‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון למכבי יפו במשחק חוץ
נצחון למכבי יפו במשחק חוץ
מכבי יפו מנצחת את בני אילת
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏11 ‏ינואר ‏2014. צילומים: אתר גולר1
נצחון מול בני אילת
נצחון מול בני אילת
שתף |
 
מחזור 15
מכבי קביליו יפו- 3- בני אילת - 2
10.1.14
צפו בתקציר הוידאו (צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


לאחר מותחן רציני מצליחה מכבי קביליו יפו לגבור היום על יריבתה הפועל בני אילת במשחק החוץ שלה בתוצאה 3-2. הניצחון היום משלים רצף של שלושה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה ומבסס את יפו בצמרת הטבלה.
לאחר התבוסה הלא נעימה באמצע השבוע במשחק הגביע נגד בת ים הגיעה יפו לאילת עם הרבה חששות ובידיעה שהיא חייבת לנצח על מנת לסיים את הסיבוב עם טעם טוב ועם אנרגיות חיוביות לקראת הסיבוב השני.
מאז הגעתו של אופיר חיים צברה הקבוצה 9 נקודות מתוך 12 אפשריות ונראה כי חיזוק נקודתי בתוספת חזרת השחקנים הפצועים עשוי וצריך להוביל את הקבוצה לסיבוב שני מוצלח הרבה יותר.
יפו לא הציגה היום משחק כדורגל גדול , היא הייתה רחוקה מלהרשים אך כשאתה משחק עם הלב ונותן כל מה שיש לך אז היכולת לא חשובה , התוצאות לא מאחרות לבוא. עלי מחג'נה שיחק יותר מחצי שעה עם אף נפוח ומדמם זכר לפגיעה בתחילת המחצית השנייה לאחר שתיקל את יריבו שהיה בדרך לשער.  סולי צמח שיחק דקות ארוכות כשהוא חבול באופן קשה בזרועו השמאלית , אורי קרגולה שיחק על אדי אוויר שנשארו כגיבוי בריאות וכך אוכל להמשיך שחקן שחקן , כולם נתנו היום את הלב והנשמה והשיגו ניצחון חשוב מאד.
 
אופיר חיים נאלץ להתמודד היום עם סגל חסר מאד. אלון רבינוביץ' וחן מלכה הצטרפו לעומר פרץ ברשימת הפצועים ולא הגיעו כלל לאילת , כך גם יאיר כהן צדק שנעדר עקב צהובים. אם לא די בכך אז בדקה ה- 15 מותח חגי יצחק את השריר האחורי ואינו יכול להמשיך , דוראל אדרי שהצטרף השבוע רשמית למועדון עלה במקומו.
אסף לוי ביכולת נהדרת היה הבולט בשורות יפו היום. הקשר היה פשוט מצוין במחצית השנייה ועשה כל מה שדרוש מקשר בכדורגל המודרני : תיקל , ניהל את המשחק ,בעט לשער והיה מאד נייד. זה הספיק לגול חשוב ולהמון מחמאות והערכה מאנשי הקבוצה וכמובן האוהדים. אורי קרגולה. זה כנראה השחקן החשוב ביותר כרגע במכבי קביליו יפו. החלוץ הנהדר כבש שער קריטי בדקת הסיום של המחצית הראשונה וביצע מהלך גאוני במחצית השנייה שהוביל לפנדל לזכות יפו , החלוץ כבש היום צמד שהעלה את מאזנו ל 8 כיבושים במדי הקבוצה , 7 במסגרת הליגה ואחד במסגרת גביע המדינה , כל זאת בעשרה משחקים בלבד , מדהים.

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
כ- 80 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאילת כדי לדחוף את יפו לעבר ניצחון ליגה חשוב. פתיחת המשחק הייתה מעודדת עבור יפו שיזמה ושלטה בשדה. חגי יצחק ומאור קנדיל ניסו להטריד את הגנת המקומיים ובדקות הראשונות ראינו מספר ניסיונות של הצמד הזה אך ללא מצבים מסוכנים ליד השער. אילת נכנסה לאחר מספר דקות למשחק ונטלה את היוזמה. אילת ניצלה חולשה מסויימת בצד שמאל של ההגנה והחלה את רוב התקפותיה משם.
 
בדקה ה- 12 כדור נהדר שמוגבה מצד ימין מוצא את שחקן אילת חופשי ברחבה אך זה בועט רע לידיו של רז , מזל גדול ליפו . בדקה ה - 15 נשלח חגי יצחק בכדור טוב שמאלה וחייב למצוא את קרגולה שממתין על סף הרחבה אך יצחק מוסר רע ועל הדרך מותח את השריר האחורי. ביש מזל לשחקן שחזר רק לאחרונה מפציעה ממושכת. אופיר חיים מקים מהספסל את דוראל אדרי שמחליף את יצחק בדקה ה-21 .

יפו נראתה חסרת מעוף בדקות אלה. הקישור לא היה פעיל והכדורים טסו מההגנה לעבר מאור קנדיל ואורי קרגולה בתקווה שאלו יעשו משהו. לוי וברסקי היו רחוקים מאד אחד מהשני ולא הצליחו להוביל הנעת כדור מסודרת. בדקה ה- 26 מצב מעולה ליפו לעלות ליתרון , ברסקי מכניס כדור גדול לקנדיל שפורץ לרחבה וחייב לבעוט או למצוא את קרגולה הפנוי , קנדיל בוחר באופציה השנייה אך מסירתו חלשה מדי ומאפשרת לשחקן אילתי להרחיק ולהציל את קבוצתו מספיגה ודאית.

בדקה ה- 28 עוד מצב ענק לקנדיל לכבוש. מאור מרציאנו פורץ נפלא באגף שמאל ומכניס מסירת רוחב גדולה לקנדיל שנותר לבדו מול שוער אילת אך זה בועט החוצה, כמה חבל. בדקות אלה התפתח לו משחק קצבי כשכל קבוצה יכולה לכבוש בכל רגע נתון. בדקה ה- 33 בעיטה חזקה של שחקן אילת מכניעה את רז אך פוגשת במשקוף שמציל את יפו מספיגה. סלים אשקר המקומי עשה המון צרות להגנת יפו והיה השחקן הטוב בשורות אילת.

בדקה ה- 40 עולה אילת ליתרון. רוסלן ברסקי מתמהמה עם המסירה למרציאנו ושחקן אילתי מגיע כדי להוציא את הכדור החוצה , הקוון שוגה ומסמן כדור חוץ למקומיים. אילת מוציאה במהירות את כדור החוץ לעברו של אשקר שגובר על שלושה משחקני יפו ובהם מרציאנו שמחליק ברחבה , אשקר מכניס כדור רוחב חד לרחבה ורואה את רז הודף רע למרכז הרחבה , דודי אפללו עט ראשון על הכדור החוזר ולא מתבלבל , 1-0 לאילת.

יפו ניסתה להגיב מהר וגם הצליחה. לחץ במרכז המגרש מוביל לחטיפת כדור ודוראל אדרי מוסר מצוין כדור שטוח לעברו של קרגולה שמשתמש בים הניסיון שלו כדי להקדים את שומרו בעזרת הגוף ולשעוט באין מפריע עד הרחבה, גם מול השוער לא התבלבל החלוץ הנהדר וקבע 1-1 באילת. קרגולה שהיה בטירוף רץ באמוק כדי לחגוג עם הקהל שכל כך אוהב אותו. שופט המשחק שרק מייד עם כיבוש השער לסיום המחצית , 1-1.


סיקור המשחק – מחצית שניה
אופיר חיים לא ביצע שינויים בהפסקה. יפו עלתה נחושה מאד למחצית השנייה ומעודדת מכיבוש השער המצמק. בדקה ה- 48 משלימה יפו מהפך. מאור קנדיל נשלח בשמאל , מהתל בשני שחקני אילת ומוסר נהדר ללוי שבועט מ-18 מטרים כדור בחצי גובה , שוער אילת שכבר קלט את הכדור השמיטו לשער , 2-1 ליפו ממש בדקות הראשונות של המחצית השנייה. 

בדקות אלה ניסתה אילת להשוות בכל מצב. שחקניה הפקירו את החלק האחורי ולמרות שהיה מדובר בדקה מאד מוקדמת איבדו שחקניו של אטלי את המשמעת והסבלנות במשחקם ופשוט רצו להשוות בכל מחיר. אלו היו הדקות בהן חייבת הייתה יפו לכבוש את השער השלישי שיוציא את הרוח מהמפרשים של המקומיים. 
בכל התקפה שנדמה היה כי השער עומד להגיע ביצע שחקן אחר טעות ואפשר לאילתים להשתחרר ולחשוב שוב התקפה. 
בדקה ה - 54 משיגה אילת את השיוויון. גילי קין בטעות לא אופינית לא מרחיק טוב כדור פשוט שהגיע לרגליו ובסיום ערבוביה ברחבה מגיע הכדור לגל אסולין ששולח טיל מלב הרחבה לרשת , 2-2 באילת. סלים אשקר בחר לחגוג על ידי התרסת הקהל היפואי וסימן עם ידיו תנועות של תיפוף תוך שהוא צוחק ומסנן ומספר מילים. 

החלוץ האילתי הניף אצבע משולשת לעבר הקהל וכל זאת לנגד עיניו של הקוון שבחר להתעלם.
בדקה ה- 58 מחזירה לעצמה יפו את היתרון. מאור מרציאנו שולח כדור ארוך מצד שמאל לעברו של קרגולה , לכולם נראה כי בלם אילת עומד להגיע לפני קרגולה לכדור אך קרגולה חושב אחרת מתגבר על שומרו ובתנועה גדולה ברחבה משנה כיוון ולא משאיר ברירה לשומרו שמפילו , פנדל ליפו. קרגולה מבצע את הבעיטה בעצמו ועושה זאת היטב ,3-2 מצוין ליפו ושמחה גדולה ביציע אוהדי יפו.

יפו החלה להילחץ לאחור ושחקני אילת עלו קדימה במטרה למצוא את השיוויון. גם בדקות אלה הפקירו המקומיים את החלק האחורי ויפו חייבת הייתה לכבוש את השער שיגמור את המשחק.
בדקה ה- 63 בסיום התקפה טובה מגיע הכדור לאדרי שמימין הרחבה שולח פצצה למסגרת אך השוער הודף לקרן. 

אופיר חיים ביצע בדקה ה- 73 חילוף שני כשהכניס את מאיר דרעי במקומו של מאור קנדיל. שחקני יפו נתנו בדקות אלה את כל כולם , אסף לוי , סולי צמח , רוסלן ברסקי וכן חוליית ההגנה שיחקו קרוב מאד אחד לשני והקשו על שחקני אילת. המקומיים הרימו פעם אחר פעם כדורים לרחבה אך ההגנה בראשות קין ומחג'נה עמדה איתנה והרחיקה כל סכנה שהגיעה.

בדקה ה- 87 מבצע חיים את החילוף השלישי כשמוציא את אדרי שנכנס מחליף בעצמו בדקה ה- 21 ומכניס את אבי צבאג. צבאג הצטרף לחבריו בהגנה. שופט המשחק הוסיף 5 דקות למשחק בהן לחצה אילת את יפו אך לא הצליחה לייצר מצב כיבוש ממשי. עד הסיום עמדו שחקני יפו בפרץ וחגגו ניצחון ליגה שלישי רצוף , 3-2 עם השריקה האחרונה.

יפו מסיימת את הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ מתוק ומבססת עצמה בצמרת הליגה כשבמאזנה 24 נקודות. מאז הגעתו של אופיר חיים צברה הקבוצה 9 נקודות מתוך 12 אפשריות ונראה כי חיזוק נקודתי בתוספת חזרת השחקנים הפצועים עשוי וצריך להוביל את הקבוצה לסיבוב שני מוצלח הרבה יותר. 
הניצחון מוציא את המועדון לפגרה בראש שקט ועם טעם טוב ומאפשר לחיים לבחון בשקט ובלי לחץ את אפשרויות החיזוק שעומדות בפניו לקראת המשך המאבק בצמרת הליגה. בשבוע הבא לא יתקיים משחק ליגה והמשחק הבא ייערך בעוד שבועיים כשיפו תצא למשחק חוץ נגד עמישב פתח תקווה.

תגיות:   מכבי יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו   מכבי קביליו יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |