‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הפסד שני למכבי יפו
הפסד שני למכבי יפו
מכבי מפסידה לקרית מלאכי
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום ראשון ‏03 ‏נובמבר ‏2013.
יפו מול קרית מלאכי
יפו מול קרית מלאכי
שתף |
 
מכבי יפו מול קרית מלאכי
מחזור 6
1.11.13

תקציר המשחק בוידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


הפסד שני ברציפות למכבי קביליו יפו שממשיכה לאבד נקודות יקרות ולהציג יכולת חלשה. המשחק אתמול בקריית מלאכי היה משחק סופר חשוב עבור שני המועדונים. יפו הגיעה שפופה לאחר ההפסד בשבוע שעבר ושחקניה היו נחושים להציג משחק טוב שישכיח במעט את התצוגה החלשה ואילו המארחים מקריית מלאכי שטרם הגיעו לליגה חיפשו ניצחון שיוציא אותם לדרך חדשה וישים בצד את הבעיות הרבות שעוטפות את המועדון. תוצאת הסיום בישרה אמנם על הפסד נוסף ליפו ועל איבוד נקודות יקרות אך למעשה היא בישרה על הרבה יותר מכך. מכבי קביליו יפו אינה נראית כרגע כקבוצה שמסוגלת ליותר ממה שהיא מציגה בחודשיים האחרונים. יותר מדי דברים חסרים , יותר מדי דברים לא מתחברים ואנו עדים לזה שבוע אחר שבוע במשחקי הקבוצה. מהמקום הנמוך הזה יצטרכו זדה ושחקניו להרים את הראש , למצוא את הפתרונות , לבצע שינויים ולהמשיך קדימה.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 150 אוהדים הגיעו בשעת צהריים מוקדמת לאיצטדיון בקריית מלאכי. ליאור זדה בחר לפתוח עם קישור מעובה ועם חן מלכה כחלוץ. לפניו שיחקו עומר פרץ , אלון רבינוביץ, חי אטיאס , רוסלן ברסקי וסולי צמח. עומר פרץ ערך את הופעת הבכורה שלו במועדון והראה המון ניצוצות. 

הבעיה הגדולה היא שקשה מאד לבנות את המשחק על שחקן שלא שיחק זמן רב וכרגע אינו נמצא בכושר ראוי. כרגע אין תחליף ופרץ שיחק 60 דקות בתקווה שכבר במחזורים הקרובים הוא יצליח להשלים משחקים מלאים. רבינוביץ' שיחק בצד ימין ואילו פרץ שיחק מתחת לחן מלכה ולמעשה היה השחקן החופשי במערך. 

עשר הדקות הראשונות היו טובות מבחינתה של יפו. הכדור הלך בעיקר ימינה לאלון רבינוביץ שקיבל עזרה מפרץ ויפו ניסתה לאיים על שערו של רן קדוש האורח. בדקה ה- 5 חי אטיאס שולח כדור ארוך לעברו של חן מלכה. הגנת קריית מלאכי אינה מסתדרת עם הכדור וחן מלכה משתלט עליו , דוהר קדימה ומסף הרחבה שולח בעיטה חזקה למגרת אך קדוש במקום. בדקה ה- 7 מוסר אטיאס לרבינוביץ שמימין הרחבה שולח בעיטה חדה ושטוחה אך קדוש שוב במקום. 

בדקות אלה ראינו פעילות ושיתוף פעולה נהדר בין מלכה פרץ ורבינוביץ. בדקה ה- 10 מוסר צמח ימינה לרבינוביץ שמטעה את שומרו , חותך לאמצע ובועט כדור חזק אך לא מוצא את המסגרת. מדקה זו החלה קריית מלאכי להיכנס למשחק והשיגה יתרון חשוב במרכז השדה. יפו התקשתה מאד לסכן את שערה של מלאכי. 

בהיעדר שחקני אגפים מהירים משחק ההתקפה של יפו נראה תקוע. שחקניו של זדה המשיכו לנסות ולהיכנס דרך מרכז הרחבה ונתקלו פעם אחר פעם בשחקני מלאכי שציפפו מאחור ולא אפשרו ליפו להגיע למצבים ממשיים. מאור מרציאנו נסגר היטב ויפו נראתה אובדת עצות. חוסר המהירות באגפים פוגע בקבוצה משחק אחר משחק וזדה חייב למצוא פתרונות ומהר. 
נגד כפר שלם , עמישב , באר יעקב וקריית מלאכי זה לא עבד ואלו קבוצות השייכות לדרג הביינים בליגה.

בדקה ה- 29 זוכה מלאכי בקרן לאחר שרז מציל את יפו במצב של אחד על אחד. כדור הקרן מוגבה לרחבה רז נשאר תקוע בשאר , שחקן מלאכי מגיע ראשון ונוגח למרכז החרבה לשם מסתנן עדי מרציאנו שמקרוב דוחק לרשת , 1-0 לאורחים. מעודדת מהשער יצאה מלאכי בדקה ה-32 להתקפה מסוכנת והייתה חייבת למצוא את השני אך משה סולימנוב שקיבל כדור גדול מלובין החמיץ מול שער חצי חשוף למזלה של יפו. 

שחקני יפו ניסו ללחוץ את שחקני קריית מלאכי ולהפריע להנעת הכדור וברוב הפעמים גם הצליחו אך לא ידעו מה לעשות כשהכדור היה ברגליהם ולא יצרו אף יתרון בשום חלק של המגרש על פני יריבהם. בפעמים המעטות שהצליח מרציאנו לקבל את הכדור באגף שמאל האהוב עליו הוא כשל במסירה האחרונה. 1-0 לקריית מלאכי במחצית.

סיקור המשחק - מחצית שניה
ליאור זדה לא ביצע חילוף במחצית ויפו עלתה במטרה להשיג את השיוויון. מאור לובין המשיך להטריד את הגנת יפו ובדקה ה- 55 הוא גבר על כל הגנת יפו ושלח כדור חזק אך רז הדף לקרן. מהקרן הזאת כמעט הכפילה מלאכי את יתרונה אך אוהד יוסף נגח למשקוף. 

זדה החליט לבצע שינוי והכניס את יאיר כהן צדק במקומו של רוסלן ברסקי. מאור קנדיל נכנס במקומו של שוסט ומאיר דרעי במקומו של עומר פרץ. יפו שלחה המון שחקנים קדימה ונשארה חשופה למתפרצות. יפו הניעה כדור ועשתה זאת מעולה עד לחלק האחרון של המשחק. שם חיכו 7 שחקנים שחורים שפשוט חצצו בין הכדור לבין השוער קדוש. 

בהיעדר אופציות ממשיות באגפים נותרה יפו תקועה ולא הצליחה לסכן את השער. מלאכי מנגד יצאה למספר התקפות מתפרצות שרק בנס לא הסתיימו עם כדור ברשת.  בדקה ה- 86 הרמה טובה של כהן צדק מוצאת את ראשו של רבינוביץ' אך זה נוגח החוצה. 
בדקה ה- 87 כהן צדק שולח בעיטה חזקה אך לא מוצא את המסגרת. 
בדקה ה- 90 סולי צמח בועט כדור מסוכן מהרחבה אך מפספס גם הוא את המסגרת. יפו ניסתה וניסתה אך זה לא הספיק. 1-0 למלאכי בסיום.
 
הפסד שני רצוף ליפו שמאבדת גובה בטבלה וחמור מכך מאבדת ביטחון ונראית כרגע כמו קבוצה במשבר. ליאור זדה חייב למצוא פתרונות בחלק הקדמי. חן מלכה הוא שחקן מצוין אך הוא מתקשה כשהוא לבדו בחוד וללא שחקנים מהירים באגפים הוא יתקשה להשתחרר ולהגיע למצבים מסוכנים. 

עומר פרץ הוא תוספת כח רצינית לסגל של יפו ונקווה שהוא ייכנס לכושר משחק מהר כי מסתמן שהרבה מאד יהיה תלוי ביכולת של השחקן הזה.  כעת תצא יפו לסדרת משחקים נגד קבוצות מהדרג הבכיר של הליגה. 
זה יתחיל בשבוע הבא נגד הקבוצה הלוהטת של הליגה מכבי באר שבע שמתמודדת ברגעים אלה על ראשות הטבלה נגד מכבי קריית גת. יימשך במשחק חוץ בקריית גת ומשחקים נגד אזור ושעריים בתווך בין באר שבע לקריית גת תשחק יפו במסגרת גביע המדינה. 

אם כך יפו נמצאת בפרשת דרכים והמשחקים הקרובים יצביעו כנראה על דרכה של הקבוצה העונה. לנו נותר לקוות שזדה ושחקניו יסיקו את המסקנות הנדרשות יבצעו את ההתאמות ויציגו יכולת משופרת כבר במשחק הקרוב.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   מכבי קביליו יפו   ליגה כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |