‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את מחנה יהודה
מכבי מנצחת את מחנה יהודה
נצחון דרמתי למכבי במשחק חוץ
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏08 ‏פברואר ‏2014. צילומים: אתר דאבל פס
נסיון של כהן צדק על השער
נסיון של כהן צדק על השער
שתף |
 
מכבי קביליו יפו 1- הפועל מחנה יהודה 0
מחזור 18
7.2.14

 
צפו בשער הנצחון של יאיר כהן צדק (צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

מבחן אופי חשוב מאד היווה משחק הליגה היום של מכבי קביליו יפו במגרש מחנה יהודה נגד הפועל המקומית. מגרש ביתי מאד , משטח גרוע , יריבה שנלחמת על חייה בליגה וללא המוציא לפועל העיקרי , אורי קרגולה שנעדר עקב צהובים. על כל אלה הצליחו להתגבר היום שחקניו של אופיר חיים ובעזרת המון נחישות ואופי ניצחו במגרש שעוד הרבה קבוצות יאבדו בו נקודות העונה. 

מחצית ראשונה נפלאה של יפו במהלכה הגיעה הקבוצה למספר מצבי כיבוש מעולים לא הספיקה כדי להוריד את הקבוצה ביתרון למחצית. מחצית שנייה טובה פחות בתוספת התעוררות מסויימת של המקומיים העמידה בספק את הניצחון היפואי אך שחקני יפו לא וויתרו וכבשו שער ניצחון מתוק בתוך תוספת הזמן של המשחק, שער מרגלו של יאיר כהן צדק, שער שהספיק כדי לחגוג ניצחון חשוב בסיום. 

על אף ההחמצות הגדולות , על אף הרצון העז לראות כבר כדור ברשת , על אף ניסיונות היריבה להרוג את השעון ולבזבז זמן בכל רגע אפשרי ( בעיקר לקראת סיום המשחק ), שמרו שחקני יפו על הדרך שאיפינה אותם מהדקה ה- 1 והאמינו כי השער יגיע , גם אם זה אומר שצריך לחכות 91 דקות. 
לא ראינו ניסיונות נואשים למצוא את הרשת ולא ראינו הפקרות במשחק ההגנה , ראינו חבורה של גברים שמכילה את המצב ומתמודדת איתו בדרך הטובה ביותר. סולי צמח השחקן הטוב ביותר בשורות יפו היום היה בלתי עביר במרכז המגרש. הקשר הרס המון התקפות מתפרצות של היריבה ובדקות קריטיות כיוון את החברים והקרין שקט ומנהיגות. חוליית ההגנה הציגה משחק יציב ויעיל וגיא אבן עשה את שלו עם כמה מסירות גדולות לשחקני ההתקפה שלא השכילו להפוך אותם לכדורים ברשת. 

יאיר כהן צדק , בין השחקנים הבודדים בקבוצה שמעמיד מספרים יפים של שערים ובישולים לא אכזב גם היום וכיפר על 2 החמצות גדולות שלו עם שער של הרבה לב ואהבה, שער ששווה 3 נקודות.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 300 יפואים הגיעו היום למגרש מחנה יהודה כשהם מקווים לחגוג עם קבוצתם ניצחון נוסף לאחר הניצחון המרשים במחזור שעבר. אופיר חיים נאלץ להסתדר ללא אורי קרגולה , שנעדר עקב צהובים. אלון רבינוביץ המצוין החליף את קרגולה ב 11 כשפתח כקיצוני בקו ימין , שמעיה שיחק כחלוץ מרכזי כשהשניים מרבים להחליף בינהם תפקידים. מלבד שינוי זה עלו בהרכב כל השחקנים שפתחו בשבוע שעבר. 

פתיחת המשחק הייתה מצוינת עבור יפו. רבינוביץ' , כהן צדק ושמעיה עשו המון צרות להגנת מחנה ויפו סיכנה רבות את שערו של קפטן מחנה , גל אנגלשטיין. 
בדקה ה- 15 מצב ממשי ראשון ללבנים , כדור גדול של גיא אבן מוצא את כהן צדק לבדו ברחבה אך קשר יפו שחייב לכבוש מכזה מצב מתמהמה מעט ובועט לגופו של אנגלשטיין שהודף את הכדור. 

בדקה ה- 21 מכניס ברסקי כדור טוב לשמעיה שחולף על פניו של אנגלשטיין ומזווית קשה בועט לקורה. בדקה ה- 27 מטווח ברסקי מ 22 מטרים ופוגש בקורה , אלון רבינוביץ' שמסתער על הכדור החוזר נוגע בו קלות תחת לחץ של שחקן מחנה והסכנה מורחקת. במשך כל דקות המחצית שלטה יפו במשחק , הניעה כדור והפעילה רבות את שמעיה ורבינוביץ'. 


הכדורים שרקו ליד שערו של אנגלשטיין שהפגין נוכחות והיה טוב. לכולם נראה היה כי השער באוויר אך ההזדמנויות פסקו מלהגיע כששחקני יפו אינם מרבים לבעוט ונכנעים לצפיפות במרכז ההגנה.
שחקני מחנה ניסו להפתיע את הגנת יפו עם כדורים ארוכים לעברו של תומר שפט אך הגנת יפו הסתדרה עם איומים אלה ומחנה רשמה איום ממשי ראשון רק בדקה ה- 44 , כדור רוחב מצד ימין מוביל לבלבול בהגנת יפו ומגיע לשחקן מחנה שמעמדה נוחה חייב לבעוט למסגרת אך זה מתבלבל ואינו מצליח לבעוט , מזל גדול ליפו. 0-0 עם הירידה להפסקה.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
הקבוצות לא ביצעו שינוי בהפסקה והמחצית השנייה יצאה לדרך. כבר מהדקה הראשונה ניתן היה להבחין ששחקני מחנה עלו נחושים יותר למחצית זו. יפו נראתה מבולבלת בדקות הפתיחה ואיבדה המון כדורים. שחקני מחנה נראו מאמינים כי הם יכולים לכבוש ויצאו קדימה עם הרבה שחקנים , זאת בניגוד למחצית הראשונה בה כנראה קיבלו הוראות אחרות ממאמנם שרון מרציאנו. 

יפו הייתה לא מדוייקת ולא הצליחה לייצר מצבי כיבוש טובים. טל שמעיה השתדל מאד אך התקשה בהיעדר הצטרפות מספקת של חברים מאחור, הדבר אמור בעיקר על צמד המגינים שבקושי עלו ולא השתתפו במשחק ההתקפה. 
בדקה ה- 52 יוצאת מחנה להתקפה מהירה בסיומה משחרר שחקן מקומי בעיטה חזקה מימין הרחבה לפינה הקרובה , רז בפעולה מצוינת הודף לקרן ומציל את יפו מספיגה. 

בדקה ה- 58 מצב נהדר ליפו לכבוש את שער היתרון. טל שמעיה מתנהל עם הכדור באגף ימין ומוסר כדור רוחב ללב הרחבה לעברו של כהן צדק , זה משתלט על הכדור ומ-10 מטרים בועט כדור שפוגע בשחקן מחנה שמציל את קבוצתו מספיגה. 
בדקה ה- 64 היה זה רבינוביץ' ששלח כדור למשקוף מאגף ימין של ההתקפה. על הדשא התפתח לו משחק בו כל צד מנסה לכבוש כשגם שחקניו של מרציאנו יוצאים קדימה ומנסים לאיים על שערו של רז. סולי צמח בדקות גדולות בלם אינספור התקפות של המקומיים והפך אותן להתקפות לבנות. 

יאיר  כהן צדק ניסה את מזלו עם בעיטה בקשת בדקה ה- 67 אך הכדור לא הלך למסגרת. אופיר חיים ניסה לשנות והכניס למשחק את אסף לוי בדקה ה- 72 במקומו של מאור מרציאנו , רוסלן ברסקי הוסט לעמדת המגן השמאלי. 

שחקני מחנה התחילו להתעייף ולבזבז זמן. זה התחיל עם חוסר בכדורים , נמשך בהשתהות מרגיזה בכל פעם שהמשחק נעצר ונגמר בנפילות לקרקע שמשכו עוד כמה דקות מהשעון. ייאמר לזכותו של שופט המשחק דור כוכב כי הוא לא נתן יד לתופעה, הוא הוציא צהובים וכן הוסיף תוספת זמן מכובדת. עד תום הזמן החוקי לא הצליחה יפו למצוא את הרשת , אופיר חיים הכניס למשחק את חן מלכה במקומו של טל שמעיה. 

בדקה ה- 91 מגיע הכדור למלכה ברחבה , מלכה מבין שהוא מוקף בשחקני היריבה והוציא כדור החוצה לסף הרחבה , שם עמד לו יאיר כהן צדק שהרים מבט לעבר שערו של אנגלשטיין וברגל ימין שלח כדור מסובב לרשת , 1-0 גדול ליפו ויאיר וכל שחקני הקבוצה רצים באמוק לקהל. עד הסיום לא נרשמו מצבים מיוחדים , 1-0 מתוק ליפו בסיום.
 
ניצחון חשוב ויקר ליפו היום במגרש מחנה יהודה. שחקניו של חיים הוכיחו אופי רב כשהשיגו ניצחון במגרש קשה מאד ובתוך תוספת הזמן של המשחק. 
ביפו יצטרכו לחשוב כיצד הופכים את המצבים הטובים שאליהם מגיעה הקבוצה לכדורים ברשת. יותר שחקנים צריכים לקחת חלק במלאכת הכיבושים והבישולים ולא ייתכן כי הנטל נופל על שניים שלושה שחקנים, ככה יהיה קשה מאד להמשיך ולנצח. 
במחזור הבא תארח יפו את בית"ר כפר סבא ותקווה ללקט ניצחון נוסף.

תגיות:   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ליגה כדורגל יפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |