‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  יום השלום במרכז הסיינטולוגיה
יום השלום במרכז הסיינטולוגיה
לכבוד יום השלום הבינלאומי
 מאת: מרכז סיינטולוגיה יפו
‏יום שני ‏30 ‏ספטמבר ‏2013.
יום השלום הבינאומי
יום השלום הבינאומי
שתף |
 
במואי שבת, ה-21.9.13,  התכנסו באולם הסמינרים של המרכז לסיינטולוגיה 15 מנהיגים חברתיים, פעילי זכויות אדם, מחנכים ואמנים לציין את יום השלום הבינלאומי של האומות המאוחדות. 

באירוע נכחו פעילים מכל קצוות הארץ, אשר המשותף להם הוא פועלם לשיפור חברתי בישראל ללא תמורה או אינטרס אישי, מתוך רצון טוב ושאיפה אמיתית לשלום.



יום השלום הבינלאומי נקבע על-ידי האסיפה הכללית של האומות המאוחדות ב-1981 ומתקיים ב-21 לחודש ספטמבר כל שנה. הוא מוקדש לפעילויות מקדמות שלום והבנה בתוך אומות ועמים וביניהם. הנושא אשר נקבע לשנת 2013 הוא "חינוך למען שלום". 

המרכז לסיינטולוגיה, אשר יזם ותמך בשנה האחרונה בפעילויות רבות לחינוך למען שלום ונגד אלימות, הקדיש את האירוע לשתי פעילויות עיקריות של המרכז – חלוקה והוראה של התקנון המוסרי החילוני "הדרך אל האושר" מאת מייסד הסיינטולוגיה, ל. רון הבארד וסדרת הסמינרים על "פתרון לקונפליקטים", המבוססים על כלים בסיסיים של סיינטולוגיה לשיפור החיים. 

באירוע התארח גם ד"ר ספיר הנדלמן,  ראש העמותה "מחשבות של שלום", אשר זכה בפרס היוקרתי על-שם פיטר בקר  למחקרי שלום וסכסוכים. ד"ר הנדלמן, ביחד עם חבריו, פועל למען הקמתו של 'קונגרס ישראלי-פלסטיני ציבורי למו"מ' – רחב, משמעותי ובעל כוח פוליטי.

באירוע נכחו פעילים מכל קצוות הארץ, אשר המשותף להם הוא פועלם לשיפור חברתי בישראל ללא תמורה או אינטרס אישי, מתוך רצון טוב ושאיפה אמיתית לשלום:

ד"ר חסן מרהג'י, מרצה לתקשורת המונים, עיתונאי ופעיל חברתי, אשר ייסד את אתר החדשות "העין הטובה" ויצר פעילות בשיתוף עם המרכז לסיינטולוגיה לפתרון קונפליקטים בישראל; המחנכת היפואית נהידה סקיס ומורה עמיתה מרמלה, אשר זה כבר 25 שנה פועלת בתחום החינוך והחברה ביפו; איש העסקים והמרצה שוקי מזרחי, אשר העביר הרצאות לעשרות אלפי בני נוער בישראל למניעת אלימות; הבעלים של פורטל האינטרנט הרביעי בגודלו בארץ לספרות ושירה, המשורר והסופר מר ראובן שבת; זמר האופרה הבינלאומי גבי שדה, אשר מקדיש את מרצו זו השנה הרביעית לחינוך למניעת שימוש בסמים; הזמר הפרסי המפורסם מר חזי פניאן, אשר הלחין ומבצע שירי מחאה נגד הדיכוי של האזרחים באיראן והפיץ את המסר שלו בשבועות האחרונים למיליונים דרך ערוץ ה-BBC הבריטי; אנשי העסקים חלבי פאיז ועיסא עוקא ממזרח ירושלים אשר לקחו על עצמם להפיץ מסר של שלום בקרב הקהילה הפלסטינית; איש העסקים ד"ר רזי רונןהפעיל בתחום הפתרונות האקולוגיים; איש העסקים והמרצה אלי חיים אשר העביר לאלפים סמינרים בתחומים שונים של שיפור החייםוד"ר ספיר הנדלמן אשר יזם ומריץ את סדרת קונגרסים ציבוריים למו"מ לשלום ברחבי העולם במסגרת Minds of Peace.
ספי פישלר ממשרד הדובר של המרכז לסיינטולוגיה פתח את האירוע בדברי ברכה, ולאחר שהנוכחים הציגו את עצמם הקרין את הסרטון "אל תפגע באדם בעל רצון טוב" מתוך הסרט "הדרך אל האושר" (המבוסס על החוברת תחת אותו השם, אשר תורגמה ליותר מ-100 שפות וחולקה ביותר מ-120 מיליון עותקים). "למעשה, החברה פועלת בזכות גברים ונשים בעלי רצון טוב", נאמר שם. "קל לתקוף אנשים אלה: עצם העובדה שהם הוגנים מונע מהם לגונן על עצמם יותר מדי. ועם זאת, ההישרדות של רוב האנשים בחברה תלויה בהם".

לאחר הקרנת שני סרטונים נוספים המדברים על כלל הזהב המשותף לכל הדתות והפילוסופיות הרוחניות הגדולות ("השתדל לא לעשות לאחרים מה שלא היית רוצה שיעשו לך" וצידו השני של הכלל, "השתדל להתייחס לאחרים כפי שהיית רוצה שהם יתייחסו אליך"), עלו לבמה מר חלבי פאיז וד"ר רזי רונן וסיפרו על הפעילות המשותפת של ישראלים ופלסטינים להפצת העקרונות לעיל בגדה המערבית.

הבא בתור היה ד"ר ספיר הנדלמן, אשר ריגש את הקהל בפעילותו מעוררת ההשראה בה כבר נערכו 21קונגרסים של מו"מ שלום בין פלסטינים לישראלים תוך התייחסות לכל נקודות המחלוקת הקיימות על הסדר היום המדיני– וכל אחד מקונגרסים אלה הסתיים בחתימה של הסכם שלום המוסכם על שני הצדדים. הנדלמן, אשר חקר את הדרך בה נפתרו הקונפליקטים בדרום אפריקה וצפון אירלנד, הגה את הרעיון של קונגרסים אשר נותנים במה לכולם – נציגים ממגזרים שונים כמו גם השתתפות פעילה של הקהל הצופה בקונגרס (הקונגרס הבא ייערך ב-24 וה-25 לאוקטובר ברחבת המשביר בירושלים).
לאחריו, ואחרי הקרנת סרט קצר המסביר את עיקרון "חוק הצד השלישי" הנמצא בבסיס הטכנולוגיה של סיינטולוגיה ליישוב סכסוכים, עלו מר אלי חיים וד"ר חסן מרהג'י לספר על פעילותם בהעברת סמינרים בנושא הפתרון לקונפליקטים, עם דוגמאות שנתן ד"ר מרהג'י לאנשי עסקים ומנהלי ארגונים אשר הצליחו לשנות לטובה את ההתנהלות של הפעילויות שלהם לאחר שיישמו כלל זה.
האירוע הסתיים בברכת שנת פעילות פורה בתחום הגדלת הסובלנות וההבנה בקרב הציבורים השונים במדינת ישראל ורעיונות נוספים להרחבת הפעילויות. 
המרכז לסיינטולוגיה שמח לארח פעילויות לשיפור חברתי מכל הסוגים ומעביר באופן קבוע פעילויות משלו לכל המעוניין בכך – בין אם בתחום מניעת אלימות, מניעת שימוש בסמים, כלים ללמידה או הפצת המסר של זכויות האדם. 
לתיאום ופרטים נוספים ניתן להתקשר לאחראי קשרי קהילה, מר ספי פישלר, במרכז לסיינטולוגיה: 03-6270300.

תגיות:   מרכז סיינטולוגיה יפו   יום השלום הבינלאומי   קהילה ביפו     

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  אירוע מקסים (לת)
הילה, (04/10/2013)
רכבת קלה ביפו
החלו עבודות הרכבת הקלה בדרום העיר
קרית חינוך יפו
שבוע הספר בבית הספר היסודי "קרית חינוך יפו"
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |