‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון למכבי מול באר יעקב
נצחון למכבי מול באר יעקב
נצחון רביעי ברציפות למכבי יפו
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שישי ‏21 ‏פברואר ‏2014. צילומים: אתר גולר1
נצחון מול באר יעקב
נצחון מול באר יעקב
שתף |
מכבי יפו 3 - באר יעקב 1
מחזור 20
21.2.14

צפו בתקציר הוידאו ( צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


מכבי קביליו יפו חיה ממשחק למשחק. הפער מהצמרת הגבוהה עדיין גדול והחלומות על המקום הראשון הם עדיין רק חלומות. כולם מבינים שהמפתח לשמירת החלום בחיים הוא מחשבה על המשחק הבא , ותו לא.  וכך מגיעה יפו ממוקדת וחדה ממשחק למשחק ומשתדלת לעשות את העבודה מבלי לחשוב רחוק מדי. 
הניצחון היום על באר יעקב, ניצחון שמשלים רצף נהדר של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים הוא דוגמה מצוינת לכך. 

אחד מהשינויים הבולטים לעין של יפו בעידן אופיר חיים היא העובדה ששחקניו נראים רגועים על הדשא , לא אדישים , יהירים או לא מחויבים , פשוט רגועים , במובן החיובי של המילה. הם לא נכנסים ללחץ גם בדקות קשות , והם לא מאבדים את הראש כשהם לא עולים ליתרון מוקדם. הם פשוט מאמינים ביכולת שלהם ויודעים כי הזדמנויות הכיבוש יגיעו. לפחות כרגע , זה הכח  הגדול של הקבוצה וזה מה שנותן לה את אורך הרוח במאבקים הקשים בעיקר מול קבוצות התחתית. קרבות בהן התקשתה יפו מאד בתחילת העונה.
 
גם היום , כמו ברוב משחקיה האחרונים של יפו אי אפשר שלא לציין קודם את כל את אלון רבינוביץ'. השחקן , שהפך לקלף המנצח של אופיר חיים הוא דוגמא מהלכת לספורטאי אמיתי. בחודש האחרון פתח רבינוביץ' רק פעם אחת בהרכב וזה היה רק בגלל חסרונו של אורי קרגולה עקב צהובים. 

זה לא מפריע לו לעלות לדשא פעם אחר פעם מהספסל ולתת תצוגות שמשנות משחקים. היום עלה רבינוביץ' בדקות גרועות של יפו במהלך המחצית השנייה ותוך מספר דקות הוא התחיל את המהלך שהוביל לשער השני. השער השלישי שגמר את המשחק כבר היה רשום על שמו באופן בלעדי לאחר מהלך כדורגל גאוני שלו. וזה לא ששאר שחקני הקבוצה היו פחות טובים. קשה מאד לבחור מצטיין למשחק היום. 

כל שחקני הקבוצה הציגו משחק נהדר. צמד המגינים , מרציאנו וקנדיל היו פעילים סוף סוף בחלק ההתקפי ויצרו מצבים טובים לחבריהם , זאת בנוסף לעבודת הגנה מרשימה. גל טובלי בהופעה טובה בשער וצמד הבלמים קין ומחג'נה היו יציבים. רוסלן ברסקי וגיא אבן הציגו משחק פשוט מצוין והם חלק חשוב מהניצחון היום. סולי צמח מוכיח משבוע לשבוע כי הוא הקשר האחורי הטוב בליגה , שחקן עם לב ענק והרבה חכמה וניסיון. כהן צדק וקרגולה דפקו כרטיס גם היום , הראשון סיים עם שער אחד והשני עם צמד.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 400 אוהדים הגיעו למגרש צפרירים חולון בתקווה לראות את יפו מחברת ניצחון רביעי רצוף ומבססת עצמה בחלק העליון של הטבלה. באר יעקב פתחה את המשחק בהתלהבות רבה ולא הראתה רגשי נחיתות. עידן סרור , שהב פשאי ואבשלום ביטון הטרידו את הגנת יפו. 

בדקה ה- 6 מפציץ ביטון את השער של טובלי ורואה את האחרון הודף בזכות אינסטיקנט נהדר לאחר שלא ראה את הכדור. חמש דקות עוברות ושוב מצב גדול לבאר יעקב לעלות ליתרון , ירין הלל מקבל כדור בתוך הרחבה ולמזלה של יפו בועט מעל השער. 

יפו החלה להשתלט על המשחק בעיקר בזכות הנעת כדור סבלנית בראשותם של ברסקי וכהן צדק. שחקני יפו החליפו מקומות ועשו תנועה והכדור התנועע סביב הרחבה של באר יעקב אך לא נרשמו מצבים מסוכנים. 
בדקה ה- 21 דווקא בהתקפה מתפרצת השיגה יפו את היתרון. גיא אבן בפעולה גדולה שולח כדור ארוך לעברו של קרגולה , צלביאנסקי שוערה של באר יעקב יוצא לא טוב ורואה את קרגולה מקשית מעליו היישר לרשת , העתק כמעט מדוייק לשערו של קרגולה בשבוע שעבר, 1-0 ליפו. 

בדקה ה- 28 יכלה יפו להכפיל את יתרונה. מאור מרציאנו בפריצה גדולה בצד שמאל , חודר לרחבה ומוציא כדור רוחב לעברו של קרגולה שממצב חופשי על קו הרחבה מתבלבל ובועט רע, איזו החמצה. 
בדקה ה- 33 היה זה יאיר כהן צדק שחייב היה לפרגן לקרגולה אך העדיף לבעוט מ -18 מטרים ולא מצא את המסגרת. בדקה ה- 38 מקבל קרגולה את הכדור באגף ימין ומגיע מול צלביאנסקי אך בועט החוצה. 

בדקה ה- 42 היה זה כהן צדק ששלח כדור שטוח וחזק מימין הרחבה אך גם הוא פספס את מסגרת השער. בדקה ה- 44 מזל גדול ליפו, אבשלום ביטון מוצא עצמו לבדו מול טובלי אלא שאז מגיע מאור קנדיל הנהדר ובתיקול נהדר ונקי מוציא את הכדור מרגליו ומציל את יפו מספיגה כמעט ודאית. 1-0 ליפו עם השריקה למחצית.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
בדומה לכל משחקיה האחרונים גם היום עלתה יפו רדומה למחצית השנייה. גם היום , בדומה למשחקיה האחרונים , דווקא בדקות אלה היא מצליחה לכבוש שערים נוספים. צירוף מקרים? לא בטוח , אבל זה לא אומר שאופיר חיים יכול להתעלם מההירדמות של שחקניו דרך קבע בחלקו השני של המשחק. 

באר יעקב עלתה נחושה מאד למחצית השנייה ועם מטרה ברורה , השגת שער השיויון. בעיטה חזקה של עידן סרור בדקה ה- 48 ספק פוגעת בידו של אחד משחקני יפו בתוך הרחבה , שופט המשחק מורה להמשיך. בחלק הקדמי שחקני יפו לא מפוקסים והכדורים חוזרים מהר מאד לרגליהם של המארחים. 
אופיר חיים מזהה את השינוי במגרש ומכניס את אלון רבינוביץ' במקומו של טל שמעיה. 5 דקות על המגרש מספיקות לרבינוביץ' כדי להטביע את חותמו במשחק. 

בדקה ה- 66 הוא מקבל את הכדור בצד ימין על מפתן הרחבה , עושה תנועה לעבר המרכז ואז מכניס כדור נהדר לקנדיל שמגיע מאחור , זה ברגע של גאונות מכניס כדור רוחב גדול ללב הרחבה , לשם מגיע יאיר כהן צדק בתזמון גדול ומול שער ריק לא מתבלבל , 2-0 ליפו ומהלך כדורגל מצוין של יפו.  
בדקה ה- 71 הכניס אופיר חיים למשחק את אסף לוי במקומו של יאיר כהן צדק. בדקות אלה יצאה באר יעקב קדימה עם המון שחקנים ויפו ניסתה לנצל זאת כדי לכבוש את השלישי אך לא השכילה לעשות זאת והחמיצה ממצבים נוחים. 

בדקה ה- 76 מסירה לא טובה של סולי צמח מובילה לאיבוד כדור ולהכשלתו של עידן סרור מרחק 18 מטרים משערו של טובלי. סרור עצמו לוקח את הבעיטה ומסובב באמנות לרשת , 2-1 ויש לנו משחק חדש. בניגוד לשבוע שעבר ואולי בזכות שבוע שעבר , לא נלחצה יפו לאחור והניעה כדור בסבלנות. 

בדקה ה- 78 היא יכלה לגמור את הסיפור. גיא אבן מוסר נפלא לקרגולה שמגיע מול צלביאנסקי אך זה קופץ לרגליו ומציל שער ודאי. בדקה ה- 85 יוצאת יפו להתקפה מתפרצת. אלון רבינוביץ' מקבל מסירה גדולה מקרגולה ודוהר לעבר הרחבה , הוא מנער את שומרו וגם את השוער וכשהוא נמצא בזווית קשה הוא בוחר לחפש את הרשת, הכדור אכן עושה דרכו לשם אלא שאז מנסה שחקן באר יעקב , עומר נעים , להציל את קבוצתו מספיגה בעזרת ידו ומוציא את הכדור מהרשת , שופט המשחק לא נופל בפח , מוציא לנעים את האדום ומורה על הנקודה הלבנה. 


נעים שנחבל בראשו כתוצאה ממפגש עם הקורה נזקק לטיפול רפואי. אורי קרגולה לוקח את הבעיטה ומוצא את הרשת , 3-1 ליפו. 
אופיר חיים ביצע את החילוף השלישי והכניס למשחק את חן מלכה במקומו של קרגולה. בדקה ה- 88 נשלח מלכה והגיע לאחד על אחד עם צלביאנסקי אך זה מתח את איבריו והציל את קבוצתו מספיגה נוספת. 
בדקה ה- 90 מגיע מלכה למצב כיבוש נוסף לאחר שמתרומם נהדר לכדור גובה מצד ימין אך לא מוצא את המסגרת. 3-1 ליפו עם השריקה האחרונה.
 
כ- 400 האוהדים חגגו את הניצחון יחד עם השחקנים במראה שהפך מוכר בחודש האחרון. יפו של אופיר חיים שומרת על יציבות ומסרבת להוריד את הרגל מהגז. לעת עתה זה לא מתבטא בעליית מקומות בצמרת הליגה ולמראית עין נראה כי הצמרת הגבוהה באמת עדיין רחוקה אך מתחת לפני השטח קורים דברים אחרים. 

מעבר לביטחון הרב שצוברת הקבוצה ממשחק למשחק הניצחונות האחרונים כמעט מבטיחים את השתתפותה בפלייאוף , דבר שלא היה בטוח כלל עד שהגיע חיים לקבוצה. הפער מהמקום הראשון צומק בהדרגה בחודש האחרון ועומד כרגע על 5 נקודות, כעת נוצרה ליגה חדשה בת 10 מחזורים. 30 נקודות בקופה. מי שתטעה הכי פחות תחגוג כנראה בסיום העונה את העלייה לליגה הלאומית.
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |