‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מנצחת את כפר סבא
מכבי יפו מנצחת את כפר סבא
מכבי יפו מנצחת את בית"ר כפר סבא
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏15 ‏פברואר ‏2014. צילומים: אתר גולר1
נצחון למכבי יפו
נצחון למכבי יפו
שתף |

מחזור 19
14.2.14

מכבי יפו 2 - בית"ר כפר סבא 1


צפו בתקציר הוידאו: ( צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

 
משחק הליגה היום של מכבי קביליו יפו נגד בית"ר כפר סבא סומן על ידי רבים כמבחן ביניים עבור שחקניו של אופיר חיים. כל משחק בליגה א' דרום הוא קרב קשה אך המפגשים של יפו עם קבוצתיו של חיים סירוטקין תמיד יוצרים עניין במגרש ומחוצה לו. הניצחון של האורחים על קריית גת במחזור שעבר רק הגדיל את העניין סביב המשחק ואת המתח שגם כך היה גדול. 

יפו עברה את המבחן בהצלחה וכעת הפנים להמשך הליגה. 
בית"ר כפר סבא הגיעה לשכונת התקווה ונתנה משחק טוב. היא תקפה עם המון שחקנים , הניעה את הכדור בסבלנות ולמעשה נראה היה כי היא שולטת במשחק ומכתיבה את הקצב. 
אופיר חיים שהתכונן כנדרש לסגנון המשחק של סירוטקין לא התרגש. שחקניו נתנו לאורחים להניע כדור ולהרגיש בשליטה ואז ברגע המתאים פרצו קדימה במהירות וסיכנו את שערו של קדוש. ניצול המצבים היום היה רע ויפו יכולה הייתה לכבוש יותר מ 2 שערים. 
כפר סבא הצליחה לחזור למשחק במחצית השנייה בזכות דקות טובות שלה וכמעט ניצלה את הנסיגה של יפו לאחור כדי לכפות את השיויון אך הגנת יפו עמדה בפרץ.
 
קבוצתו של אופיר חיים היא קבוצה עובדת. לכל שחקן הגדרת תפקיד ברורה והקבוצה מציגה כדורגל שמח , יצירתי ומגוון. הגנת הקבוצה שומרת על יציבות , הקישור האחורי בראשותם של צמח וברסקי מעולם לא נראה מחויב יותר. 

טל שמעיה וגיא אבן מוסיפים אלמנטים רבים שהיו כל כך חסרים העונה ובעונות קודמות. אורי קרגולה , יאיר כהן צדק ואלון רבינוביץ' הם השלישיה שמספקת את המספרים. גם היום היו אחראים השלושה לשערים שכבשה יפו. רבינוביץ' שעלה מהספסל בדקות רעות של יפו במחצית השנייה נתן דקות טובות במהלכן בישל בגאונות לכהן צדק והכניס המון חיים ואנרגיה למשחק.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 500 אוהדים הגיעו למשחק הבית בשכונת התקווה וקיוו לראות את יפו גורפת ניצחון חשוב בדרך להתבססות בצמרת הגבוהה. בית"ר כפר סבא דאגה להבהיר מן הפתיחה שהיא לא הגיעה כדי להתבטל. שחקניו של סירוטקין התפרשו נהדר על המגרש והחלו בהנעת הכדור המוכרת. אלעד כהן במספר פעולות גדולות הוכיח את כשרונו הרב אך נראה כי חסר לסירוטקין חלוץ נוסף שיפנה שטחים לכהן. 

יפו מנגד נתנה לאורחים להניע כדור בחלק מגרשם אך כשאלה ניסו להיכנס דרך המרכז והאגפים ביצעו שחקני יפו לחץ על הכדור ולא אפשרו לאורחים ליצור מצבים מסוכנים. כבר מהדקות הראשונות הבחינו אוהדי יפו באנרגיות החיוביות והנחישות הרבה במשחקם של שחקניה ולאורך כל המחצית הראשונה עודדו את הקבוצה. 

בדקה ה- 20 עולה יפו ליתרון , יאיר כהן צדק מתנהל עם הכדור בצד שמאל ובפעולה ענקית מכניס כדור מדוד לקרגולה שמגיע מול קדוש ומקשית מעליו כמו חלוץ גדול, 1-0 ליפו. שחקני כפר סבא ניסו להשוות בכל מחיר ועלו עם המון שחקנים קדימה. יפו המשיכה להיות מסוכנת מאד מקדימה אך לא ניצלה את הדלילות בחלק האחורי של יריבתה. 
בדקה ה- 28 בעט טל שמעיה כדור שטוח מתוך הרחבה אך קדוש קלט. 


בדקה ה- 32 פורץ כהן האורח לבדו ומגיע למצב מצוין ברחבה אך בועט חלש לידיו של רז , מזל גדול ליפו. בדקות אלה התפתח משחק קצבי ומהיר בו כל צד מרגיש כי הוא יכול לכבוש שער , מן הצד האחד הייתה זו כפר סבא ששלחה המון שחקנים קדימה ומן הצד השני היו אלה שחקני יפו שהיו קרובים לכבוש את השני במתפרצת. עם זאת , עד סיום המחצית הראשונה לא נרשמו ארועים מיוחדים , 1-0 ליפו עם הירידה להפסקה.

סיקור המשחק - מחצית שניה
המחצית השנייה נפתחה רע מאד עבור יפו. כפר סבא עלתה נחושה ורעבה ותקפה את יפו ללא הרף. שחקני כפר סבא הגיעו מהר מדי לשליש האחרון של המגרש והטרידו רבות את ההגנה. 

בדקה ה- 50 הדיפה רעה של רז כמעט מסתיימת עם כדור ברשת אך זה מתעשת וקולט את הכדור. יפו נעלמה מהמגרש. אופיר חיים חש בכך והכניס למשחק את אלון רבינוביץ' במקומו של טל שמעיה. 5 דקות על המגרש הספיקו לקשר כדי להטביע את חותמו במשחק. 

בדקה ה- 60 פורץ רבינוביץ' בימין ומרים כדור חד לרחבה , יאיר כהן צדק שמגיע מאחור נוגח עם כל הלב לרשת וקובע 2-0 גדול ליפו , בניגוד למהלך המשחק. בדקות אלה חייבת הייתה יפו למצוא את השלישי. 

בדקה ה- 66 שוב פעולה גדולה של רבינוביץ' שמוצא את קרגולה בימין הרחבה אך זה בועט גבוה מעל השער. בדקה ה-69 מציל מחג'נה שער ודאי לאחר שגולש ברגע האחרון לבעיטה של רביבו מעמדה נוחה ברחבה.  
בדקה ה- 73 ולאחר לחץ מתמשך משיגה כפר סבא את השער המיוחל. יציאה רעה של רז לכדור גבוה מאפשרת לשחקן כפר סבא דוס סנטוס לנגוח לרשת , רק 2-1 ליפו. אופיר חיים המתין מספר דקות ואז הכניס למשחק את אסף לוי במקומו של גיא סבח. 

בדקה ה- 78 יכל לוי לכבוש את השלישי לאחר שרבינוביץ' מצא אותו בכדור מעולה אך הקשר שבעט חזק מהרחבה לא מצא את המסגרת. שחקני כפר סבא ניסו למצוא את השיויון אך לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים. אופיר חיים הכניס את אבי צבאג במקומו של כהן צדק וליפו נותרו 5 דקות של תוספת זמן כדי לשמור על היתרון. בדקה ה- 94 מקבל קרגולה מסירה מצוינת מרבינוביץ' אך מחמיץ מול קדוש. 2-1 ליפו עם השריקה האחרונה.
 
ניצחון שישי ליפו בשבעת המשחקים האחרונים והיא נדבקת לצמרת הגבוהה של הליגה. המרחק ממוליכת הטבלה הפועל מרמורק צומק היום ל 6 נקודות אם כי יפו צריכה לחשוב קודם כל על הבטחת מקומה בפלייאוף. 

קבוצתו של אופיר חיים היא ללא ספק אחת הקבוצות האטרקטיביות של הליגה. היא קבוצה שיכולה לייצר שערים באופן מגוון ובעלת קישור וחלק קדמי נהדרים, וכמובן הגנה יציבה. אופיר חיים בנה הרכב שרץ כבר כמה משחקים ללא שינוי ונראה כי הקבוצה צועדת בדרך הנכונה. ביום שישי הבא תצא יפו למשחק קשה מאד בבאר יעקב ותקווה להמשיך את היכולת הטובה וללקט עוד 3 נקודות.
 

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ליגה כדורגל ביפו   קהילה ביפו   ספורט ביפו   מכבי קביליו יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |