‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את בני יהודה
מכבי מנצחת את בני יהודה
מכבי יפו מנצחת בתוצאה 1:4
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏12 ‏אוקטובר ‏2013. צילומים: אתר דאבל פס
מכבי יפו חוגגת נצחון
מכבי יפו חוגגת נצחון
שתף |
 
ליגה א דרום (2013-14)
סיקור המשחק - מחזור 3
שישי, 11 אוקטובר 2013

סיקור ווידאו: שלמה ורסנו
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


203 דקות לקח לשחקני מכבי קביליו יפו לכבוש את שער הליגה הראשון לעונה זו אבל ברגע שזה קרה הכל הפך קל יותר. לאחר שתי תוצאות תיקו אירחה היום יפו את הפועל מחנה יהודה והצליחה סוף סוף לרשום ניצחון ליגה. כשהיא חבולה ופצועה ידעה יפו כי במשחק הזה היא פשוט חייבת לנצח. ליאור זדה שאיבד במשחק ביום שלישי גם את חן מלכה ויוסי פליקר שנפצעו נאלץ לבצע מספר אילתורים בהרכב. חוליית ההגנה נותרה ללא שינוי , בקישור פתח זדה עם סולי צמח , אסף לוי ורוסלן ברסקי. רבינוביץ ודרעי שיחקו בצדדים כאשר ביטון פתח בחוד. דרעי וביטון החליפו בינהם מקומות במהלך המשחק. יאיר כהן צדק וחי אטיאס חיכו על הספסל.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 400 יפואים הגיעו היום לשכונת התקווה וקיוו כי הפעם הם יזכו לראות גם קצת כדורים ברשת.  כבר בדקה ה- 2 מצב טוב ליפו , מאיר דרעי נשלח לרחבת מחנה ומעמדה נוחה שולח בעיטה מעט מתוחכמת ולא מוצא את המסגרת. מחנה התחילה להיכנס למשחק ולא פחדה לצאת קדימה ולנסות להגיע למצבי כיבוש. 

יפו נראתה בדקות אלה דיי תקועה ונראה היה שהקישור פשוט לא מתפקד. אסף לוי וסולי צמח הירבו לאבד כדורים וברסקי לא הזכיר במאום את אותו שחקן שראינו רק לפני שלושה ימים. מחנה הבינה שהשד לא כל כך נורא ובדקה ה- 20 הצליחה גם לכבוש. עבודה מצוינת של אחד משחקני מחנה באגף ימין מסתיימת בהכנסת כדור רוחב ללב הרחבה , מחג'נה שמבין כי הוא אינו יכול להגיע לכדור וכי הקבוצה עשוייה לספוג שער נוגע עם ידו בכדור. 

שופט המשחק שהיה מצוין מצביע ללא כל היסוס על הנקודה ומוציא למחג'נה את הכרטיס הצהוב. רפי עמרן האורח ניגש לבעוט את הפנדל , אסף רז מנחש נכון את הפינה אך לא מצליח להציל את יפו מספיגה ראשונה בליגה , 1-0 למחנה יהודה. דווקא ספיגת השער העירה את שחקני יפו שלא נכנסו למרה השחורה והבינו כי עליהם לעלות הילוך אם ברצונם לרשום סוף סוף ניצחון ליגה. בדקה ה- 23 הגיע הרגע לו חיכו אוהדי יפו יותר מדי זמן , שער ליגה. 

מרציאנו שתכף נרחיב את הדיבור עליו מקבל כדור באגף שמאל ומכניס מסירה ענקית לרחבת מחנה , מאיר דרעי שמגיע לכדור מחפש את השער ורואה את שחקנה של מחנה רמי צבי נוגע בבירור בידו ומונע מהכדור ללכת לשער , שופט המשחק שהיה קרוב לאירוע מצביע על הנקודה הלבנה ומוציא את האדום לצבי. 

אין ספק כי זהו האירוע המשמעותי ביותר המשחק וזה ששינה לחלוטין את יחסי הכוחות על הדשא. אסף לוי שעד לדקה זו היה חלש היה נחוש מאד להיות זה שייקח את הפנדל וכנראה שבצדק. לוי הניח את הכדור על הנקודה הלבנה ובקור רוח שלח את אנגלשטיין לצד אחד ואת הכדור לצד השני , 1-1 בשכונת התקווה ובצורת השערים נפסקת. 

מעודדת מחזרתה המהירה למשחק ומהעובדה שהיא ביתרון מספרי שטפה יפו מדקה זו ועד לסיום המחצית את המגרש והעניקה המון הנאה לקהל. ונחזור למרציאנו. המגן המוערך הציג היום את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לקבוצה ואולי משחק השיא בקריירה שלו. מה נאמר על זה? כנראה שהוא משתבח עם השנים. בזכות מהלך ענק שלו יפו השיגה את השיוויון , את שער היתרון והגיעה לעוד המון מצבי כיבוש שהמגן יצר במו רגליו , שאפו. בדקה ה- 26 כובשת יפו את השני ומשלימה את המהפך. מרציאנו פורץ נהדר בשמאל ומרים כדור חד לרחבה , שוער מחנה גל אנגלשטין מאחר ביציאה ודרעי מנצל זאת כדי להגיע ראשון לכדור ועם הראש וכל הלב לשים אותו ברשת , 2-1 ליפו.


יפו לא הרימה את רגלה מהדוושה והמשיכה לתקוף. בדקה ה- 30 יכל דרעי לקנות את עולמו לאחר שמרציאנו הכניס כדור רוחב מאגף שמאל אך דרעי החמיץ באופן לא ברור. שחקני יפו הבינו כי היתרון שלהם נמצא באגף שמאל והפעילו ללא הרף את מרציאנו שמצידו לא איכזב. בדקה ה- 33 שוב מרציאנו במסירה נפלאה מצד שמאל מוצא את משה ביטון שבועט מהאוויר כדור חד , דרעי מנסה לשים את רגלו אך לא מספיק והכדור חולף לו סנטימטרים מהמסגרת. בדקה ה - 36 היה זה תורו של רבינוביץ' להנות ממרציאנו לאחר שזה הגיע לעוד מסירה נפלאה של המגן ומימין הרחבה שלח בעיטה מהאוויר אך לא מצא את המסגרת. מחנה יהודה נראתה מפורקת לאחר ההרחקה וספיגת שער השיוויון ולא ייצרה שום מהלך ראוי בדקות אלה. 

בדקה ה- 40 מכניס ברסקי כדור שטוח קדימה לדרעי שממשיך בנגיעה לביטון , האחרון שועט קדימה ומגיע למצב של אחד על אחד מול אנגלשטיין אך בועט כדור רע ושוער מחנה מצליח להדוף. רק 2-1 ליפו בסיום המחצית הראשונה.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
ליאור זדה לא ביצע שינויים במחצית ויפו עלתה למחצית השניה עם הרכב זהה לזה שפתח את המשחק. דקות הפתיחה של המחצית הראשונה הזכירו במעט את פתיחת המשחק. יפו נראתה מעט כבוייה ועייפה ולא הצליחה לאיים יותר מדי על שער האורחים. זדה החליט לבצע שינוי והכניס בדקה ה- 52 את יאיר כהן צדק במקומו של ברסקי. כהן צדק הכניס המון התלהבות וחיים למשחק של יפו והחל להפעיל את שחקני ההתקפה. 

בדקה ה- 55 הקפיץ כהן צדק לעצמו ומסף הרחבה שלח כדור חזק אך אנגלשטיין היה עירני וקלט את הכדור. בדקה ה- 60 מכניס זדה למשחק את חי אטיאס במקומו של אלון רבינוביץ. החילופים של זדה היו מוצלחים ויפו החלה להגיע למצבים. בדקה ה- 62 מקיים אטיאס דאבל פס עם ביטון באגף ימין ומקבל מהאחרון כדור גדול , אטיאס מגיע מול אנגלשטיין אך לא מצליח להכניע אותו. בדקה ה- 64 היה זה תורו של כהן צדק להיות זה שמסיים התקפה נהדרת אך הקשר לא מצא את המסגרת מעמדה מאד נוחה ברחבה. 

בדקה ה- 67 דאבל פס של מרציאנו וכהן צדק מסתיים בבעיטה של האחרון אך הכדור עולה מעט מעל השער. בדקות אלה השתלטה יפו שוב על המשחק ולכולם היה ברור שהשער השלישי הוא רק עניין של זמן.  ליאור זדה החליט לבצע חילוף נוסף והוציא בדקה ה- 68 את מאיר דרעי , מאור קנדיל הרכש החדש נכנס במקומו. בדקה ה- 73 כובשת יפו את השלישי וגומרת את המשחק. 

חי אטיאס הנהדר מכניס כדור גדול לרחבה , כהן צדק שמבין כי הוא בנבדל לא נוגע בכדור ומאפשר לקנדיל שמגיע לאחור להשתלט עליו , זה מגיע מול אנגלשטיין ובקור רוח מרשים חולף על פניו ומגלגל לרשת , 3-1 ליפו ושער בכורה לרכש החדש. יפו חיפשה בחמת זעם את הרביעי , משה ביטון ניסה את כוחו במספר בעיטות מענינות. כהן צדק וביטון הציגו מספר מהלכים טובים ונראה כי שיתוף הפעולה בינהם הוא מעולה. 

בדקה ה- 88 כובשת יפו את הרביעי והוא גם היה השער היפה במשחק. התקפת כדורגל מצוינת מובילה את הכדור מרגליו של ביטון ליאיר כהן צדק שממצב נח יכל לכבוש אך העדיף לפרגן לחברו חי אטיאס , זה הגיח מאחור ועם כל הלב שלח טיל לפינה הגבוהה , 4-1 ליפו ובישול ענק של כהן צדק.  4-1 למכבי קביליו יפו עם השריקה האחרונה.
 
שערי ליגה ראשונים ליפו העונה וניצחון ליגה ראשון שבהחלט יתרום לביטחון לקראת ההמשך. ביפו יודעים שהניצחון היום יכול להטעות ואסור שזה יקרה. מחנה יהודה שיחקה בעשרה שחקנים מדקה מאד מוקדמת ולמעשה התפרקה כליל לאחר ספיגת שער השיוויון. 

כל הכבוד לזדה ושחקניו שהצליחו לחזור מפיגור לניצחון מרשים ולנפק משחק טוב למרות רשימה מכובדת של פצועים. בשבוע הבא תתארח יפו אצל בית"ר כפר סבא , עוד אחת מקורבנותיה של מכבי קריית גת ( יפו מקבלת כל מה שקריית גת "זורקת" ) ותקווה לרשום ניצחון נוסף שידביק אותה חזק לדבוקת הצמרת.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל יפו   גביע המדינה יפו   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
רכבת קלה ביפו
החלו עבודות הרכבת הקלה בדרום העיר
קרית חינוך יפו
שבוע הספר בבית הספר היסודי "קרית חינוך יפו"
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |