‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את קרית מלאכי
מכבי מנצחת את קרית מלאכי
נצחון חמישי ברציפות למכבי יפו
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏01 ‏מרץ ‏2014.
מנצחים את ק.מלאכי
מנצחים את ק.מלאכי
שתף |
מכבי קביליו יפו 1 - קרית מלאכי 0
מחזור 21
28.2.14

צפו בתקציר הוידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


ניצחון ליגה חמישי רצוף? כן , אבל האופטימיות מגיעה דווקא ממקום אחר. אי אפשר להתווכח עם הסטטיסטיקה , מכבי קביליו יפו מייצרת ניצחונות והיא כבר עם 15 נקודות מחמשת המחזורים האחרונים. 
היא דבוקה לצמרת הגבוהה ושומרת על מרחק סביר מהמוליכות. מה שיותר מעניין ויותר חשוב היא העובדה שהיום , במשחק בינוני של הקבוצה היא הצליחה לקחת כל הנקודות ולהישאר חזק במאבק. ללא שלושה שחקני הרכב וכשהלחץ מתחיל לתת אותותיו אין זה דבר של מה בכך. שחקני יפו מוכיחים וינריות , מצרך קריטי לקבוצה שרוצה ללכת עד הסוף.
 
אורי קרגולה בעוד יום עבודה פרע שטר נוסף עם שער ענק שעשה את ההבדל. יפו יכלה להגדיל את התוצאה אך מה שחשוב הוא שהצליחה לשמור על רשת נקייה. 
אסף רז שחזר לבין הקורות הציג משחק טוב ושיחק עם המון ביטחון. אבי צבאג , גיא שוסט ואסף לוי , שעלו בהרכב במקומם של מחג'נה ( פצוע ) , אבן וקנדיל ( צהובים ) היו מעולים והראו שיש על מי לסמוך.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 500 יפואים הגיעו לאיצטדיון שכונת התקווה ודחפו את הקבוצה לאורך 90 דקות במפגן עידוד מרשים. זה הזמן לשאול , מדוע ברגעים כה קריטים בליגה וכשהקבוצה במומנטום נהדר לא מגיעים יותר אוהדים? 
זו שאלה מצוינת והגיע זמן שהתשובה תגיע כבר במחזורים הקרובים בדמות יותר אוהדים ביציע. זה הזמן של הקהל והגיע הזמן שנראה יותר אוהדים במשחקי הקבוצה. אופיר חיים נאלץ להסתדר ללא עלי מח'גנה הפצוע וגיא אבן וקנדיל המוצהבים. שוסט , צבאג ולוי עלו בהרכב במקומם. 

אסף רז חזר אל בין הקורות. המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות. 
בדקה ה- 10 בעיטה ראשונה לשער לאחר שטל שמעיה מקבל את הכדור באגף ימין , חותך למרכז וברגל ימין שולח כדור חזק שפוגע בשחקן מלאכי והולך למסגרת אך שוער האורחים במקום. יפו ניסתה לצאת קדימה במהירות ודילגה פעמים רבות מדי על הנעת הכדור שהביאה לה כל כך הרבה נקודות בסיבוב השני. 

חסרונו של גיא אבן בלט לעין ומשחק הקבוצה נראה תקוע ומהוסס בכל הקשור ליצירת מצבים. בדקה ה- 14 מהלך נהדר של מרציאנו וכהן צדק מסתיים בהרמה לרחבה לעברו של קרגולה שמתרומם גבוה אך לא מצליח לנגוח למסגרת. מאור מרציאנו בעוד משחק נהדר עשה המון צרות לשומרו ועלה לעזרת ההתקפה פעם אחר פעם. 
הכנסות כדור שלו מצד שמאל הובילו לערבוביות ברחבת מלאכי וסיכנו מאד את שערו של גלזר. 

בדקה 42 עולה יפו ליתרון. יאיר כהן צדק יוצא עם הכדור קדימה ובתזמון נהדר מוסר ימינה לקרגולה שנזהר לא להיכנס לנבדל , קרגולה שועט קדימה , מהתל בשומרו ברחבה וכשרואה את גלזר יוצא מעט מהשער מקשית באמנות לפינה הרחוקה , 1-0 למכבי קביליו יפו ושער ענק של חלוץ גדול. קרגולה רץ לחגוג עם הקהל שמחזיר לו אהבה. 1-0 ליפו במחצית.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
אופיר חיים לא ביצע שינויים בהפסקה והמחצית השנייה יצאה לדרך. כבר בדקה ה- 48 מצב נהדר ליפו לכבוש את השני. הכדור מגיע לאורי קרגולה בשמאל הרחבה וזה שולח כדור קשתי שמכניע את גלזר אך פוגש במשקוף ויוצא החוצה. 
בדקה ה- 54 היה זה טל שמעיה שחלף על פני שני שחקנים ומסר מצוין לקרגולה שלא הצליח להרשית. יאיר כהן צדק בצמד בעיטות בדקות 58 ו 60 לא הצליח למצוא את המסגרת. 

בדקה ה- 61 מכניס חיים למשחק את אלון רבינוביץ' במקומו של שמעיה. יפו החלה להראות לחוצה ואיבדה המון כדורים בחלק הקדמי. רוסלן ברסקי וסולי צמח , הצמד שמחזיק את כל האמצע היה שוב במיטבו. השניים חילצו כדורים פעם אחר פעם ועזרו מאד לבלמים. 
אבי צבאג ששמר את אסף גובזה עמד במשימה בגבורה. הבלם נתן גוף והמון נשמה והצליח לנטרל את החלוץ המסוכן של הקרייה. גיא שוסט , האנרג'ייזר מאחור , היה מעולה והיה פעיל מאד הגנתית והתקפית. 

יפו אפשרה למלאכי לצאת קדימה ולנסות לסכן את שערו של רז. בדקה ה- 71 כדור קרן שהורם לרחבה מצא את ראשו של אוהד יוסף שממצב נח מאד נגח החוצה למזלה של יפו. בשאר הפעמים שלט רז בגובה והצליח לקלוט את כל הכדורים שהוגבהו לרחבה. 


אופיר חיים החליט לבצע חילוף נוסף בדקה ה- 80 והכניס למשחק את חן מלכה במקומו של יאיר כהן צדק. בדקה ה- 84 רבינוביץ' פורץ בימין וממצב נח ברחבה בוחר דווקא למסור לחן מלכה אך הגנת מלאכי מרחיקה בזמן. 

בדקה ה- 86 מכניס חיים למשחק את עומר פרץ במקומו של קרגולה שזוכה לתשואות מהקהל. פרץ , שב למגרשים לאחר תקופה ארוכה וביפו מקווים כי הוא יצליח להשתלב במהרה ולהיות חלק חשוב ברוטציה. שופט המשחק הוסיף 4 דקות להתמודדות בהן עמדה יפו נכון והצליחה לשמור על היתרון. 1-0 חשוב ליפו בסיום.
 
ניצחון חשוב מאד למכבי קביליו יפו שלא נותנת ליריבותיה בצמרת לברוח יותר מדי. במחזורים הקרובים תפגוש יפו את יריבותיה בצמרת הגבוהה למשחקים שייקבעו את גורל העונה כולה אך לפני כן היא תצא למשחק חוץ קשה מאד בבאר שבע כבר בשבוע הבא.
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |