‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הפסד ראשון למכבי יפו
הפסד ראשון למכבי יפו
מכבי יפו מפסידה לבאר יעקב
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2013. צילומים: לירן דורף - דאבל פס
מכבי יפו-באר יעקב
מכבי יפו-באר יעקב
שתף |
 
מכבי יפו מול באר יעקב 1:0 
(מחזור 5)
25.10.13

תקציר וידאו (צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


סיקור המשחק
הפסד ראשון העונה למכבי קביליו יפו במשחקה הביתי נגד העולה החדשה מכבי באר יעקב. שחקני מכבי קביליו יפו ומאמנם ליאור זדה יצטרכו לשים את המשחק הזה מאחור כמה שיותר מהר ולדאוג שתצוגה כזאת לא תחזור על עצמה בהמשך העונה. יפו שיחקה במשך רוב המשחק לידיה של באר יעקב ומאמנה שרון מרציאנו. האורחים הגיעו לשכונה עם תוכנית משחק ברורה והצליחו לממשה הלכה למעשה. הם עשו הכל כדי להוציא את שחקני יפו משיווי המשקל ובנו על כך שהקהל היפואי יאבד את סבלנותו בשלב כלשהו ושילוב של הדברים יוביל לכך שהם יחזרו הביתה לפחות עם נקודה אחת. 

בפועל הם לקחו את כל הקופה והשאירו את זדה ושחקניו עם 0 נקודות והרבה חומר למחשבה ואותנו האוהדים עם עוגמת נפש רצינית. כבר מדקות הפתיחה ניתן היה להבין את תוכנית המשחק של האורחים שמבחינתם אגב היא לגיטימית בהחלט. שחקניו של שרון מרציאנו שיחקו בקשיחות , הם היו מאד ממושמעים טקטית , הם הירבו לבזבז זמן ולהתעסק עם הקהל היפואי ועם הספסל היפואי. הם הצליחו לכבוש שער והגיעו במהלך 90 הדקות לעוד מספר מצבים מענינים ליד שערו של אסף רז. 

יפו מנגד נראתה חסרת סבלנות , עצבנית ובעיקר לחוצה. היעדר שחקנים יצירתיים על כר הדשא ב 45 הדקות הראשונות יחד עם סגנון המשחק של באר יעקב והשער שספגה הובילו לכך שיפו לא סיכנה את השער ולו פעם אחת במשך כל המחצית הראשונה.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 450 אוהדים הגיעו היום לשכונת התקווה וקיוו לראות ניצחון שלישי ברציפות של קבוצתם מכבי קביליו יפו. היריבה , העולה החדשה מכבי באר יעקב הגיעה עם מטרות משלה ולאחר התוצאה המכובדת שהשיגה במחזור שעבר נגד מוליכת הליגה כנראה שהיא ידעה למה. 

ליאור זדה בחר לפתוח בהרכב מעט תמוה. אלון רבינוביץ' ויאיר כהן צדק שעלו כמחליפים בכפר סבא והיו מהגורמים המשמעותיים לכך שהקבוצה ניצחה נשארו על הספסל. הקישור כלל ארבעה שחקנים , סולי צמח , רוסלן ברסקי , אסף לוי ומאור קנדיל. קצת לא ברורה ההחלטה של זדה לפתוח עם קישור יחסית נסוג במשחק בו ידוע כי התלות בשחקנים יצירתיים היא כמעט מוחלטת. 

משה ביטון ויוסי פליקר שפתחו בהתקפה בקושי קיבלו כדורים ולא יכלו לעשות יותר מדי. בדקה ה - 6 מאבד סולי צמח כדור במרכז המגרש ומאפשר לאורחים לצאת להתקפה מתפרצת. כדור ארוך נשלח לעברו של אלירן מגול שמהתל בעלי מחג'נה שנוגע בידו בתוך הרחבה עת ניסה לחלץ את הכדור מרגלי החלוץ. שופט המשחק הצביע בצדק על הנקודה הלבנה. אלירן מגול ניגש בעצמו לבצע את הבעיטה ועשה זאת מצוין , 1-0 מהיר למכבי באר יעקב.


בדקה ה- 15 מבצעת יפו חילוף ראשון כשמאיר דרעי עולה במקומו של גיא שוסט שלא יכל להמשיך. המגן עלה למשחק כשהוא אינו כשיר במאת האחוזים ולבסוף הפציעה הכריעה אותו. מאור קנדיל הוסט לעמדת המגן במקומו של שוסט. יפו אם כך עברה לשחק התקפי יותר אך עדיין לא הצליחה לסכן את השער. 
הקישור נראה אובד עצות לנוכח הסגירות של שחקני באר יעקב. מאור מרציאנו נסגר על ידי שני שחקנים והתקשה לבוא לידי ביטוי. רוסלן ברסקי וסולי צמח איבדו כדורים פעם אחר פעם , בדקה ה - 18 זה כמעט עלה ליפו בשער נוסף אך למזלה הכדור של שחקן באר יעקב פגש רק במשקוף ולא נכנס לרשת.  1-0 לאורחים בסיום מחצית חלשה מאד של יפו.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
ליאור זדה ביצע שני שינויים בהפסקה והעלה את יאיר כהן צדק וחי אטיאס במקומם של אסף לוי ורוסלן ברסקי. סולי צמח נותר השחקן היחידי בהרכב מהקישור קדימה בעל אורינטצייה הגנתית. משחקה של יפו השתפר מאד במחצית השנייה והיא הצליחה לסכן מספר פעמים את שערו של מוטי אוחיון. חי אטיאס ויאיר כהן צדק הגיעו לקבל כדור לרגל והניעו את המשחק. 

משה ביטון השתפר ועשה מספר פעולות טובות באגף שמאל. מאור מרציאנו הפך מעורב יותר וראינו קצת פתרונות יצירתיים כתגובה לסגנון משחק כמו שהציגה באר יעקב. בדקה ה- 55 בסיום התקפה טובה מעביר מרציאנו מסירה לסף הרחבה לעברו של כהן צדק שחייב לבעוט בנגיעה אך זה מתמהמה והכדור מורחק. 

בדקה ה- 63 יוצאת יפו קדימה ומשיגה יתרון מספרי בחלק מגרשה של באר יעקב אך יאיר כהן צדק שהוביל את ההתקפה לקח החלטה שגויה כשבעט מ - 25 מטרים ולא מצא את המסגרת. ליאור זדה שהבין כי אין לו מה להפסיד הורה לקנדיל ומרציאנו לעלות ולשחק בעמדות קדמיות יותר. סולי צמח עבר לעמדת הבלם לצידם של מחג'נה וקין ויפו הפכה סופר התקפית. שחקני באר יעקב התבצרו מאחור ולא חשבו כלל ניסיונות תקיפה. 


יפו יצאה קדימה וניסתה לשבור את הבונקר בכל דרך אפשרית. בדקה ה- 68 התקפה טובה של יפו מסתיימת במסירה גדולה לעברו של קנדיל שמלב הרחבה בועט כדור חלש לידיו של אוחיון. בדקה ה- 73 עולה סולי צמח לכדור קרן ימין וחייב לכבוש מעמדה נוחה אך נוגח לא טוב. בדקה ה- 78 מצב גדול ליפו להשיג את השיוויון מאור מרציאנו מרים כדור טוב משמאל וכהן צדק שמגיח מאחור נוגח מ  5 מטרים החוצה. יפו הגבירה את הלחץ וחיפשה את השער מכל מצב. 

באר יעקב המשיכו בבזבוזי הזמן ובפרובקציות שהדליקו את הקהל. עד הסיום הצליחו שחקני באר יעקב לעמוד בפרץ וחגגו ניצחון גדול שמשלים מבחינתם שבוע חלומי בו השיגו 4 נקודות משני משחקים קשים. 1-0 לבאר יעקב בסיום.
 
הפסד ראשון העונה לחניכיו של ליאור זדה. סגנון המשחק של באר יעקב הקשה מאד על יפו שלא מצאה פתרונות ולא הצליחה לשים כדור ברשת. המהירות ואפקט ההפתעה היו חסרים ומשחק שבלוני כפי שהציגה יפו במחצית הראשונה לא יכול להוביל לשום דבר טוב כנגד מערך שכזה. המחצית השנייה הוכיחה שניתן וצריך לחשוב אחרת במשחקים מהסוג הזה.
 
התייחסותו של ליאור זדה למשחק:
"משחק רע מאד שלנו , נגררנו לסגנון המשחק שלהם. התכוננו כל השבוע לפרבוקציות שעשויות להיות ולא הגבנו לזה היום כמו שרצינו.  אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו איך אנחנו נראים הרבה יותר טוב בחלק הקדמי".
 
לשאלה מדוע אלון רבינוביץ שהיה נהדר בשבוע שעבר לא שיחק היום הגיב זדה :
"היה לנו היום על הספסל גם את יאיר גם את חי וגם את מאיר. קנדיל נתן השבוע אימונים מצוינים , שוסט לא היה מאה אחוז לפני המשחק וחשבתי לפתוח עם קנדיל למקרה ששוסט לא יוכל לשחק ואז אוכל להסיט את קנדיל אחורה. התלבטתי בין אלון למאיר , הלכתי על מאיר , אלו החלטות שלוקחים תוך כדי משחק".
 
בהתייחס לשאלה על הקישור הנסוג כביכול איתו בחר לפתוח היום התייחס זדה:
"אסף לוי הוא שחקן עושה משחק. ברסקי וסולי שיחקו מאחוריו והשלישיה הנוספת היא שלישייה קדמית. זה לא מערך נסוג , אסף שיחק בעמדה של יאיר ולדעתי הוא בכושר טוב מתחילת העונה והציג יכולת טובה עד היום".
 
לקראת שבוע הבא אמר זדה:
"אנחנו נהיה חייבים לשחק הרבה יותר טוב. שיחקנו רע מאד נהיה חייבים להשתפר ולמצוא פתרונות בחלק הקדמי כי בנתיים זה לא נראה טוב. אני מקווה שחן ועומר יהיו לרשותנו בשבוע הבא וזה ייראה הרבה יותר טוב".
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |