‏יום חמישי ‏18 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון למכבי יפו מול כפר קאסם
נצחון למכבי יפו מול כפר קאסם

מכבי יפו מנצחת ומתקרבת למקום השני
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏19 ‏אפריל ‏2014.
שתף |

מחזור 28
מכבי קביליו יפו 1 - מ.ס כפר קאסם 0
18.4.14

באחד המשחקים היותר מוזרים שלה העונה הצליחה מכבי קביליו יפו לרשום ניצחון ליגה דחוק בניסיונה לשיפור עמדות בטבלה רגע לפני הפלייאוף. מ.ס כפר קאסם שנאבקת על המקום החמישי בליגה הגיעה לשכונת התקווה ויותר מ 60 דקות נראתה כקבוצה שמשחקת כאילו איבדה עניין בליגה. 

יפו מנגד ,בהרכב קצת חסר נראתה רעננה יותר וניפקה מספר מהלכי כדורגל נאים שאחד מהם הוביל גם לשער היתרון. בחלק השני של המחצית השנייה התעוררה כפר קאסם ובעידוד חילופים הגנתיים של מאמן יפו אופיר חיים תקפה והגיעה למספר מצבים מצוינים לכיבוש שער השיויון. 

יפו נעלמה מהמגרש והייתה ראויה להיענש בשער אלא שחוסר ריכוז של שחקני ההתקפה של כפר קאסם בתוספת ליכולת טוב של גל טובלי השאירו את הנקודות אצל יפו.
ביפו עדיין לוטשים עיניים לעבר המקום השני וכמובן ישמחו מאד אם יצליחו להשיגו אך על מנת לעשות כן על הקבוצה לנצח את שני המשחקים שנותרו ולקוות למעידות של יריבותיה הפועל אזור והפועל מרמורק שייפגשו אגב לקרב חזיתי במחזור הבא.


סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 450 צופים , 150 מהם מכפר קאסם הגיעו היום במזג אוויר שרבי לצפות במשחק. אופיר חיים נאלץ להסתדר ללא סולי צמח המורחק ויאיר כהן צדק ומאור קנדיך שסוחבים פציעות קלות ונותרו על הספסל. עומר פרץ וטל שמעיה עלו בהרכב הראשון. יפו פתחה את המשחק בהתלהבות וניסתה לפתח מהלכי כדורגל שיובילו אותה לכיבוש שערים. 

רוסלן ברסקי , גיא אבן ואסף לוי הכניסו כדורי עומק בין קוי ההגנה לעברם של שמעיה ופרץ ואלה ניסו לייצר מצבים לעצמם ולחבריהם בזכות מהירותם וכח הפריצה שלהם. מימד המהירות והכח המתפרץ בחלק הקדמי שהיה חסר בהמון משחקים העונה בהחלט קיים בהרכב בו משתפים פעולה פרץ ושמעיה. כפר קאסם לא מצאה תשובה למשחק המסירות של יפו וגם כשניסתה לצאת קדימה נתקלה בהגנה נוקשה בראשותם של קין וצבאג. 

בדקה ה- 14 מכניס ברסקי כדור נהדר מעבר לכל הגנה לעברו של שמעיה שחולף על פני השוער ומעמדה קשה שולח בעיטה חזקה שפוגשת רק בקורה.  בדקה ה- 19 מסתער פרץ על בלם כפר קאסם ומצליח לתקלו , הכדור ניתז ימינה לעברו של שמעיה שמכניס כדור רוחב לעברו של אבן שמגיח מאחור ומ 10 מטרים שולח את הכדור לרשת , 1-0 למכבי קביליו יפו. 

בדקה ה- 24 היה זה שמעיה שהגיע לכדור הרמה של מאור מרציאנו ושלח כדור חזק מהרחבה אך זה פגע בשחקן כפר קאסם ולא הלך למסגרת. בדקה ה - 29 מסתיים מבצע נאה של אסף לוי בבעיטה חזקה בשמאל מ - 16 מטרים , שוער כפר קאסם הדף לקרן. גיא שוסט שעלה בהרכב במקומו של מאור קנדיל היה מצוין במשחק ההגנה וסגר היטב את הצד שלו. 
רוסלן ברסקי לקח אחריות בהיעדרם של סולי צמח ויאיר כהן צדק והיה לאיש החשוב בקישור. כל התקפה עברה דרכו וכל מהלך אפקטיבי התחיל ברגלו, איזה שחקן נפלא. 

יפו ניסתה במספר פעמים נוספות למצוא את השער השני אך החלטות לא נכונות של שחקני הקו הקדמי הובילו לכך ששום מצב מעניין לא נרשם עד סיום המחצית הראשונה, 1-0 ליפו במחצית.

סיקור המשחק - מחצית שניה
אופיר חיים לא ביצע שינויים בהפסקה והקבוצה עלתה בחזרה למגרש. סוהיב פריג' , אקס יפו שנכנס למשחק כמחליף במחצית הראשונה החל להתעורר וניסה לעורר מהומות בצד ימין. חי אטיאס ניסה להעיר קצת את חבריו אך הם נראו רדומים. 

ביפו היה זה שוב עומר פרץ שבדקה ה- 49 משחרר בעיטה חזקה מסף הרחבה אך מפספס במעט את המסגרת. בשלב זה החלו להתעסק ביפו בחישובי הצהובים. אורי קרגולה היה ראשון כשבדקה ה- 52 צלל ברחבה וראה את הצהוב. 
טל שמעיה היה השני כשבדקה ה- 61 עשה פשוט הכל בשביל לראות את הצהוב. בדקה ה- 63 הכניס חיים למשחק את מאור קנדיל במקומו של שמעיה שהתעייף. 

בדקה ה- 65 מזל גדול ליפו לאחר ששחקן כפר קאסם נשלח לבדו מול טובלי שיצא לעברו והציל שער ודאי. יאיר כהן צדק שהיה מתוכנן להיכנס כחילוף השני נאלץ להמתין זמן רב עד שגיא אבן הצליח לעצבן מספיק את השופט כדי שזה ישלוף לו את הצהוב המיוחל בדקה ה- 67. 

בדקה זו זכתה יפו בכדור חופשי בתוך הרחבה לאחר ששוער כפר קאסם נגע בידו בכדור שקיבל מחברו. יאיר כהן צדק בנגיעתו הראשונה הכדור הסיטו לפרץ שמ - 5 מטרים בעט לשמיים. בדקות אלה השתלטה כפר קאסם על המשחק ודחקה את יפו לאחור. אופיר חיים ביצע חילוף נוסף כשהוציא את פרץ שהשקיע מאמץ רב והכניס את עלי מחג'נה. 
יפו עברה למגננה וניסתה לעקוץ במתפרצות באמצעות כהן צדק , קנדיל וקרגולה. 

בדקה ה- 72 בסיום יציאה מהירה קדימה שולח כהן צדק בעיטה חזקה מ -18 מטרים אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה- 75 יאיר מוסר לקרגולה שמוסר שמאלה לקנדיל שנכנס לרחבה אך בועט החוצה. בדקה ה- 78 היה זה קרגולה בעצמו שנשלח לרחבה והצליח לבעוט למסגרת אך שחקן כפר קאסם הרחיק מהקו. בדקה ה- 81 מזל גדול ליפו לאחר שבעיטה חזקה מהרחבה פוגשת רק במשקוף שערו של טובלי.  
עד הסיום לחצה כפר קאסם וחיפשה את שער השיויון אך הגנת יפו עמדה בפרץ , 1-0 ליפו בסיום.

לאחר שני הפסדים רצופים חוזרת יפו למסלול הניצחונות ומצמקת את הפער מהמקום השני ל 3 נקודות כשבקופה נותרו עוד 6 נקודות. 
ביפו עדיין לוטשים עיניים לעבר המקום השני וכמובן ישמחו מאד אם יצליחו להשיגו אך על מנת לעשות כן על הקבוצה לנצח את שני המשחקים שנותרו ולקוות למעידות של יריבותיה הפועל אזור והפועל מרמורק שייפגשו אגב לקרב חזיתי במחזור הבא. 

אופיר חיים צריך לחשוב טוב טוב על ההרכב איתו יעלה למשחקי הפלייאוף. 
שחקני ההרכב היום במחצית ראשונה טובה העניקו לחיים הרבה חומר למחשבה בזכות יכולת טובה והרבה רעננות.

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |