‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון שני ברציפות למכבי
נצחון שני ברציפות למכבי
מכבי מנצחת את עירוני בת ים
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏04 ‏ינואר ‏2014. צילומים: אתר דאבל פס
חוגג בשער-יאיר כהן צדק
חוגג בשער-יאיר כהן צדק
שתף |
 
מכבי קביליו יפו - עירוני בת ים
מחזור 14
3.1.2014

צפו בתקציר הוידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


בהמשך ישיר למחצית השנייה הנפלאה שהציגה מכבי קביליו יפו בשבוע שעבר בוינטר עלתה היום יפו באותה נחישות ויכולת למשחק הבית נגד מכבי עירוני בת ים והצליחה לרשום ניצחון ליגה נוסף. אופיר חיים נאלץ להתמודד עם לא מעט אילוצים ערב המשחק. 
עומר פרץ , קשר הקבוצה שהציג יכולת גבוהה במחצית השנייה בוינטר והיה אחד מהגורמים לניצחון נפצע במהלך השבוע באימון הקבוצה ולפי התחזיות עשוי לשוב למגרשים רק בעונה הבאה. אלון רבינוביץ' עדיין לא כשיר במאת האחוזים והוא שותף למספר דקות מצומצם במהלך המחצית השנייה. רוסלן ברסקי נעדר עקב צהובים. ליד כל זה ריחפה לה פרשת הכיפה של יאיר כהן צדק שבטח לא הוסיפה שקט ובריאות לאף אחד. 

חיים ביצע מספר שינויים בהרכב , חלקם מאולצים כאמור וחלקם לא. רועי הררי קיבל הפעם את חולצת ההרכב והחזיר עם בישול ענק ששווה ניצחון, זהו הבישול השני ברציפות של המגן. אסף לוי קיבל גם הוא מקום ב 11 וניפק משחק טוב. מאיר דרעי החליף את פרץ ב 11 והציג משחק לחימה והראה ניצוצות של חזרה , עם זאת , יפו ואופיר חיים יצטרכו את דרעי חד הרבה יותר בהמשך. 


אם בשבוע שעבר נאלצנו להמתין 45 דקות עד שראינו מהלכי כדורגל ראויים משחקני מכבי קביליו יפו הרי שהיום כבר מתחילת המשחק הציגה הקבוצה כדורגל טוב ותכליתי. רועי הררי ומאור מרציאנו היו פעילים מאד בחלק הקדמי. מאור קנדיל ומאיר דרעי שיחקו ממש בכנפיים והביכו את הגנת בת ים עם המהירות שלהם. יאיר כהן צדק ואסף לוי שיחקו לעומק ויפו פשוט שיחקה כדורגל שהיה כיף לראות.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 400 מאוהדי הקבוצה הגיעו היום לאיצטדיון בשכונה התקווה וקיוו לראות את אופיר חיים ושחקניו משלימים ניצחון ליגה שני רצוף. כאות סולידריות לשחקן הקבוצה יאיר כהן צדק חבשו אוהדי הקבוצה כיפה לבנה , שחקני הקבוצה עלו אף הם כשכיפה מעטרת את ראשם והורידו אותה רגע לפני שריקת הפתיחה. 

יפו פתחה את המשחק בצורה טובה ושלטה במגרש. יפו הניעה את הכדור בסבלנות וניסתה לפרוץ את הצפיפות של בת ים באמצעות בעיטות מרחוק , הפעלה של המגינים ושחקני הכנף והכנסת כדורי עומק לעבר שחקני ההתקפה. 
כבר בדקה ה- 8 מצב טוב ליפו לאחר שכהן צדק מקבל כדור ברחבה ומהאוויר שולח כדור חזק למסגרת , רון למל הודף לקרן. בדקה ה- 13 היה זה מאור קנדיל שהציג משחק מצוין שחדר לשמאל הרחבה אך לא דייק בכדור הרוחב ולמל היה במקום כדי לקלוט. בת ים התקשתה מאד במשחק ההתקפה ויוסי פליקר נראה בודד ומתוסכל בחלק הקדמי. 

בדקה ה- 20 עולה יפו ליתרון , כהן צדק מוציא כדור חוץ לעברו של מרציאנו שמחזיר לו וזה שולח כדור אדיר מקו ימין אלכסונית לשער ומנצל את מיקומו הרע של למל כדי לקבוע 1-0 גדול ליפו. כמה שכהן צדק רצה לכבוש דווקא במשחק הזה , מגיע לו. יפו המשיכה לשלוט ולהיות הקבוצה הטובה יותר על הדשא. 

בדקה ה- 25 עובר מאור קנדיל שלושה משחקני בת ים ומגיע למצב נהדר מול למל אך בועט חלש לידיו. בדקה ה- 28 מכניס כהן צדק כדור ענק לקרגולה שניצב מול למל אך החלוץ בועט היישר לגופו של למל שמציל שער ודאי. בדקה ה- 31 שוב כהן צדק במרכז הענינים כשהפעם מכניס הקשר כדור מצוין לאסף לוי שמוצא עצמו בלב הרחבה אך הקשר מוסר רע והגנת בת ים מרחיקה. 

בדקה ה- 33 מנצל דרעי טעות בהגנת בת ים ושועט קדימה אך במקום לחפש את השער הוא מחפש את קרגולה וההזדמנות הולכת לאיבוד. דווקא מספר שניות לפני הירידה להפסקה סופגת יפו שער בניגוד למהלך המשחק. קרן מצד ימין מוצאת את ראשו של פליקר שבורח לשומריו וממצב נח נוגח באין מפריע לרשת , 1-1 בתקווה. שופט המשחק שורק למחצית , 1-1.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
אופיר חיים לא ביצע שינויים בהפסקה. יפו עלתה עם אותה רמת נחישות והקרבה והמשיכה להיות הקבוצה הטובה יותר על הדשא. זיו כבדה נכנס בדקה ה- 45 בשורות האורחים. רועי הררי הפך פעיל יותר ויפו תקפה הרבה מהאגף שלו. 

בדקה ה- 52 מקשית כהן צדק כדור גדול לאורי קרגולה שנותר לבדו מול למל אך בועט למרכז השער ורואה את השוער הבת ימי מציל שער נוסף. בדקה ה- 56 היה זה סולי צמח שהגיע ראשון לכדור קרן של כהן צדק אך נגח החוצה ממצב נח. 

בדקה ה- 61 מהלך מצוין של קנדיל מסתיים בכניסתו של השחקן ללב הרחבה אך זה בועט החוצה ממצב טוב. אופיר חיים מחליט בשלב זה לבצע את החילוף הראשון ומכניס למשחק את חן מלכה במקומו של מאיר דרעי. בבת ים נכנס למשחק פיני בלילי שהוסיף המון מהירות לחלק הקדמי. 

בדקה ה- 64 פריצה של בלילי לרחבה מסתיימת בהוצאת כדור רוחב שמורחקת רע ע"י הגנת יפו ומגיעה לשחקן בת ים שממצב מצוין בועט החוצה , מזה גדול ליפו. אופיר חיים חיפש לרענן את השורות ובדקה ה-66 נכנס למשחק אלון רבינוביץ במקומו של מאור קנדיל. בדקה ה- 68 נשלח רבינוביץ לרחבה והיה חייב לבעוט אך נפל ברחבה ללא התייחסות השופט. בדקה ה- 70 מוצאת את יפו את שער ההיתרון הנכסף. 

רועי הררי מקבל את הכדור לרגל מעט אחרי מחצית המגרש בצד ימין , המגן עובר את שומרו , חותך לכיוון המרכז וברגע של גאונות מכניס מסירת אמן לעברו של אורי קרגולה , החלוץ משהה את בעיטתו עד שמוודא כי למל מאבד אחיזה ואז בקור רוח אמיתי מקשית באמנות לרשת , 2-1 גדול למכבי קביליו יפו ומהלך יפהפה של הררי את קרגולה. 

בדקות אלה חיפשה יפו את השער השלישי שיסיים את הסיפור , בת ים הפקירה את העורף ויפו חייבת הייתה לכבוש שער נוסף אך לא עשתה זאת. בדקה ה- 74 מוצא אסף לוי את קרגולה בשמאל הרחבה וזה מגיע למצב טוב ברחבה אך בועט החוצה. ככל שנקפו הדקות הלכו שחקניו של אופיר חיים במטרה לשמור על ההיתרון. 

בדקה ה- 85 זה כמעט עלה ביוקר. כדור שנבעט מסף הרחבה מקפץ לו רגע לפני שמגיע לידיו של רז ופוגע בפניו , הכדור ניתז לעבר שחקן בת ים שמול שער חשוף מצליח להחמיץ , מזל גדול ליפו. בדקה ה- 88 מסתיימת הרמת כדור לרחבת יפו בכדור ברשת לאחר ערבוביה שנוצרה , שופט המשחק מסמן לעבר מרכז המגרש ושחקני בת ים חוגגים את השיויון , אלא שאז מבחינים כולם בהנפת הדגל של הקוון שראה אופסייד בעת ההרמה , אין שער. 
עד הסיום עמדו שחקני יפו בפרץ והצליחו לשמור על ההיתרון היקר, 2-1 חשוב מאד ליפו בסיום.
 
אופיר חיים ושחקניו משלימים ניצחון ליגה שני רצוף ונראה שיפו מתחילה להתייצב. יש עוד הרבה מה לשפר אך נראה בנתיים כי אופיר חיים יודע בהחלט מה הוא רוצה מהקבוצה שלו. השחקנים נראים מחוייבים מאד וחיים נראה מרוצה ממילוי הוראותיו. ביום שלישי הקרוב בשעה 19:35 תתארח יפו בבת ים למשחק נוסף נגד מכבי במסגרת גביע המדינה. ביום שישי תצא הקבוצה למשחק ליגה חשוב באילת.

תגיות:   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ליגה א יפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |