‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הפסד למכבי מול הפועל אזור
הפסד למכבי מול הפועל אזור
מכבי יפו מפסידה לפועל אזור
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏30 ‏נובמבר ‏2013. צילומים: אתר גולר1
מכבי יפו/הפועל אזור
מכבי יפו/הפועל אזור
שתף |

מחזור 9
מכבי קביליו יפו - הפועל אזור
29.11.13 

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

אם מישהו במכבי קביליו יפו עדיין לא ירד לקרקע לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר בקריית גת הרי שהגיעה היום הפועל אזור ומאמנה שי מאור ועשו זאת בעצמם. ליגה א' דרום שוב מוכיחה כי היא ליגה ללא חוקים , ללא משחקים קלים , ללא נקודות קלות. הפועל אזור מזמן נרשמה כסוס השחור של מכבי קביליו יפו. קבוצה שלעולם לא מגיעה להתבטל בפני יפו ולרוב גם מצליחה לקחת את כל הקופה. גם לאחר המשחק היום נותר אביבי זוהר המאמן היחיד שהצליח לנצח את אזור , וגם זה היה במסגרת הגביע בלבד.
 
הפועל אזור של שי מאור הגיעה עם תוכנית משחק מסודרת ובמחצית אחת גדולה כבשה שני שערים שהספיקו לה כדי לחזור הביתה עם מלוא הנקודות. יפו לא הופיעה כלל למחצית הראשונה וגם מחצית שנייה טובה יותר לא הספיקה לה כדי לתקן. מבחן גדול היה המשחק היום עבור מכבי קביליו יפו. האם המערכת כולה תצליח לייצר משחק טוב נוסף , רצוף , לאחר חגיגות קריית גת? זו הייתה השאלה העיקרית ערב ההתמודדות. 
דקת כפיים לאריק איינשטיין
דקת כפיים לאריק איינשטיין


ב 45 הדקות הראשונות קיבלנו תשובה מוחצת לכך והיא לא עם סימן קריאה אחריו. שחקני יפו נראו זחוחים מעט והציגו מחצית רעה שיכלה להסתיים ביותר משתי חתיכות ברשת של טובלי. משחק ההגנה היה קטסטרופלי והפועל אזור הגיעה לעוד שלושה מצבי כיבוש טובים חוץ משני השערים. שום דבר לא עבד בתוכנית המשחק של זדה ואזור הצליחה להפתיע את יפו גם דרך התקפות מתפרצות מסוכנות וגם דרך התקפות מתוכננות.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 600 אוהדים הגיעו היום לשכונת התקווה לצפות באחד הקרבות המסקרנים ביותר בליגות הנמוכות , משחק בין מכבי קביליו יפו להפועל אזור. יפו עלתה למשחק ללא שוערה הראשון אסף רז ועם גל טובלי הצעיר בהופעת בכורה בין הקורות. הפועל אזור פתחה מצוין את המשחק וככל שעברו הדקות הבינו ביפו כי זו המגמה הצפויה במחצית הראשונה. החלק הקדמי של האורחים שכלל את ויטלי גנון , איציק בן סולומן , חן לוי ורפי סגל הפתיע את הגנת יפו שנראתה מבולבלת וחסרת סדר בכל פעם שהאורחים יצאו קדימה. הקישור היפואי נראה רך מאד והתקשה לבלום את התקפותיה של אזור. 

הבעיטה הראשונה במשחק הייתה של רפי סגל שבדקה ה - 8 שלח כדור חזק מסף הרחבה אך פיספס במעט את המסגרת. בדקה ה- 14 מאבד סולי צמח כדור וחן לוי מנצל זאת כדי לשעוט קדימה במהירות , זה מגיע לרחבת יפו ושולח כדור חזק למסגרת , טובלי בפעולה גדולה משתטח עם רגליו ומציל שער ודאי. אזור המשיכה להיות מסוכנת יותר ובדקה ה- 20 טובלי מציל שער נוסף לאחר שמזנק והודף בעיטה חזקה של ויטלי גנון מתוך הרחבה. 

יפו החלה להיכנס לאט לאט למשחק וניסתה לצאת קדימה. יאיר כהן צדק קיבל את הכדורים לרגליו ובפעולות עומק שונות ניסה להפעיל את חבריו. בדקה ה- 23 מכניס כהן צדק כדור מצוין לקרגולה שמסיטו ימינה לרבינוביץ', הקיצוני של יפו צריך היה להיכנס לרחבה ולמצוא את המסגרת אך איבד את הכדור ליריבו. 

בדקה ה- 26 מנצל קרגולה יציאה גרועה של בן ישי , מגיע לפניו לכדור ומזווית קשה בימין הרחבה מנסה לבעוט לשער אך נבלם על ידי הגנת אזור. בדקה ה- 33 עולה אזור ליתרון לאחר סדרה של התקפות טובות שיצרו לחץ על שערה של יפו. 

ויטלי גנון נשלח קדימה , עלי מחג'נה מלווה את חלוץ אזור ולא מנסה לקחת הכדור מרגליו , גנון מתנהל עם הכדור ומסף רחבת יפו בצד ימין מרים כדור מעולה שמאלה לעברו של יחי זכריה. זכריה עוצר את הכדור ובאין מפריע מכין עצמו לבעיטה ומשגר מ14 מטרים כדור חזק שמכניע את טובלי , 1-0 להפועל אזור. 

יפו חשבה למצוא את השיוויון לפני המחצית ותקפה עם המון שחקנים. רוסלן ברסקי ניסה לעזור לכהן צדק בניהול המשחק והשניים הללו חיפשו כל העת כיצד להפעיל את השלישייה הקדמית אך ללא הצלחה. בדקה ה- 45 רגע לפני השריקה למחצית מוצאת אזור את השני שלה. 
רפי סגל מתנהל עם הכדור בשמאל הרחבה ונראה כי הוא אינו מסוכן כל כך, מחג'נה ושוסט חשבו אחרת וברגע של פניקה וניסיון לחילוץ כדור הפילו את הראשון ברחבה, שופט המשחק שרק בהחלטיות לבעיטת עונשין מ -11 מטרים לתדהמתם של אוהדי יפו. רפי סגל ניגש לבצע את הבעיטה ועושה זאת היטב , 2-0 מדהים להפועל אזור. זו הייתה גם תוצאת המחצית.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
ליאור זדה ביצע חילוף אחד במחצית והכניס את מאור קנדיל במקומו של גיא שוסט. את השינוי בגישה של שחקני יפו ניתן היה לראות מהשנייה הראשונה של המחצית השנייה. הם נראו נחושים מאד ומאמינים כי הם יכולים לחזור למשחק. אורי קרגולה לא הפסיק לדרבן את חבריו , להתריע לשופט על בזבוזי זמן וגם לבקש מליאור זדה שידאג שישימו מספיק מביאי כדורים מאחורי השערים. 

יפו עלתה קדימה עם המון שחקנים ובדקה ה- 56 לאחר ניסיון תקיפה כושל יצאה אזור קדימה למתפרצת קטלנית שהסתיימה בשער של חן לוי אך הקוון הרים את הדגל בצדק ופסל את השער בטענת נבדל, ואז הגיע השינוי במשחק. 
בדקה ה- 58 לאחר דקות של לחץ משיגה יפו את השער המצמק. הרמת כדור של מאור מרציאנו בצד שמאל מובילה לערבוביה ברחבה וליציאה גרועה של בן ישי שוער אזור שמצליח רק להדוף את הכדור. הכדור נופל לרגליו של אורי קרגולה שבבעיטה מתוחכמת משכין את הכדור ברשת , יפו חוזרת למשחק וזה רק 2-1. 

שוב קרגולה כובש במאני טיים ומוכיח כי הוא חלוץ גדול שיודע להתעלות כשצריך. הקהל היפואי נכנס לטירוף מהשער המצמק ועודד את שחקניו במטרה להשיג את השיוויון. מייד לאחר כיבוש השער הכניס זדה למשחק את מאיר דרעי במקומו של חן מלכה שלא ממש הורגש. 
אין ספק כי יפו תהיה חייבת את חן מלכה בכושר טוב יותר אם ברצונה להיות גורם משמעותי בצמרת הליגה. 

בדקה ה- 63 מקבלת יפו דחיפה נוספת לעבר המטרה. איציק בן סולומון מתקל בפראות את סולי צמח ורואה את הצהוב השני ואת האדום. שי מאור מגיב מייד ומכניס את קובי כהן הבלם במקומו של רפי סגל. מדקה זו וויתרה אזור לגמרי על ניסיונות תקיפה , שחקניה עמדו כולם בחצי המגרש שלהם והעיפו כדורים קדימה. יפו הפעילה לחץ כבד מאד על שערה של אזור. עשרות כדורים הוגבהו לרחבה כמעט מכל מצב אך הגנת אזור בראשותו של יוסי זנה המצוין עמדה בפרץ. 

בדקה ה- 66 הזדמנות ענקית ליפו למצוא את השיוויון המיוחל. מאור מרציאנו מכניס כדור מצב שמאל לעברם של שחקני ההתקפה , אלון רבינוביץ' שהיה בלתי מכוסה המשיך בנגיחה לפינה הימנית וראה את בן ישי מתעופף ומציל שער. מאחורי רבינוביץ' עמד לו קרגולה חופשי לגמרי אך רבינוביץ' לא ראה זאת. הזדמנות גדולה ליפו שהולכת לאיבוד. 
בדקה ה- 72 שוב יציאה גרועה של בן ישי כמעט מסתיימת בשער אך קנדיל מעדיף למסור במקום לבעוט והגנת אזור מרחיקה. 
יפו שלחה המון שחקנים קדימה , היא ניסתה לפרוץ את הבונקר האזורי בכל דרך אפשרית. הכדורים הלכו ימינה לקנדיל ושמאלה למרציאנו. יאיר כהן צדק ורוסלן ברסקי היו ניידים מאד והגיעו לקבל כדור לרגל בתדירות גבוהה מאד. אורי קרגולה , מאיר דרעי ואלון רבינוביץ' רק חיכו לכדור טוב שיפול לרגליהם. 
הקהל ביציע יכל היה להישבע שהוא מרגיש את השיוויון באוויר. שתי בעיטות חופשיות של יאיר כהן צדק הלכו מעל השער. ליאור זדה הכניס למשחק את אסף לוי במקומו של מחג'נה , סולי צמח הוסט לאחור. אזור מתעסקת בהגנה ובבזבוזי זמן. 


בדקה ה- 81 רבינוביץ' לא מוצא את המסגרת בבעיטה מהרחבה.  יפו מנסה לעשות הכל כדי להשיג את השיוויון אך היא לא מדויקת בפעולה האחרונה והיא מתעקשת למצוא את השער דרך הרמות סתמיות לרחבה. שופט המשחק הוסיף 5 דקות למשחק ובדקה ה- 95 הגיע הכדור ליאיר כהן צדק שעמד לבדו בשמאל הרחבה, זה שיגר כדור חזק לשער אך הכדור פגע בהגנת אזור והורחק , 2-1 לאזור עם השריקה האחרונה.
 
שריקת הסיום הביאה איתה אכזבה גדולה לאוהדי הקבוצה שסירבו לקבל את הגזירה , שוב תצוגה רעה מול הפועל אזור. שוב חוסר יכולת ליצור רצף של הצלחות וניצחונות , שוב אנחנו לא מספיק טובים כדי לעמוד במטרות. במחצית השנייה היו ליפו את כל הכלים כדי להשיג את השיוויון ואז לחשוב על הכרעת המשחק. היה מספיק זמן , היו מספיק כלים התקפיים והיריב ויתר לחלוטין על ניסיונות תקיפה. 

אבל זה לא העניין. המחצית הראשונה החלשה היא זאת שהכניסה את הקבוצה מלכתחילה למצב הבעייתי. ליאור זדה חייב לדאוג שמחצית כזו לא תחזור בהמשך העונה. שחקני יפו חייבים לעלות בדריכות שיא לכל משחק , גם לאחר ניצחון חוץ אצל מוליכת הליגה. היום שילמה הקבוצה מחיר יקר של 3 נקודות ואובדן הכנסות במשחק הבית הבא נגד מכבי שעריים שכן לאחר ההפסד היום סביר שיגיעו פחות אוהדים , לפחות על פי מצבי עבר. 

הליגה נותרה פתוחה גם לאחר המחזור התשיעי והכל עדיין אפשרי. הפער מהמקום הראשון צמח ל 4 נקודות אך בליגה קשה כמו ליגה א' דרום זהו פעיר מחיק בהחלט. לפני שהיא חושבת על הצמרת הגבוהה תצטרך יפו להיזכר כי שליש ממשחקיה העונה בליגה נגמרו בהפסד , זהו נתון שיצטרך להיעלם במידה ויפו חושבת על הכרטיס לליגה הלאומית.
 
בשבוע הבא תארח יפו את מכבי שעריים למשחק צמרת מרתק. שעריים שסיימה את משחקה היום עם מכבי קריית גת בתיקו אפס עלתה למקום הרביעי והיא מזחיקה במאזן זהה של 14 נקודות כמו ליפו. מעבר לקרב על הדשא יהיה זה גם קרב ספורטיבי מעניין בין הקהלים המסורים של שני המועדונים. ליגה א' דרום במיטבה. ביום שישי הבא נגיע שוב בהמונינו , עם ראש מורם וגאווה וננסה לדחוף את הבחורים לניצחון יקר.

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   ליגה ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |