‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את הפועל כפר שלם
מכבי מנצחת את הפועל כפר שלם
נצחון מוחץ למכבי מול כפר שלם
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏01 ‏פברואר ‏2014. צילומים: אתר גולר1
שתף |
 
מכבי קביליו יפו 3- הפועל כפר שלם 0
מחזור 17
צפו בתקציר הוידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


המשחק התכליתי ביותר של יפו העונה הסתיים עם ניצחון גדול ומשכנע על אחת מהקבוצות החזקות בליגה. 3-0 על הפועל כפר שלם. זה לא היה משחק גדול במיוחד של שחקניו של אופיר חיים. הפועל כפר שלם לא נפלה מיפו לאורך 90 דקות ואף שלטה ברגעים נכבדים מהמשחק אך הבחורים בלבן היו תכליתים יותר וזה ההבדל בין ניצחון להפסד . 

לאחר מפח הנפש בסירקין בשבוע שעבר הסיק חיים את המסקנות הנדרשות והציב את השחקן היצירתי ביותר שלו יאיר כהן צדק ב 11 הפותחים. זה השיב לו עם שער שנבע כתוצאה ממהלך נהדר ועם 45 דקות טובות שהספיקו כדי להוריד את יפו ביתרון עם סיום המחצית הראשונה. חיים ניהל בחכמה את המחצית השנייה והכניס בתזמון אדיר את אלון רבינוביץ ואסף לוי על מנת לאזן את הקישור ולפנטז על שער נוסף שיגמור את הסיפור. הראשון בישל , השני כבש ויחד עם שער מוקדם יותר של אורי קרגולה יצאה יפו כמנצחת הגדולה של מפגש הצמרת.
 
ככל שמתקדמת העונה ברור לנו יותר , מיקומה של יפו העונה ייקבע בעיקר על סמך תוצאותיה עם קבוצות מרכז הטבלה ותחתית הליגה. מול הגדולות היא לא מאבדת הרבה נקודות. היום , מול קבוצה שהגיעה לשחק כדורגל ולא התעסקה עם בזבוזי זמן וטקטיקה מעייפת הצליחה יפו לנצח בגדול. דברים דומים קרו בקריית גת ובמשחק החוץ מול כפר קאסם בוינטר. ולמרות הכל , זה לא מספיק ויפו חייבת להביא נקודות גם נגד קבוצות שמגיעות לצופף ולהפריע , הזדמנות מצוינת כבר בשבוע הבא נגד מחנה יהודה מתחתית הליגה.
 
אופיר חיים בחר לעלות במערך של 2 - 4 - 4 . הקישור המעובה והכשרוני הוא זה שאמור לתת את הטון עד לסיום העונה. מאור קנדיל החליף את גיא שוסט שנעדר עקב פציעה. סולי צמח שב ל11 לאחר שהחלים מפציעה והוכיח לכולם כי כנראה שאין חשוב ממנו במערך היפואי. 

גיא אבן ורוסלן ברסקי שיחקו מעט לפניו ויאיר כהן צדק "בשפיץ" של הקישור. טל שמעיה שיחק כחלוץ נסוג ואורי קרגולה כחלוץ מרכזי. ההגנה היפואית נאלצה להתמודד עם אחת מחוליות ההתקפה החזקות בליגה. ראובן שרעבי הכשרוני בימין , שלומי לוי המצוין בשמאל ומוחמד חטארי וצ'יקו דננבאים במרכז ההתקפה. חוליית ההגנה בראשותם של צמד הבלמים קין ומחג'נה עשו עבודתם נאמנה וכפר שלם בקושי הצליחה למצוא את המסגרת במשך 90 דקות אם כי הייתה מסוכנת והגיעה למספר מצבים קורצים.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 300 אוהדים בלבד קידמו את פניהם של שחקני הקבוצות עם שריקת הפתיחה בשכונת התקווה. כפר שלם פתחה את המשחק טוב יותר והכתיבה את הקצב. שחקני יפו עמדו מסודרים וניסו להקשות על הנעת הכדור של האורחים. איתן אהרון וגיא עיני , בלמי הכפר , שמרו גבוה והכריחו את שחקני יפו להלחץ לאחור. יפו ניסתה לצאת קדימה וככל שנקפו הדקות נכנסה למשחק. 

יאיר כהן צדק , רוסלן ברסקי וגיא אבן , אולי שלישית הקישור הכשרונית ביותר שהייתה ביפו בשנים האחרונות החלה להראות ניצוצות של תיאום והבנה ויפו החלה לייצר הזדמנויות. קרגולה נשלח לרחבה בדקה ה- 10 אך נבלם. שמעיה קיבל כדור מעולה מכהן צדק בדקה ה -15 אך מסירתו נבלמה. בדקה ה- 18 כבר חגגו הבחורים בלבן שער יתרון. התקפה גדולה שהחלה ברגליו של כהן צדק הסתיימה בהשארת כדור טובה של שמעיה לראשון שהטעה את שומרו ובעט כדור שטוח שעשה דרכו למסגרת , פגע בגיא עיני וחדר לרשת , 1-0 ליפו. 

בדקה ה -22 היה זה מרציאנו שנשלח בשמאל אך קרגולה לא הגיע לכדור הרוחב ששלח.  כפר שלם ניסתה לחזור למשחק ופעם אחר פעם הרימו שחקניה כדורים חדים ומסוכנים לרחבת יפו אך ההגנה עמדה נהדר והרחיקה את הסכנות. צ'יקו דננבאום , אקס יפו , היה השחקן הבולט בשורות כפר שלם , השחקן הגיע לאחור לקבל כדורים , פרץ קדימה , מסר לחבריו וניסה לאיים על השער. בדקה ה- 45 מצב גדול לכפר שלם להשיג את השיוויון , הרמה נוספת לרחבה הפעם מצד שמאל מוצאת את ראשו של חטארי שנוגח בעצמה ומפספס במספר סנטימטרים את המסגרת. 1-0 ליפו עם השריקה לסיום המחצית הראשונה.
 


סיקור המשחק - מחצית שניה
אופיר חיים לא ביצע שינויים בהפסקה והקבוצות עלו לפתיחת המחצית השנייה. כפר שלם המשיכה לחפש את השיוויון, בדקה ה- 56 מניף דננבאום את רגלו מ - 18 מטרים ומאלץ את רז למתוח את איבריו ולהדוף לקרן, ניסיון מעניין של החלוץ. בדקה ה- 62 מצב גדול לראובן שרעבי ברחבת יפו אך זה בועט לשמיים ממצב נח ברחבה. חיים הבין כי הוא חייב שינוי והכניס למערכה את אלון רבינוביץ' במקומו של גיא אבן. כניסתו של רבינוביץ' הפיחה חיים מחדש במערך היפואי. הקיצוני עשה תנועה בלתי פוסקת בקו ימין ועזר לקנדיל בשמירה על דננבאום. כעבור 8 דקות הכניס חיים למשחק את אסף לוי במקומו של יאיר כהן צדק שזכה לתשואות מהקהל , בעיקר על המחצית הראשונה הטובה שלו. 

בדקות אלה החל שופט המשחק בניסיונות לגנוב את ההצגה. אמנם מתחילת המשחק נראה היה כי שריקותיו תמוהות אך בשלב זה פשוט חצה השופט את גבול הטעם הטוב. נגיעת יד ברורה של שחקן כפר שלם שכמעט הובילה לשער לא זכתה להתייחסות לקול מחאותיהם של כל צופי המשחק. תיקול נקי של רוסלן ברסקי שהוציא את יפו למתפרצת הסתיים בצהוב לקשר בטענה לעבירה וזה לא הכל. ביפו הרגישו בדקות אלה כי הם משחקים נגד 12. 


בדקה ה- 71 נשלח אורי קרגולה קדימה אך דוידי יוצא נהדר ובולם את הבעיטה של החלוץ. בדקה ה - 79 ולאחר דקות טובות מכפילה יפו את יתרונה. יפו מנצלת חוסר ריכוז בהגנת כפר שלם ומרציאנו שולח את קרגולה שמגיע מול דוידי ושולח את הכדור לרשת , 2-0 ליפו ושער מצוין של קרגולה שמודה לאלוהים ורץ לחגוג עם הקהל. כפר שלם נעלמה כליל מהמגרש ויפו בראשותו של רבינוביץ' השתלטה על המשחק. 

בדקה ה- 83 מכניס רבינוביץ' כדור גדול ללוי שמקשית מהרחבה מעל דוידי וקובר את הכדור ברשת , 3-0 ליפו. אופיר חיים ביצע את החילוף השלישי כשהכניס את אבי צבאג במקומו של טל שמעיה שהיה ממצטייני המשחק וזכה לתשואות מהקהל. בהחלט רכש טוב של יפו. עד הסיום יכלה יפו להגדיל את יתרונה אך החמיצה ממצבים קורצים , 3-0 בסיום.
 
ניצחון חשוב ליפו שמנסה לשכוח במהירות את איבוד הנקודות בפתיחת הסיבוב בסירקין. יפו מוכיחה לכולם ובעיקר לעצמה שיש לה את היכולת לרוץ בצמרת עד לסיום העונה. יפו מעפילה למקום השלישי עד למשחקיהן של כפר קאסם ואזור מחר. בשבוע הבא תקווה יפו ליצור המשיכות וללקט ניצחון נוסף במטרה לתקוע יתד בצמרת.

תגיות:   מכבי יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   קהילה ביפו   ליגה כדורגל יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |