‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את כפר קאסם
מכבי מנצחת את כפר קאסם
מכבי יפו מנצחת את מ.ס כפר קאסם
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏28 ‏דצמבר ‏2013.
שחקני מכבי חוגגים נצחון
שחקני מכבי חוגגים נצחון
שתף |

מכבי יפו - מ.ס כפר קאסם
סיקור המשחק - מחזור 13
27.12.13

תקציר וידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


מכבי קביליו יפו חוזרת לליגה ובגדול. או שמוקדם מדי לקשור כתרים ולצאת בהצהרות? שאלה טובה.
על דבר אחד אין עוררין ,מחצית שנייה כמו שהציגו היום שחקני מכבי קביליו יפו לא ראינו מהם ברוב המשחקים העונה , התוצאה בסיום היא רק צמד מספרים שמוכיח זאת. בפעם השנייה העונה מגיעה יפו למגרשה של המוליכה ערב המחזור , זו שנמצאת במומנטום הכי טוב ומצליחה לחזור משם עם מלוא הנקודות. זה כנראה משהו שנמצא ב ד.נ.א של קבוצות מכבי יפו לדורותיהם.

הניצחון היום שייך כאמור בעיקר לשחקני הקבוצה שהציגו משחק הקרבה במחצית השנייה והפכו את תוצאת המשחק בתוך 4 דקות אך קרדיט גדול מגיע כמובן גם למאמן אופיר חיים שידע לקחת את ההחלטות הנכונות , הלך עם האמת שלו וקצר את הפירות. בתום מחצית ראשונה חלשה מאד ביצע חיים צמד חילופים שהחיו את משחקה של יפו. אסף לוי באחד המשחקים הטובים שלו בקבוצה נתן מחצית נקייה מטעויות והיה נהדר. רועי הררי הוכיח כי יש לו מקום בהרכב ו ב 45 דקות גדולות היה גורם משמעותי למהפך.

אבל ההחלטה שהתבררה בסיום כהחלטה החשובה ביותר הייתה דווקא ההחלטה להשאיר את עומר פרץ על הדשא. פרץ , היה מאד מפוזר ב 45 הדקות הראשונות , הוא איבד המון כדורים בניסיונות דריבל , הוא היה לא מדויק במסירות והוא לא סגר כהלכה את שומרו באגף. חיים ראה הכל וגם שמע כמובן את דרישת הקהל להוצאתו של הקשר אך לא התרגש.
פרץ נשאר על הדשא , תופקד במחצית השנייה כחלוץ שני מאחורי קרגולה , נתן שער ניצחון גדול שבעקבותיו הגיעו עוד עשר דקות מצוינות שלו שהוכיחו כי יש לבחור המון כדורגל. כולם יודעים כולל פרץ עצמו שחובת ההוכחה עדיין עליו.
צילום:יקיר כהן/גולר1
צילום:יקיר כהן/גולר1

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
כ- 300 אוהדי מכבי קביליו יפו הגיעו היום לאצטדיון וינטר ברמת גן למשחק החוץ נגד כפר קאסם. אוהדי הצלחות? לפחות על פי הנתונים הבלתי רשמיים הללו הרי שהיום ניפצו אוהדי יפו את הדימוי שנוצר להם. ביציעים הייתה שליטה יפואית ולפחות לפי פתיחת המשחק נראה היה כי גם על הדשא הולך להיות קרב שקול. אופיר חיים נאלץ להסתדר שבוע שני ברציפות ללא אלון רבינוביץ' הפצוע. סולי צמח ששיתופו הוטל בספק גדול עקב פציעה פתח לבסוף ב 11.
עומר פרץ שלא היה בסגל בשבוע שעבר עקב פציעה קיבל את הקרדיט בהרכב הראשון. ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת ליפו. 


בדקה ה- 4 מוכשל מאור קנדיל על סף הרחבה. יאיר כהן צדק לקח את הבעיטה ומעמדה נוחה מאד לא הצליח לכוון למסגרת. כפר קאסם החלה אט אט להשתלט על המשחק. גיא אבן , חי אטיאס ואלעד כהן היו ניידים מאד והצליחו בהנעת כדור מהירה וסבלנית לפרוץ פעם אחר פעם את קווי ההגנה הראשונים של הקבוצה.

בדקה ה- 10 זה הוביל לשער יתרון של המארחים. כדור רוחב מאגף ימין לעבר הרחבה מוצא את סאמח מרעב שבנגיעה חכמה עובר את מרציאנו ומקשית בקלילות מעל רז , 1-0 לכפר קאסם. כפר קאסם המשיכה לשלוט ולהיות עדיפה על הדשא. הנעת הכדור הייתה נהדרת ויפו התקשתה לצאת קדימה. כשהכדור כבר היה ברגליהם של שחקני יפו הם היו מפוזרים ולא מדוייקים ועד מהרה חזרה השליטה לשחקני כפר קאסם.

בדקה ה - 26 נשלח פרץ קדימה בכדור טוב אך שוער כפר קאסם חלאיליה יצא טוב והרחיק את הכדור. כפר קאסם ניסתה להגיע מימין , משמאל , ומהאמצע. שחקני יפו התרכזו בעיקר בלא לספוג את השער השני והרחיקו כדורים קדימה. 

בדקה ה - 30 מוביל הלחץ המקומי לבעיטת עונשין מ -11 מטרים. מרעב שהיה נהדר , מקבל את הכדור ברחבה וספק מוכשל על ידי בלם יפו עלי מח'גנה. שופט המשחק יגאל פריד מורה על הנקודה הלבנה. מרעב ניגש לבצע את הבעיטה. קרגולה מנסה להוציא את החלוץ מריכוז ועל הדרך גם זורק טיפ לשוער יפו אסף רז. מרעב בועט כדור שטוח לפינה הימנית , רז מהמר נכון , קופץ ימינה והודף את הפנדל. רק 1-0 לכפר. עד סיום המחצית הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים ליד שני השערים , 1-0 בסיום השריקה למחצית.

סיקור המשחק – מחצית שניה
אופיר חיים שהבין כי יפו חייבת שינוי אם היא רוצה לצאת עם משהו מהמשחק ביצע שני חילופים במחצית. יאיר כהן צדק שהיה מתחת לרמתו הרגילה הוחלף יחד עם גיא שוסט. רועי הררי ואסף לוי נכנסו במקומם. מהרגע הראשון יפו נראתה נחושה לבצע את המהפך.


יפו שלטה מהשנייה הראשונה ויצאה קדימה עם המון שחקנים במטרה למצוא את השיוויון. רועי הררי עלה פעם אחר פעם , רוסלן ברסקי לקח אחריות והניע את המשחק היפואי.
בדקה ה- 50 נשלח קנדיל בימין הרחבה וכובש מול חלאילה אך השער נפסל בטענת נבדל. בדקה ה -53  שולח הררי כדור רוחב נפלא אך פרץ לא מגיע והשוער במקום. יפו המשיכה לנסות ולמצוא את השער ובדקה ה- 56 היא יוצאת להתקפה מצוינת בסיומה מגיע פרץ לעמדת בעיטה טובה ברחבה אך לא מוצא את המסגרת.
בדקה ה-61 היה זה רועי הררי ששיגר בעיטה חזקה מסף הרחבה אך השוער המארח היה במקום. בדקות אלה כפר קאסם התעסקה בעיקר בעבודת הגנה, דבר שהיא לא ממש מצטיינת בו. המון בקיעים התגלו בהגנת הקבוצה. שחקני כפר קאסם החלו מדקה זו להתעסק בבזבוזי זמן וגם הכדורים נעלמו מצידי מהמגרש.
רוסלן ברסקי ואסף לוי ניווטו בחכמה את המשחק והניעו את יפו קדימה. עומר פרץ הפך נייד יותר ובדקה ה- 67 הוא קיבל כדור במרכז המגרש וחייב היה למצוא את קנדיל הפנוי בימין אך מסירתו נבלמה. 

בדקה ה- 75 מרים הררי כדור נפלא ממש מדגל הקרן בצד ימין לעבר הרחבה , קרגולה משתלט על הכדור ומופל ברחבה. שופט המשחק לא מהסס ומורה על הנקודה הלבנה. קרגולה עצמו לוקח את הבעיטה ומשווה בקור רוח ל 1-1 , תוצאה מוצדקת לאור ההתפתחויות במחצית השנייה. אוהדי יפו בהתפרצות שמחה. מעודדים מהשיוויון יצאו שחקני יפו קדימה לעבר השגת שער היתרון. 

שחקני כפר קאסם נראו מבוהלים ולמעשה נראה כי לא ממש האמינו שיפו תצליח לחזור למשחק. המומנטום לא השתנה ויפו המשיכה ללחוץ על הדוושה. בדקה ה- 80 היא גם עלתה ליתרון והפכה את התוצאה. כדור ארוך שנשלח לרחבה לוקט היטב על ידי פרץ שהגיח מאחור וזה לא התקשה לגלגל מקרוב לרשת ולקבוע 2-1 גדול בוינטר.

פרץ שצבר הרבה תסכול בתקופה האחרונה רץ לחגוג עם הספסל ועם הקהל היפואי , ברוך הבא עומר. שחקני כפר קאסם איבדו את העשתונות ובדקה ה- 82 הורחק גיא אבן באדום ישיר לאחר פגיעה ללא כדור בשחקן יפואי. יפו חיפשה את השלישי שיגמור את המשחק. בדקה ה- 83 היה זה מאיר דרעי ששעט קדימה אך החמיץ באחד על אחד עם השוער המקומי. 

בדקה ה- 85 היה זה מרציאנו שהגיע לעמדה מצוינת ברחבה אך מסר רע והכדור הורחק. בדקה ה- 86 היה זה פרץ שפספס בשנייה את המסירה של קרגולה בלב הרחבה. 
בדקה ה- 88 מורחק נוסף לכפר. סאמח מרעב מכשיל את סולי צמח ורואה את הצהוב השני והאדום. מרעב מתקשה לקבל את המצב ומנסה לפגוע בסולי צמח. 
רק בזכות התערבות אנשי כפר קאסם מורד השחקן מהמגרש והמשחק מחודש. עד הסיום הצליחה יפו לשמור על היתרון היקר , ניצחון יקר מפז לאופיר חיים ושחקניו על מוליכת הליגה , 2-1 בסיום.
 
מילת המפתח כעת היא המשכיות. אופיר חיים ושחקניו עשו היום ניצחון גדול וחשוב שהשיג מספר מטרות. רצף ההפסדים נעצר. ניצחון בכורה למאמן החדש. העלאת הביטחון שאפשר לרוץ בצמרת, והעברת מסר לכולם כולל לעצמנו - מכבי קביליו יפו יכולה להתמודד בכבוד עם כל קבוצה בליגה הזאת.
 
בשבוע הבא תארח יפו את בת ים למשחק חשוב ביותר ותקווה לנצח על מנת להתבסס בחלק העליון של הטבלה.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל ביפו   מכבי קביליו יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |