה- 3 היה זה אטיאס שקיבל כדור מדרעי על סף הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער. 

בדקה ה- 10 יוצאת יפו להתקפה טובה , אטיאס ולוי מתגברים על הצפיפות במרכז המגרש באמצעות דאבל פס יעיל והכדור מגיע ימינה לדרעי שמכניס כדור רוחב למרכז לעברו של פליקר שמגיע מאחור אך לא מצליח לבעוט , מהלך טוב של יפו. יפו המשיכה לחפש את השער של עמישב ובדקה ה- 16 היה זה רבינוביץ שהיתל בשומרו בימין הרחבה והכניס מסירה טובה לעברו של אטיאס שניסה לבעוט אך בפועל סידר מצב לפליקר ששלח כדור חזק מתוך הרחבה אך לא מצא את המסגרת. יפו ניסתה למצוא את השער הראשון בעיקר דרך התקפות מאגף ימין , לוי ואטיאס נגררו ימינה וניסו למצוא משם את הנוסחה לכיבוש. 

בדקה ה - 19 מקבל לוי כדור טוב מאטיאס ונותן ימינה לשוסט שרץ על קו ומכניס כדור מסוכן לרחבה אך הגנת עמישב מרחיקה בדיוק בזמן. בדקה ה- 25 מנצלת עמישב איבוד כדור במרכז המגרש ויוצאת מהר קדימה , פיני מתנה המהיר מסתנן לרחבה ורגע לפני שהוא בועט מצליח גיל קין ( איזה בלם נהדר ) לבלום אותו. כל אנשי ושחקני עמישב טענו לפנדל אך שופט המשחק שהיה קרוב מאד לארוע הורה למתנה לקום. בדקה ה- 30 עוד מצב מסוכן לאורחים , גרוסבך המהיר פורץ את הגנת יפו ומוסר ימינה למתנה שממצב טוב מתוך הרחבה משחרר בעיטה רעה היישר לידיו של רז. בדקה ה- 33 מכניס הררי כדור גדול ליוסי פליקר שבועט כדור שטוח מהרחבה אך לא מצליח להכניע את שוער עמישב. בדקה ה- 36 נשלח פליקר בכדור גדול והיה רק צריך לעצור נכון את הכדור כדי להגיע לעמדת בעיטה מצוינת ברחבה אך החלוץ לא תיזמן נכון את נפילת הכדור וזה פגע בגבו ואפשר להגנת עמישב להרחיק את הסכנה.
0-0 בסיום המחצית הראשונה.

סיקור המשחק - מחצית שניה
מאמן יפו ליאור זדה ביצע שינוי אחד במחצית כשהכניס את יאיר כהן צדק במקומו של אסף לוי. במצב זה שיחקו אטיאס וכהן צדק ביחד. יש לומר שהשילוב הזה עשוי להיות מעניין , בעיקר כשהקבוצה תוקפת ומחפשת שערים אך במספר הדקות ששיחקו השניים ביחד נראה כי השניים לא רגילים לשחק יחד. אטיאס המשיך לבוא לכדור ולנהל את משחקה של יפו בעוד שכהן צדק נעלם בתוך הצפיפות של שחקני עמישב ולמעשה לא בא כלל לידי ביטוי. זדה ששם לב למצב הוציא בדקה ה - 57 את אטיאס והכניס במקומו את משה ביטון. עוד לפני כן, בדקה ה- 51 הגיעה ליפו למיני מצב כשקרן של כהן צדק מצאה את פליקר שמתוך הרחבה שלח כדור שטוח וחזק אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה- 54 היה זה דרעי שהשתלט על כדור מרחק 22 מטרים משערה של עמישב התקדם מעט ושלח בעיטה חזקה אך גם הוא לא מצא את המסגרת. בדקה ה- 58 מחמיצה עמישב ממצב קורץ מאד בתוך הרחבה ומוכיחה שהיא לא פחות ואולי יותר מסוכנת מיפו. זדה , שניסה לשנות ולמצוא את הדרך לכיבוש שערים הכניס למשחק את חן מלכה במקומו של יוסי פליקר. בדקות אלה בלטה העובדה כי יפו איבדה את היתרון היחסי שהיה לה במרכז המגרש. יציאתם של אטיאס ולוי והכנסת שחקנים התקפיים יותר במקומם פגעה באיזון ויפו הפכה לחשופה מאד להתקפותיה המתפרצות של עמישב. צמד בלמי הקבוצה גיל קין ועלי מחג'נה וכן השוער אסף רז הציגו משחק מושלם ולמעשה הרבה בזכותם שמרה יפו על שער נקי. בדקה ה - 61 מחמיץ גרוסבך האורח ממצב מצוין. בשלב מסויים הבין זדה כי יפו קרובה מתמיד לספיגה והסיט את רבינוביץ' מעמדתו בכנף ימין למרכז המגרש לצידו של סולי צמח. בדקה ה- 64 יוצאת יפו להתקפה מתפרצת , ביטון מוסר לכהן צדק ששולח כדור ארוך ימינה לדרעי , זה מתנהל עם הכדור ומכניס טוב לתנועה של רבינוביץ שמגיע במהירות מאחור אך רואה את שוערה של עמישב יוצא נהדר וקולט את הכדור. בדקה ה - 68 מנסה כהן צדק להפתיע את שוער עמישב כשמנסה את כוחו בבעיטה ממרחק אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה - 71 מגיעה עמישב למצבה הטוב ביותר במשחק , כדור דיי פשוט שאמור היה להיבלם על ידי סולי צמח חולף על פניו ומגיע לפיני מתנה שמוצא עצמו לבדו מול רז, זה יוצא אליו ופורס את ידיו , מתנה שחייב היה למצוא את הרשת בועט מעל השער , מזל גדול ליפו. בדקה ה - 73 מחליפים ביטון והררי מסירות בינהם עד שהאחרון מכניס נהדר לרחבה , מלכה שם את רגלו וכמעט מוצא את הרשת.  
בדקה ה - 76 עולה פור האורח לכדור קרן של קובי דומר וכמעט מוצא את הרשת. בדקה ה- 80 שוב מזל גדול ליפו. משה ביטון מתנהל עם הכדור במקום לא לו ומאבד אותו בצורה שלומיאלית , מתנה משתלט על הכדור פורץ לרחבה וממצב טוב בועט רע לידיו של רז. בדקה ה- 83 מגיע כדור קרן של רבינוביץ' למשה ביטון שמשתטח על הכדור ושולח כדור חזק אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה- 90 נותרת עמישה בעשרה שחקנים לאחר שתמיר פור פוגע בראשו של רבינוביץ' כתוצאה מהרמת רגל גבוהה. שופט המשחק שאמור היה להוסיף לפחות 5 דקות על 6 חילופים שבוצעו במחצית השנייה פלוס האדום של פור שגזל זמן רב הסתפק ב 2 דקות בלבד ושרק לסיום, 0-0 עם השריקה האחרונה.
 
רק נקודה ליפו במשחקה הביתי במסגרת מחזור הליגה הראשון. ברור כי היכולת שראינו מהקבוצה אתמול לא תספיק לקראת ההמשך ושיפו מתקשה לכבוש ולהגיע מצבים מסוכנים נגד הגנות צפופות. בולטת מאד העובדה שהקבוצה חסרה בשחקנים מהירים שיכולים לחתוך הגנות בשבריר של שנייה וליצור מצבים מסוכנים. 

למעשה , 90 הדקות שראינו אמש הם תעתיק דיי מדויק ל45 הדקות הראשונות שראינו באילת. יפו מניעה את הכדור , משתמשת במגינים ומנסה לפצח את ההגנה. לעתים הסבלנות פוקעת. ההבדל בין שני המשחקים הוא אותו כדור חופשי של לוי בדקה ה- 48 באילת שהוביל לכיבוש מראשו של דרעי ופתח לחלוטין את המשחק. אילת יצאה קדימה , יפו מצאה את השטחים הנדרשים ואז הדרך לכיבוש שערים נוספים הייתה סלולה. אמש משלא כבשה יפו את הראשון נותרו שחקני האורחת בעמדותיהם ולא הסתכנו כלל, הם כן יצאו למתפרצות מסוכנות עם ארבעה ולעתים חמישה שחקנים אך לא ראינו הצטרפות של המגינים. רבינוביץ' ודרעי לא קיבלו את השטחים הדרושים להם וגם לא ביצעו תנועה מספקת ויפו בקושי סיכנה את השער.  ב 20 הדקות הראשונות שהיו יחסית טובות ראינו המון חילופי מסירות והרבה סבלנות ואז גם הייתה יפו קרובה לכיבוש. 

אטיאס ביצע מספר דאבל פסים שפיצחו את הצפיפות ופעמיים הגיעה יפו למצבים מענינים.
מילה טובה מגיעה גם לעמישב ולמאמנה מאיר כהן שהגיע עם תוכנית משחק מסודרת והצליח למצוא את מבוקשו - נקודת ליגה במשחק חוץ לא פשוט. באשר אלינו , נקווה שכבר במחזור הליגה הקרוב נגד כפר שלם נטעם את טעמו של  ניצחון.
 
היידה בי היידה בו הידה מכבי יפו!
צילום הוידאו של המשחק ע"י מוני.
 

צילם וערך: שלמה ורסנו

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו   ליגת כדורגל יפו   מכבי קביליו יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |