‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מנצחת את שעריים
מכבי יפו מנצחת את שעריים
מכבי יפו מנצחת את מכבי שעריים
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏29 ‏מרץ ‏2014.
מכבי מנצחת את שעריים
מכבי מנצחת את שעריים
שתף |
 
מחזור 25
מכבי קביליו יפו 1 - מכבי שעריים 0
28.3.14

צפו בתקציר הוידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


ניצחון שכולו לב ומלחמה השיגה היום מכבי קביליו יפו באצטדיון מכבי שעריים. לאחר שהשיגה נקודה אחת בלבד משני משחקיה האחרונים ידעה יפו כי היא חייבת לחזור למסלול הניצחונות. בשביל הקהל , בשביל להבטיח סופית את ההשתתפות בפלייאוף וכן בשביל לחלום על המקום השני בתום העונה. מקום שיבטיח את הביתיות במשחקי הפלייאוף.

כ- 250 אוהדים מילאו כל פינה בשני יציעים שהוקצו עבורם והעניקו ליפו אווירה ביתית. הקהל היפואי הוכיח שוב את נאמנותו ואת אהבתו הגדולה לקבוצה. היה כיף ומעודד לראות את אוהדי יפו צובעים את שעריים בלבן דווקא לאחר שבועיים בהם איבדה יפו ככל הנראה את הסיכוי לסיים במקום הראשון. תעודת כבוד לצבא הלבן.
 
אופיר חיים ידע שהמשחק היום הוא משחק חשוב מאד בשביל ההמשך. הוא רצה מאד להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות כאשר מבחינתו, לפחות היום , כל האמצעים מקדשים את המטרה. הרכב מאד זהיר , חילופים הגנתיים , ירידה מוגזמת לאחור בחלק האחרון של המשחק וכן בזבוזי זמן מכוונים. 
אולי חלק מהקהל פחות התחבר למראות הללו וקיווה לראות את יפו משחקת פתוח יותר וכובשת שערים נוספים אך בשורה התחתונה והקובעת , יפו חוזרת למסלול הניצחונות עם 1-0 קטן ומצליחה להרים את הראש לאחר השבועיים הלא פשוטים שעברו עליה. שאפו.
 
מאור מרציאנו חזר להרכב לאחר הרחקה. אסף לוי החליף את טל שמעיה. אבי צבאג המשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה ושוב הצדיק את ההחלטה עם משחק נהדר. יפו עלתה עם קישור מעובה שכלל 5 קשרים ועם שחקן אחד בלבד בהתקפה ,אורי קרגולה. אסף לוי ויאיר כהן צדק שיחקו קרוב יותר לקרגולה משאר חבריהם לקישור אך יפו נראתה חסרת מחץ בשפיץ , חיים הימר שיפו שווה לפחות שער אחד בהרכב הנוכחי , וצדק.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
פתיחת המשחק הייתה מעודדת עבור יפו. כבר בדקה ה - 3 מנסה לוי את כוחו בבעיטה שטוחה מהרחבה אך זיגדון המקומי קולט את הכדור ללא בעיה מיוחדת.  בדקה ה- 7 פורץ מאור קנדיל באגף ימין , עובר את שומרו ומכניס כדור מסוכן שיוצר ערבוביה ברחבה ומגיע ללוי ששוב מנסה את כוחו בבעיטה מהרחבה , הכדור ניתז לעבר שחקן שעריים וכל יפו דורשת פנדל , השופט מורה להמשיך והכדור מורחק. 

בדקה ה- 13 מצב ענק ליפו לעלות ליתרון. כהן צדק מוסר לגיא אבן שבנגיעה מכניס כדור נהדר לקרגולה , זה שועט קדימה ומסף הרחבה שולח כדור שטוח שחומק לו ממסגרת השער. יפו המשיכה לחפש את השער , 
בדקה ה- 17 חילוץ כדור של צמח מוביל את הכדור לברסקי שמשתחרר משומרו ומ -22 מטרים שולח כדור חזק למסגרת , זיגדון שוב במקום.  

בדקה ה- 23 מקבל עידו יוסף את הכדור ברחבה , מהתל בהגנת יפו אך שולח כדור רע ולא מוצא את המסגרת. יוסף ניסה את כוחו שוב בדקה ה- 28 כשנגח כדור המשך ברחבה אך גם זה הלך מעל השער של רז. יפו ניסתה לנצל את הקישור המעובה כדי להשיג יתרון במרכז השדה אך המשטח הרעוע לא אפשר לה להניע כדור והוביל לאיבודי כדור רבים.  0-0 עם השריקה לסיום המחצית.

סיקור המשחק - מחצית שניה
אופיר חיים בחר לעלות עם ההרכב שפתח אל המחצית השנייה והותיר את שחקניו ההתקפיים על הספסל. בדקה ה - 52 בעיטה חופשית של שעריים מצד שמאל מרחק 30 מטרים מהשער מסתיימת בנגיחה לעבר שערו של רז אך הכדור יוצא החוצה. 

בדקה ה- 58 עוצר גילי קין את נועם תרועה ומוסר נפלא לברסקי שמוציא את יפו למתפרצת ומוצא את אסף לוי באגף שמאל בסמוך לרחבה , לוי נכנס לרחבה אך במקום לחפש את קרגולה או כהן צדק שארבו ברחבה הוא ניסה לחפש את השער והכדור הלך החוצה. 

בדקה ה- 70 יוצאת יפו להתקפה גדולה , אחת היפות שלה העונה , התקפה שמסתיימת בכדור ברשת. רוסלן ברסקי מחלץ כדור בחלק מגרשה של יפו ומוסר לאבן , זה שולח כדור ארוך ימינה לעברו של כהן צדק שמתקדם בסמוך לרחבה ומוציא אחורה לברסקי שהספיק להצטרף , ברסקי ברגע של גאונות מזהה הצטרפות גדולה של אסף לוי בשמאל הרחבה ושולח לעברו כדור קשתי , לוי בקור רוח גדול נוגח כדור חכם וחזק ללב הרחבה לעברו של אורי קרגולה שמגיע מאחור וכובש בגליץ' בלתי מתפשר , 1-0 גדול ליפו. 

יפו החלה להילחץ מעט לאחור לאחר כיבוש השער. שעריים יצאה קדימה במטרה להשוות ושחקן נוסף בחלק הקדמי יכל לעזור לקבוצה להגדיל את יתרונה. חיים חשב אחרת והכניס למשחק את הבלם עלי מחג'נה במקומו של יאיר כהן צדק שהתעייף. יפו עברה לשחק במערך 5-4-1 ובפועל הזמינה התקפות. 

שעריים שלחה אמנם המון שחקנים קדימה אך לא הצליחה לייצר אף מצב מסוכן ליד שערו של רז. דווקא יפו הייתה קרובה לעקוץ בדקות 84 ו - 88 כשגיא אבן שלח את לוי למפגש עם זיגדון שקלט את הכדור ובפעם השנייה נכנס בעצמו לרחבה וספק הוכשל לאחר מהלך כדורגל נאה של הקבוצה. שופט המשחק הוסיף 6 דקות לההתמודדות במהלכן לא נרשם ארוע מיוחד. 
1-0 למכבי קביליו יפו בסיום.
 
לאחר שני משחקים בהם אגרה נקודה אחת בלבד חוזרת יפו למסלול הניצחונות ושומרת על מרחק סביר של 3 נקודות מהמקום השני. יפו חזרה היום ליסודות ועשתה הכל בשביל לחזור הביתה עם הניצחון. 

השחקנים הראו מחוייבות , נחישות והקרבה , בדומה לכל משחקיהם בחודש האחרון , היום , זה הספיק ל- 3 נקודות ולניצחון שאמור לתת אוויר ומוטביציה לקראת המשך הקרבות בליגה. המטרה העיקרית כרגע , היא הבטחת המקום בפלייאוף וניסיון להשיג את המקום השני שיעניק את הביתיות לקבוצה. 

בקופה יש עוד 15 נקודות ,יפו מקדימה את כפר קאסם שבמקום השישי ב 11 נקודות אך לאחרונה עוד משחק חסר. 
המרחק מהמקום השני בו נמצאת הפועל מרמורק עומד על 3 נקודות ובשבוע הבא היא תתארח בקריית גת לקרב מאד מעניין. יפו תארח את נס ציונה שמגיעה עם מטרות משלה, אגירת כמה שיותר נקודות עד סיום העונה כדי להבטיח את ההישארות בליגה. יהיה מעניין.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |