‏יום שלישי ‏23 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את ב"ש
מכבי מנצחת את ב"ש
ניצחון חשוב למכבי יפו מול ב"ש
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏09 ‏נובמבר ‏2013.
צילום:אתר דאבל פס
צילום:אתר דאבל פס
שתף |
 
ליגה א דרום (2013-14)
סיקור המשחק - מחזור 7
8.11.13
מכבי קביליו יפו – 1
מכבי באר שבע - 0
 
תקציר וידאו: ( צילום-שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


סיקור המשחק
מכבי קביליו יפו עשתה היום את המוטל עלייה כשהשיגה ניצחון חשוב מאד נגד מכבי באר שבע. היכולת לא הייתה משכנעת אך ניצחונות כאלו , כמו שראינו היום הם ניצחונות שעשויים להוציא קבוצה לדרך חדשה. יפו הגיעה להתמודדות היום כשהיא עם הגב לקיר. היא החזיקה במאזן של שני הפסדים רצופים וידעה כי לוח המשחקים הועיד לה סדרה של קרבות קשים נגד הקבוצות החזקות בליגה. הקרב הראשון היה היום והוא עבר בהצלחה.

המון קולות מאוכזבים נשמעו במהלך המשחק היום מצידם של אוהדי הקבוצה , היו אלה קולות של אוהדים שהתאכזבו מיכולת הקבוצה , מההסתגרות בחלק השני של המשחק ואולי מההוראות הטקטיות שקיבלו שחקני יפו במחצית. כולנו רוצים לראות מכבי יפו תוססת יותר והתקפית יותר אך בנקודת הזמן הנוכחית , במקום המאד נמוך ממנו יצאו היום השחקנים למשחק החשוב הכל לגיטימי ומובן. רק ניצחון בא היום בחשבון וכל השאר לא מעניין. 3 נקודות בכיס שעשויות להוציא את הקבוצה לדרך טובה יותר הם מה שניקח לקראת המשך הדרך ויודעים מה זה לא רק זה.
 
אם נתעלם רגע מהמשחק של יפו נגד מחנה יהודה , משחק בו קיבלה יפו פנדל ונהנתה מיתרון מספרי בשלב מוקדם של המשחק הרי שהיום הייתה הפעם הראשונה שיפו הצליחה לכבוש שער במחצית הראשונה. 
ליאור זדה שהבין כי הוא חייב לשנות דברים ומהר עלה בפעם הראשונה העונה עם קשר אחורי אחד בלבד. אסף לוי ויאיר כהן צדק בהופעת בכורה בהרכב העונה שיחקו יחד בקישור הקדמי והציגו שילוב לא רע. קווין פריינטה הרכש החדש פתח בקו ימין ועומר פרץ בקו שמאל. חן מלכה פתח כחלוץ יחיד. פריינטה ופרץ , שני שחקנים מהירים וזריזים מוסיפים ליפו אספקט לו היא שיוועה מאז נפתחה העונה - מהירות באגפים. 

היום הראו השניים בעיקר בפתיחת המשחק כי הם מהווים אופציה של ממש בחלק הקדמי , אולי נמצא הפתרון לפריצת מערכים סגורים? יכול להיות שכן ויכול להיות שלא אבל לפחות ראינו היום שינוי בחשיבה של ליאור זדה שניסה ללכת על הרכב שונה והצליח להוציא את הקבוצה מתקופת הבצורת שפקדה אותה בתקופה האחרונה. כמעט בסיום כל משחק העונה היה נושא אחד עליו הייתה תמימות דעים  , חוליית ההגנה של הקבוצה. המשחק היום היה משחק שיא של הבלם גיל קין שהפגין יכולת גבוהה והיה כסלע איתן בלב הרחבה. אסף רז היה גם הוא במיטבו ולשניים הללו מניות רבות בניצחון החשוב היום.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 500 אוהדים הגיעו היום למגרש צפרירים חולון בשעת צהריים מוקדמת וקיוו לראות את יפו משיגה ניצחון לפני מחזור הגביע בשבוע הבא. חשיבות המשחק היום הייתה ברורה לכולם , לאוהדים , להנהלה , לצוות המקצועי וכן לשחקנים שנראו נחושים ומחוייבים לאורך כל המשחק. הדקות הראשונות בחולון היו שייכות ללא ספק לשחקניו של ליאור זדה. 
צילום:אתר גולר1
צילום:אתר גולר1


מכבי באר שבע לא הצליחה להחזיק בכדור , היא שלחה שחקן אחד בלבד קדימה ונראתה מסתגרת בדקות הפתיחה. יאיר כהן צדק ואסף לוי העבירו כדורים נהדרים ימינה ושמאלה לשחקני הקו ולמגינים ויפו שלטה בכר הדשא. חן מלכה , עומר פרץ וקווין פריינטה , אולי השלישייה שתוביל את החלק הקדמי של הקבוצה העונה היו ניידים מאד וידעו מה לעשות שהכדור היה ברגליהם. יפו לא הצליחה להגיע למצבי כיבוש ממשיים אך היא בהחלט הציגה כדורגל חיובי. בדקה ה- 16 באה יפו על שכרה. 

חן מלכה בפעולה מצוינת בשמאל מכניס מסירה טובה לעומר פרץ ברחבה ,פרץ מהתל בשומרו ומופל, שופט המשחק , אוהד אסולין מצביע על הנקודה הלבנה. יאיר כהן צדק מזיז את כולם ולוקח אחריות ברגע החשוב הזה. הוא מניח את הכדור על הנקודה הלבנה ולא משאיר סיכוי לאורי מכלוף, 1-0 יקר למכבי קביליו יפו. 

על הדשא התפתח משחק אגרסיבי מאד ללא פשרות. שחקני יפו לא וויתרו על אף כדור ולמרות שלעתים סבלו מחוסר דיוק ומאיבודי כדור הם נתנו את כל כולם. שופט המשחק , אוהד אסולין היה קפדן מאד , אפילו יתר על המידה ושלף כבר בשלב מוקדם מאד חמישה צהובים לשחקני יפו , רובם אגב, לא מוצדקים. באר שבע לא הגיעה לאף מצב במשך כל דקות המחצית. 

בדקה ה  - 27 מניף כהן צדק את רגלו ושולח כדור חזק למסגרת אך מכלוף במקום. בדקה ה- 30 מכניס חן מלכה מסירה גדולה למרציאנו שפורץ על הקו אך זה לא מצליח לדייק במסירה בעיקר נוכח המהמורות הרבות בדשא. בדקה ה- 38 נותרת יפו בעשרה שחקנים. ניסיון חילוץ כדור של עומר פרץ עולה לו במשחק. אוהד אסולין שלא בטוח כלל כי ראה את הארוע בשלמותו שולף לפרץ את הצהוב השני ושולח אותו למקלחת מוקדמת. שחקני יפו ההמומים עטים על אסולין שנראה כי הגיע לחולון בשביל לגנוב את ההצגה. מדקה זו ועד לסיום המחצית שלטה באר שבע במגרש. יפו נלחצה לאחור ונראתה אובדת עצות. 1-0 ליפו עם הירידה להפסקה.

סיקור המשחק - מחצית שניה
ליאור זדה לא ביצע שום שינוי במהלך המחצית. שחקני יפו עלו לדשא במטרה להגן בחירוף נפשם על ההיתרון היקר. באר שבע החלה להגביר קצב וגם להגיע למצבים מסוכנים מאד ליד שערו של רז. בדקה ה- 50 חולפת בעיטה חדה של שחקן באר שבע סנטימטרים ליד שערו של רז. בדקות אלה שרקו מספר כדורים ברחבת יפו ובאר שבע עלתה עם המון שחקנים. 

בדקה ה - 53 משראה זדה את הלחץ המתגבר הוא החליט להכניס למשחק את רוסלן ברסקי במקומו של כהן צדק. ברסקי אכן הכניס למשחק היפואי אגרסיביות ונוקשות אך לא הצליח לייצר החזקת כדור משמעותית ביחד עם חבריו לקישור. זדה הכניס למערכה גם את מאיר דרעי במקומו של פריינטה וקיווה לנצל את מהירותו של הראשון על מנת לגנוב שער שיגמור את הסיפור. 
צילום:אתר גולר1
צילום:אתר גולר1

באר שבע המשיכה לתקוף , אסף רז התעופף פעמיים בדקה ה- 57 ו 59 כדי להשאיר את היתרון בצד הנכון. בדקה ה- 61 מציל גיל קין את יפו מספיגה כמעט וודאית לאחר שגולש ברגע האחרון לרגליו של ליאל זגורי ומרחיק לקרן. בדקה ה- 63 מאבד חן מלכה כדור מה שמוביל למתפרצת מהירה של באר שבע. גיא שוסט לא מצליח לעצור את ההתקפה ושחקן באר שבע מגיע לעמה מצוינת ברחבה, עלי מחג'נה נצמד לשחקנו ומונע ממנו לבעוט בחופשיות , זה מסתיים בבעיטה רעה שלא מוצאת את המסגרת. 

בדקה ה- 66 מתאזנים הכוחות במגרש. צחי ברבי מאחר בתיקול ופוגע ללא כדור במאיר דרעי. שופט המשחק שולף לברבי את האדום הישיר. מעודדת מהאדום ליריבה החלה יפו לצאת קדימה עם יותר שחקנים בתקווה למצוא את השני. 

חן מלכה ואסף לוי ניסו לאיים מרחוק על שערו של מכלוף אך לא מצאו את המסגרת. האורחים לא נשברו וכמעט זכו בפנדל בדקה ה- 71 לאחר נגיעת יד של מחג'נה ברחבה, אסולין לא התרשם והורה להמשיך.  בדקה ה- 74 מכניס זדה למשחק את חי אטיאס במקומו של מלכה. 

אטיאס הוסיף המון סדר למשחק של יפו והכנסתו הייתה צעד נכון של זדה. בדקה ה- 87 מצב גדול ליפו לגמור את הסיפור. לוי מרים נפלא מימין לשמאל הרחבה לעברו של דרעי שמשתלט היטב , עובר את שומרו וצריך כעת רק למצוא את הרשת אך זה בועט היישר לגופו של מכלוף. גם תוספת זמן בת 5 דקות לא מנעה מיפו לחגוג ניצחון יקר מפז, 1-0 כחול עם שריקת הסיום.

סיכום ומסקנות
יפו רושמת ניצחון ליגה שלישי העונה ותגיע למשחק החשוב בעוד שבועיים בקריית גת כשיש לה המון על מה לשחק. הניצחון היום , ניצחון של אופי ונחישות הוא סימן מעודד לקראת ההמשך. ליאור זדה בחר להמר על הרכב התקפי והצליח להשיג שער בדקות הפתיחה , שער שהספיק למרות יכולת חלשה במחצית השנייה. גם היום ראינו כי הסגל היפואי הוא סגל בעל פוטנציאל גדול , הספסל רחב ויש מלחמה בריאה כמעט על כל עמדה. 

הגיע שחקן כנף מהיר , חזרו חן מלכה ועומר פרץ והההתקפה מתחילה לקבל צורה אם כי עדיין מורגש חסרונו של חלוץ נוסף. ביום שישי הבא תתארח יפו בבית דגן במסגרת גביע המדינה ובעוד שבועיים תצא למשחק הכי קשה בליגה , משחק חוץ בקריית גת נגד המוליכה הגאה. לנו יש שבועיים כדי להריץ בראש את התסריט האופטימי .
 

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   ליגה א דרום   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  איזה מגרש... משהו טוב (לת)
הרב דשא, (26/11/2013)
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |