‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון מוחץ למכבי מול ב"ש
נצחון מוחץ למכבי מול ב"ש
נצחון מוחץ למכבי יפו מול ב"ש
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שישי ‏07 ‏מרץ ‏2014. צילומים: אתר גולר1
שתף |
מחזור 22
מכבי יפו 5 - מכבי באר שבע 1

7.3.14

צפו בתקציר הוידאו: ( צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


אם מישהו היה צריך הוכחה נוספת לכך שמכבי קביליו יפו מתכוונת לדבר חזק בצמרת הגבוהה עד לסיום העונה אז הוא קיבל תשובה מוחצת היום בוסרמיל. 5-1 גדול של שחקניו של אופיר חיים כאילו מאשר שהקבוצה נמצאת בכושר הכי טוב שלה העונה.

זה לא רק הניצחון השישי הרצוף וחמשת הגולים הנהדרים זה בעיקר הדרך , המחויבות של השחקנים , העבודה הנפלאה של אופיר חיים שמנהל היטב כל מכשול שצץ בדמות פציעות והרחקות וכמובן מסתיים בקהל הנהדר שהגיע בכמות מרשימה לבאר שבע ונתן לקבוצה דחיפה גדולה.
 
מחזור 22 בליגה א' דרום , מחזור בו שתיים מיריבותיה של יפו בצמרת הגבוהה איבדו נקודות יקרות. מחזור בו יפו התקרבה משמעותית למקום הראשון עד כדי 2 נקודות ונמצאת במרחק משחק מסגירת הפער. נשמע טוב? אלא שהסיפור הרבה הרבה יותר מורכב. 

לאורך תקופה ארוכה דיברו ביפו על השבועות הקרייטים של חודש מרץ. שלושה שבועות שעשויים לקבוע את תמונת העולה האוטומטית לליגה הלאומית. את השבוע הראשון עברה יפו בהצלחה ואף שמחה לשמוע על תוצאות יריבותיה אך עלייה לזכור כי היא עדיין לא עשתה כלום ולפניה צמד משחקים הכי קשים בליגה. 
אם לומר את האמת , כנראה שגם השבועיים האלה לא יספקו לנו את זהות העולה ונצטרך להמתין עד לשריקת הסיום של המחזור ה -30 , ליגה א' דרום במיטבה.
 
מכבי קביליו יפו הפגינה היום עליונות מוחלטת על יריבתה במשך 90 דקות. ההעדרות של סולי צמח ( לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע ) בתוספת חסרונו של הבלם עלי מחג'נה ( עדיין פצוע ) העלו במעט את מפלץ הלחץ לפני המשחק. מחליפיהם של השניים , אסף לוי ואבי צבאג עשו עבודה נהדרת והיו מהמצטיינים במשחק. 

לוי הראה היום לכולם כמה כישרון טמון ברגליו. משחק שיא של הקשר שהיה היום פשוט מספר 1. איים על השער ללא הפסקה , חטף המון כדורים באמצע , הכין מצב מצוינים לחבריו להתקפה וקינח עם שער גדול. כיף לראות. ובכל זאת , בדומה לשבועות קודמים חייבים לומר , מכבי קביליו יפו נראית טוב יותר ויותר משבוע לשבוע בזכות המכלול שלם , הפאזל הגדול שמתחבר לתמונה אחת גדולה בה שותפים כל השחקנים. משחק הגנה יעיל ושקט , ניהול משחק אדיר של חולית הקישור , הבנה עיוורת בחלק הקדמי. קבוצה שגדולה מסך חלקיה. קבוצה שנראית רעבה ונמצאת בכושר נהדר.

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
כ- 200 יפואים הגיעו היום לוסרמיל והעניקו לשחקני יפו תחושה של משחק ביתי. כבר בדקה ה- 1 אותת לוי ליושבי האיצטדיון על העתיד לבוא. בעיטה אדירה של הקשר מרחק 25 מטרים מהשער פגשה בקורה. 
בדקה ה- 2 כבר עולה יפו ליתרון. מאור מרציאנו בפעולה גדולה בהגנה משתלט על הכדור ומעבירו ליאיר כהן צדק שמצד ימין על הקו החצי שולח כדור ארוך לעברו של קרגולה , זה משתחל לרחבה ומנסה להקדים את שוערה של באר שבע שמנסה לאגרף את הכדור אך למעשה מאגרף את קרגולה שנופל לדשא. 

שופט המשחק ניר כוכב מצביע בהחלטיות על הנקודה הלבנה. יאיר כהן צדק לקח את הבעיטה ועשה את זה כמו גדול , 1-0 מהיר ליפו. הפתיחה המוצלחת הכניסה את יפו חזק למשחק והיא השתלטה עליו כליל. באר שבע , שעשתה חיים קשים לרוב קבוצות הצמרת לא הצליחה להחזיק בכדור יותר ממספר רגעים. שחקני יפו בראשותו של ברסקי התנפלו על יריבהם וחטפו מהם פעם אחר פעם כדורים שהפכו להתקפות מסוכנות. 


בדקה ה- 12 מכניס לוי כדור ענק לקרגולה שמימין הרחבה בועט החוצה. יאיר כהן צדק וגיא אבן קיבלו כדורים בשליש השני של המגרש וניווטו משם את משחק ההתקפה היפואי. צירופי מסירות , החלפת מקומות והמון תנועה לעומק בלבלו את הגנת באר שבע ונדמה היה כי כל התקפה עשוייה להסתיים עם כדור ברשת. 

רק בדקה ה- 27 מימשה יפו את יתרונה במגרש לכדי שער נוסף. חטיפת כדור נוספת בחלק מגרשה של באר שבע מובילה את הכדור ללוי שמתקדם מעט ומ18 מטרים שולח כדור חזק בחצי גובה היישר לרשת , 2-0 מצוין ליפו ושער נהדר ללוי.  
בדקה ה- 33 מקבל רבינוביץ' את הכדור באגף ימין , פורת מצוין בקו ומרים כדור שמגיע לרגלו של יאיר כהן צדק שמשמאל הרחבה שולח כדור חזק שעושה דרכו לשער אך פוגע בשחקן באר שבע ומוסט מהמסגרת.  

בדקה ה- 35 היה תורו של כהן צדק לקבל כדור גדול מלוי ולהגיע למצב של אחד על אחד מול שוער באר שבע אך זה יצא טוב וסגר את זווית הבעיטה של הקשר. 
בדקה ה- 44 עלתה יפו ל 3-0. התקפה מצוינת של הבחורים בלבן הסתיימה במסירה גאונית של גיא אבן לעברו של רבינוביץ' שהגיע מאחור וזה הקשית באלגנטיות לרשת , 3-0 גדול ליפו. הקוון שראה נבדל במהלך הניף את דגלו אך שופט המשחק ניר כוכב ביטל את ההנפה ואישר את השער. 3-0 ליפו עם השריקה לסיום המחצית הראשונה. 
הקהל ליווה את ירידת השחקנים לחדר ההלשה בשירה אדירה לאות אחת המחציות הטובות ביותר של הקבוצה העונה , אם לא הטובה שבהן.

סיקור המשחק – מחצית שניה
אופיר חיים לא ביצע שינויים בהפסקה ויפו עלתה למחצית השנייה עם הרכב זהה לזה שפתח את המשחק. ההתלהבות לא שכחה והמגמה לא השתנתה. באר שבע נראתה חסרת דמיון ויכולת ושחקניה נראו כאילו רק מחכים לשריקת הסיום. 
בדקה ה - 51 עולה יפו ל 4-0. דאבל פס מצוין של כהן צדק וקרגולה מסתיים במסירה של האחרון לכהן צדק שמגיע מול שוער באר שבע ושולח בעיטה חכמה לפינה הימנית של השער , שער נפלא של כהן צדק ובישול מצוין של קרגולה. שחקני באר שבע החלו לאבד את הסבלנות ובדקה ה- 52 מסתיימת עבירה גסה של מור סולמון המקומי על אסף לוי בכרטיס אדום. שחקני באר שבע התקשו לקבל את ההחלטה של כוכב וברגע מסויים נראה כי התקבלה החלטה שלהם לרדת מכר הדשא. 


לאחר מספר רגעים בהם התעשתו החברים הם חזרו למרכז המגרש והמשחק חודש. בדקה ה - 54 מניף כהן צדק את רגלו ושולח כדור חזק שפוגע במשקוף ויוצא החוצה. אופיר חיים שהבין כי הניצחון מובטח וכי לפניו משימה קשה מאד בשבוע הבא ביצע חילוף משולש בדקה ה- 55. יאיר 
כהן צדק , גיא אבן ואלון רבינוביץ פינו את מקומם לטובת טל שמעיה , חן מלכה ועומר פרץ. המחליפים נכנסו מהר מאד למשחק וטל שמעיה הגיע פעמיים בדקות 59 ו 71 למצבי כיבוש נפלאים אך פגש פעם אחת בקורה ופעם השנייה החמיץ במספר סנטימטרים את הרשת לאחר שהכדור כבר הכניע את השוער. 

חן מלכה ניסה את כוחו בבעיטה חופשית בדקה ה -66 אך שוער באר שבע הדף לקרן. בדקה ה- 69 כובשת יפו את החמישי. חן מלכה במהלך נהדר מהתל בהגנת באר שבע ומוסר ימינה לקרגולה זה מזהה עמידה לא נכונה של השוער ושולח בעיטה קשתית עם החיצון היישר לרשת , 5-0 נפלא ליפו. 

בדקה ה- 74 כדור רוחב של שמעיה מגיע לקרגולה שמחמיץ ממצב נח. בדקה ה- 77 נגיחה של חן מלכה לאחר הרמה של פרץ נהדפת על ידי השוער. 
בדקה ה - 78 כובשת באר שבע שער ניחומים שאולי ממתיק קצת בעבורה את הגלולה המרה. אלירן אפריאט קיבל את הכדור בשמאל הרחבה ובעט כדור שטוח שפגע בשחקן יפו וחדר לרשת , 5-1 בוסרמיל. זו הייתה גם תוצאת הסיום.
 
מכבי קביליו יפו מנצחת באופן משכנע את משחק החוץ שלה בבאר שבע ומגיעה מעמדה טובה למשחק הבית שלה בשבוע הבא נגד מכבי קריית גת מוליכת הליגה. 
אופיר חיים אמור לקבל בחזרה את סולי צמח ועלי מחג'נה ואם לא יהיו הפתעות אמור לעמוד לרשותו סגל מלא מלבד רועי הררי שטרם ברור מתי יחזור לשחק. 

אם לשפוט על פי התקופה האחרונה יפו אמורה להגיע מעודדת מאד למשחק העונה בשבוע הבא אלא שבפועל זה לא מקנה לה שום יתרון לפני ההתמודדות. יפו תצטרך לעבוד קשה במהלך השבוע ובמהלך 90 הדקות ביום שישי כדי להישאר במאבק על המקום הראשון. כעת זה הזמן של אוהדי מכבי קביליו יפו להגיע בהמוניהם למפגש המעניין ביותר שיכולה הליגה להציע ולמלא את היציע בצבע הלבן.
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   מכבי יפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |