‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מביסה את בית דגן
מכבי יפו מביסה את בית דגן
מכבי יפו מביסה את בית דגן בתוצאה 4 - 0
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏16 ‏נובמבר ‏2013. צילומים: אתר דאבל פס
יפו מול בית דגן
יפו מול בית דגן
שתף |
 
מכבי יפו מביסה את בית דגן
ע.בית דגן מול מכבי יפו 4:0        
15.11.13
מכבי קביליו יפו גברה היום כצפוי על יריבתה עירוני בית דגן מליגה ג' בתוצאה 4-0 במסגרת סיבוב ו' בגביע המדינה ועלתה לסיבוב הבא.

צפו בתקציר הוידאו: (צילום-שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

יפו ניצחה ללא בעיות גדולות את המשחק אך הסיפור המרכזי של ההתמודדות הזאת היא בכלל הופעת הבכורה של החלוץ אורי קרגולה במדי הקבוצה. קרגולה שהצטרף השבוע למועדון פתח בהרכב ,כבש שער וסימן וי על משחק הבכורה שלו במדים הלבנים. האם הצטרפותו של המלך הבלתי המעורער של הליגות הנמוכות לקבוצה זה החלק שישלים את הפאזל של זדה? האם בהחתמתו של הסקורר נפתרה בעיית החוד ועכשיו יפו תרוץ בקלות למעלה?
את זה עוד מוקדם מאד לדעת אך לפחות על פי התכונה ביציעים וכן תחושות שיוצאות מהמועדון עצמו נראה כי החתמתו של החלוץ מהווה בעיני רבים את הצעד המשמעותי ביותר שנעשה בקבוצה בשנים האחרונות.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
הקבוצה החביבה מבית דגן הציגה 45 דקות מצוינות בהם הקשתה מאד על יפו אך לכולם היה ברור כי החלק השני של המשחק יהיה כבר סיפור אחר לגמרי כשפערי הכושר הגופני יבואו לידי ביטוי. ליאור זדה פתח במערך התקפי וביצע גם מספר שינויים בחלק האחורי. אבי צבאג החליף את עלי מחג'נה המורחק בעמדת הבלם. גיל קין פתח לצידו. מאור קנדיל פתח בעמדת המגן הימני במקומו של גיא שוסט כאשר בשמאל היה זה מאור מרציאנו. 


סולי צמח ורוסלן ברסקי שיחקו יחד במרכז המגרש כשיאיר כהן צדק וחן מלכה שיחקו לפניהם. מאיר דרעי ואורי קרגולה פתחו בחוד. במשך כל המחצית תקפה יפו את שערה של בית דגן. מאור קנדיל הציג משחק מצוין והיה פעיל מאד באגף. המגן עלה ללא הרף ויצר המון מצבים מסוכנים ליד שערו של אשר כהן צדק. גם מאור מרציאנו הטריד את שומריו והכניס מספר כדורים מסוכנים לרחבה. בעיטה חופשית של חן מלכה בדקה ה -20 מצאה את אשר כהן צדק מוכן וזה הדף את הבעיטה. מאיר דרעי ניסה כוחו מרחוק בדקה - 26 אך לא מצא את המסגרת. כדור קרן של כהן צדק בדקה ה- 32 הגיע לראשו של דרעי שנגח החוצה. 
רוסלן ברסקי שפתח בהרכב הציג משחק מעולה שאמנם לא מהווה מדד לשום דבר אך כן יכול לעודד לקראת ההמשך. עד השריקה להפסקה המשיכה יפו לתקוף ולשלוח שחקנים קדימה אך לא הצליחה לתרגם את יתרונה לשערים , 0-0 במחצית.

סיקור המשחק - מחצית שניה
יפו עלתה ללא שינויים בהרכבה למחצית השנייה והמגמה על הדשא המשיכה. בית דגן מותקפת ומאויימת ויפו מחפשת לכבוש. בדקה ה- 55 נפרץ הסכר. רוסלן ברבקי מכניס כדור גדול מעל הגנת בית דגן ומוצא את אורי קרגולה ,זה בתנועה נהדרת לרחבה משתלט על הכדור ומול אשר כהן צדק לא מתבלבל , 1-0 למכבי קביליו יפו ושער בכורה לקרגולה שמודה לאלוהים ורץ לאוהדים.  

ליאור זדה ביצע מספר חילופים כשהכניס למשחק את אלון רבינוביץ' , אסף לוי וחליל אבחוצירה , שחקן קבוצת הנוער שקיבל דקות ראשונות בבוגרים. כניסתו של רבינוביץ' הפיחה חיים בקבוצה ואין ספק שהקשר גרם לזדה כאב ראש חיובי לקראת המשחק בקריית גת. 

רבינוביץ' נכנס למשחק כרוח סערה , הוא נראה מחוייב מאד , פעיל ומאד מאד רעב. כהן צדק הפעיל את שחקן הקו ללא הפסקה וזה עשה תנועה מעולה והכניס כדורים טובים לחבריו ברחבה. בדקה ה- 64 הרים הקשר מעולה מימין ללב הרחבה לעברו של מלכה שנגח בעוצמה אך כהן צדק בהתעופפות גדולה מנע שער ודאי.
בדקה ה- 72 בא רבינוביץ' על שכרו וכובש את שערו השני בקבוצה. מאור מרציאנו מרים כדור גדול משמאל שמגיע עד לימין הרחבה, רבינוביץ' משתלט על הכדור ומול שער חצי חשוף מוצא את הרשת , 2-0 ליפו.  

בדקה ה- 80 עולה יפו ל 3-0 , חן מלכה מקבל את הכדור מעט אחרי מחצית המגרש , מהתל בשחקני בית דגן ומהרחבה בועט בפשטות לרשת , שער מצוין של מלכה שסוף סוף כובש. בדקה ה- 84 מרים קנדיל כדור טוב מימין לעברו של רבינוביץ' שנוגח חזק, כהן צדק הודף והכדור מגיע למלכה שמול שער ריק מפציץ את הרשת , 4-0 ליפו, זאת הייתה גם תוצאת הסיום.
 
יפו מסמנת היום וי על משחק הגביע בבית דגן כשמנצחת בקלילות ועולה לשלב הבא. ליאור זדה יכול להיות היום מרוצה בעיקר מההופעות הטובות של רוסלן ברסקי , אבי צבאג ומאור קנדיל שעלו ב 11 והציגו משחק מעולה, כמובן שגם כיבוש הבכורה של קרגולה הוא ארוע מעודד מאד מבחינת המערכת.

בשבוע הבא יתקיים הקרב האמיתי לו כולם מחכים. יפו תצא לקריית גת ותפגוש את מוליכת הליגה הגאה למשחק סופר מעניין. עומר פרץ ועלי מחג'נה יחזרו מהשעיות ואם משה ביטון יחלים סופית מפציעתו הרי שלליאור זדה יעמוד לראשונה מזה זמן רב סגל מלא. יפו תגיע מלווה במאות אוהדים ותקווה להציג משחק טוב שידביק אותה חזק לחבורת הצמרת.

תגיות:   מכבי יפו   ספורט ביפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  ליגה ג׳... (לת)
אבי לוזון, (26/11/2013)
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |