‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מסיימת בתיקו מול אזור
מכבי מסיימת בתיקו מול אזור
מכבי מסיימת בתיקו מול אזור
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏22 ‏מרץ ‏2014. צילומים: אתר גולר1
מכבי יפו-הפועל אזור
מכבי יפו-הפועל אזור
שתף |
מחזור 24
מכבי יפו 1 - הפועל אזור 1
21.3.14

צפו בסיכום המשחק בוידאו:(צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


כדורגל גדול זה הדבר האחרון שיכלתם למצוא היום באיצטדיון צפרירים חולון בקרב הנפיץ בין מכבי קביליו יפו להפועל אזור. 
מלחמה, הקרבה והמון לב ונחישות יכלתם למצוא בשפע ואצל שתי הקבוצות. היריבות בין שני המועדונים , שרק צברה תאוצה עקב מיקומי הקבוצות בטבלה וסאגת האיצטדיון בו יערך המשחק בהחלט נותנת ערך מוסף לקרבות המענינים מדי עונה על כר הדשא. 

גם היום צפינו ב 11 שחקנים מכל קבוצה שמבינים את משמעות המפגש ונותנים את כל מה שיש להם. בין שני מחנות האוהדים שררה אווירה מפוייסת ורגועה רוב דקות המשחק. נדמה כי כולם מסתפקים בהשארת היריבות בפן הספורטיבי בלבד , הגיע הזמן.
 
מכבי קביליו יפו הגיעה למשחק היום עם הגב לקיר. היא נחלה הפסד קריטי ליריבתה העיקרית בצמרת מכבי קריית גת וידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון ובתוספת ניצחון קריית גתי יוציא אותה כנראה סופית מהמאבק על המקום הראשון. מחצית ראשונה מאוזנת הסתיימה עם שני שערים , אחד לכל צד. 

מחצית שנייה טובה של יפו לא הספיקה לה כדי לנצח את המשחק. בשורה התחתונה ניתן לומר, שחקני יפו נתנו היום את כל מה שיש להם , נלחמו 90 דקות ועשו הכל בשביל לרדת עם הניצחון ולשמח את הקהל , עם המסקנה הזו הלכו היום אוהדי יפו הביתה ועם התחושות הללו יהיה להם הרבה יותר קל להכיל את תוצאת ההתמודדות. 


ערב המחזור הקודם הבינו ביפו כי צמד המשחקים הקרוב הוא זה שיכריע כנראה את גורל העונה. 6 נקודות קריטיות מתוכן הצליחה יפו ללקט נקודה אחת בלבד , נכון להיום , זה הסיפור הגדול ביותר של העונה וזו הסיבה העיקרית שגם העונה תנסה הקבוצה לעלות ליגה דרך המבחנים , דרך בה כשלה פעמיים בעבר.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כדורגל. כ- 800 צופים ( 150 מאזור ) הגיעו היום לאיצטדיון צפרירים חולון לקרב הצמרת המרתק.  יפו  נאלצה להסתדר ללא שלושה משחקניה החשובים ביותר לאורך העונה , אלון רבינוביץ' ועלי מחג'נה הפצועים ומאור מרציאנו המורחק. 

אופיר חיים עלה ב 11 עם גיא שוסט , אבי צבאג( משחק גדול שלו ) וטל שמעיה כאשר מאור קנדיל הוסט מעמדתו המקורית באגף ימין לעמדת המגן השמאלי. דקות הפתיחה היו שקולות ללא יתרון לאף צד. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהתלהבות רבה. 
הפועל אזור ניסתה להרדים את המשחק עם נפילות רבות לדשא ועם משחקי בזבוז זמן של יניב בן ישי ברגעי מומנטום של יפו. 

אורי קרגולה עלה בדקה ה- 13 לכדור גובה אך נגח את הכדור מחוץ למסגרת. איציק בן סולמון , קשר אזור , היה מהבולטים במגרש ב 45 הדקות הראשונות. יחד עם קובי כהן השיגו השניים יתרון במרכז המגרש ותיסכלו את יפו. איבודי כדור רבים של סולי צמח וגיא אבן עלו ליפו ברדיפה אחר מתפרצות מסוכנות ובאי יציאה קדימה להתקפות משלה. מאור קנדיל , השחקן הטוב ביותר היום בשורות יפו יחד עם אבי צבאג היה מעולה הגנתית והתקפית והוציא את הקבוצה מהמון מצבים לא נעימים.  

בדקה ה- 18 זוכה אזור בבעיה חופשית מרחק 22 מטרים משערו של רז. רפי סגל שולח כדור חזק למסגרת אך רז במקום. בדקה ה- 24 טל שמעיה מתקדם עם הכדור ומ -22 מטרים שולח כדור חזק למסגרת אך בן ישי במקום. בדקה ה- 32 גם הוא לא עזר , רפי סגל מקבל כדור באין מפריע בתוך רחבת יפו , החלוץ המצוין מתבלבל קצת ומשתהה עם הכדור ואז ברגע של גאונות מוסר נהדר לגל גבע שמגיח מאחור וזה בקור רוח נהדר שולח את הכדור לרשת , 1-0 לאזור. 

יפו ניסתה לצאת מהלם מהר ובדקה ה- 36 בעיטה של גיא אבן ממפתן הרחבה נהדפת רע על ידי בן ישי ומגיעה לקרגולה שמחמיץ ממצב מצוין. בדקה ה- 40 בסיום התקפה טובה של יפו מניף ברסקי את רגלו מ18 מטרים אך מפספס את המסגרת. בדקה ה- 44 זוכה יפו בכדור קרן במהלכו מופל סולי צמח בתוך הרחבה. 

שופט המשחק דניאל בר נתן מצביע בהחלטיות על הנקודה הלבנה. טל שמעיה שנמצא כידוע בתקופה בה הוא מתקשה לייצר מספרים עבור הקבוצה קיבל את הזכות לבצע את הבעיטה ועשה זאת מעולה , 1-1 בצפרירים. שמעיה רץ באמוק לקהל וחגג יחד עם השחקנים את שער השיויון החשוב. 1-1 עם הירידה למחצית.
 
סיקור המשחק - מחצית שניה
פתיחת המחצית השנייה הייתה כולה של יפו. דקות נפלאות של שחקניו של אופיר חיים חייבות היו להוביל את הקבוצה לכיבוש שער יתרון. בדקה ה- 46 הרמה של שוסט מימין מוצאת את ראשו של כהן צדק שהיה פנוי ברחבה אך זה נוגח ישירות לידיו של בן ישי. בדקה ה- 52 שוב התקפה מימין , הפעם העברת כדור של אבן לכהן צדק מסתיימת בבעיטה חזקה של האחרון למסגרת אך בן ישי מתעופף ובקצות האצבעות מציל את קבוצתו מספיגה. 

בדקה ה- 57 בסיום התקפה מתפרצת של יפו בועט כהן צדק כדור שטוח לעבר השער, בן ישי הודף לקרן. בדקות אלה נלחצה אזור לאחור וראתה את יפו יוצאת קדימה עם המון שחקנים ועם המון נחישות והתלהבות. בדקה ה- 62 נפסקת בעיטה חופשית לזכות יפו מרחק 22 מטרים משערו של בן ישי. 
כהן צדק לוקח את הבעיטה ומסובב כדור מסוכן אך זה חומק לו במעט ממסגרת השער. בשורות אזור נכנסו במחצית חיים כנפו וויטלי גנון במקומם של איציק בן סלומון שנפצע ונוי ויצמן. גנון שהוצב בצד שמאל הטריד רבות את הגנת יפו ועשה צרות לשוסט באגף. 


אזור החלה לצאת קדימה וליטול בעצמה את היוזמה. הרמות כדור לעבר הרחבה ובעיטות מרחוק של כנפו היו חלק מהניסיונות של המארחים למציאת שער היתרון. אופיר חיים החליט לבצע שינוי ובדקה ה - 67 הכניס את אסף לוי במקומו של אבן המוצהב. 

בדקה ה- 71 הוא הכניס את עומר פרץ במקומו של שמעיה ויפו החלה להתעורר שוב. פרץ הוסיף מימד של רעננות ומהירות להתקפה העייפה של יפו והתחלנו לראות שדברים זזים מקדימה. בדקה ה- 76 פעולה נהדרת של פרץ מסתיימת בהכנסת כדור לקרגולה אך המסירה נבלמת ברגע האחרון על ידי יוסי זנה המצוין. 

פרץ המשיך להיות פעלתן ובדקה ה- 80 כניסה שלו לימין הרחבה מסתיימת בהכנסת כדור מסוכנת ללב הרחבה אך הגנת אזור מרחיקה. יפו הגבירה קצב ובדקה ה- 82 הרמת כדור לרחבה מגיעה לראשו של קרגולה שנוגח כדור חזק מלב הרחבה אך זה פוגע בדבוקת השחקנים ברחבה ונעצר. אופיר חיים לא ויתר על המשחק והכניס למשחק גם את חן מלכה במקומו של סולי צמח. יפו שיחקה מאד פתוח במטרה למצוא את הרשת בפעם השנייה. 
הכדורים עברו מהר קדימה ויפו חיפשה את השער אך לא הצליחה למצוא אותו , 1-1 בסיום.
 
תוצאת התיקו היום משרתת בעיקר את מוליכת הליגה מכבי קריית גת שמתקרבת בצעדי ענק לעבר הבטחת הכרטיס לליגה הלאומית. 
אם נניח רגע את העובדה הזו בצד ונזכור שגם ככה הפער מהמקום הראשון היה גבוה לעומת מספר הנקודות שנשארו בקופה אז נוכל להודות , תוצאת התיקו של יפו היא תוצאה ראויה , מכובדת , ואפילו  משקפת את יחסי הכוחות על הדשא. משחק הקרבה של שחקני יפו שעלו לדשא ונתנו הכל בשביל לשמח את הקהל , התוצאה פחות חשובה כמו הרצון , הנחישות וההקרבה של החברים בלבן.
 
אם לפני מספר שבועות דיברו במועדון על הפלייאוף כמילה גסה להשגת הכרטיס ללאומית עם תקווה קטנה שעוד אפשר לקרוא תיגר על המקום הראשון אז לאחר המחזור היום פני הדברים השתנו , יפו צריכה להתמקד אך ורק בפלייאוף, עליה לשפר עמדות לקראת הפליאוף ועליה ליצור רוטציה רחבה ובריאה לקראת סוללת המשחקים הקשים הצפויה לה. 

היא צריכה להגיע מוכנה פיזית ומנטלית לקרבות הללו והעבודה של חיים וצוותו לקראת הסדרה הזו צריכה להתחיל כבר מיום ראשון בבוקר. עלייה להיות מעודדת מהמשחק היום , משחק נגד יריבה קשה ואיכותית ולצאת קדימה בליווי הקהל לקראת המשך המשימה.
 

תגיות:   ספורט ביפו   מכבי יפו   כדורגל ביפו   קהילה ביפו   ליגה כדורגל יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |