‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו עולה למקום השני
מכבי יפו עולה למקום השני
מכבי יפו מביסה את בני אילת
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏03 ‏מאי ‏2014.
מכבי מנצחת מחזור 30
מכבי מנצחת מחזור 30
שתף |
 
מחזור 30
מכבי קביליו יפו 8 - בני אילת 1
2.5.14

צפו בתקציר הוידאו ( צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

29 מחזורים ניסתה מכבי קביליו יפו לעשות הכל בשביל להתקרב למקומות הראשונים בטבלה והיום , במחזור האחרון היא עלתה לראשונה למקום השני, המקום שמבטיח את הביתיות במשחקי הפלייאוף. 

משחקי הפלייאוף מתקרבים
במשחק נגד בני אילת שירדה ליגה כבר לפני מספר מחזורים והגיעה בהרכב חסר לא התקשתה יפו לכבוש את הכמות הנדרשת ולעקוף את הפועל אזור בזכות הפרש שערים עדיף. המקום השני , שאמור להעניק לקבוצה שמשיגה אותו יתרון על פני יריבותיה מזמן הפעם את אחת הקבוצות הטובות בליגה ולבטח זו שנמצאת כרגע בכושר הכי טוב. 


את יפו זה לא הרתיע , היא ידעה מה היא צריכה לעשות כדי להשאיר לעצמה סיכוי לסיים במקום השני ועשתה זאת. היא שידרה בכך מסר לליגה כולה ולבית"ר כפר סבא שהיא אינה מפחדת מדבר ושהיא מאמינה ביכולתה לנצח כל קבוצה , בכל יום נתון.  
סיבוב שני מדהים של הקבוצה של סירוטקין במהלכה צברה 34 נקודות מ45 אפשריות ( שנייה רק לקריית גת שצברה 39 ) העלה את הקבוצה מהמקום ה- 14 המוביל למבחנים נגד הירידה עד למקום החמישי המוביל למשחקי הפלייאוף לעלייה לליגה הלאומית. המספרים של סירוטקין ושחקניו בסיבוב השני הם מספרים של קבוצה שרצה לעלייה , כפר סבא השיגה בסיבוב השני יותר נקודות מיפו , מרמורק והפועל אזור ועובדתית היא הקבוצה החמה ביותר בפלייאוף. 

יחד עם זאת , צריך לזכור ולדעת שיפו היא הקבוצה היחידה בליגה שהצליחה לנצח העונה פעמיים את כפר סבא, היחידה. פה זה לא נגמר. בעונה שעברה הגיעה יפו לפלייאוף כמועמדת בכירה , מהמקום השני ופגשה את חניכיו של סירוטקין שהגיעו גם אז מהמקום החמישי. כפר סבא ניצחה ,שלחה את יפו הביתה והמשיכה עד למפגש נגד הקבוצה מהלאומית ורק שם הודחה. ידה של מי תהיה על העליונה הפעם? תשובות נקבל ביום רביעי הקרוב באיצטדיון שכונת התקווה.
 
סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 400 אוהדים הגיעו היום לצפות במשחק הנעילה של הליגה הסדירה כשבני אילת הגיעה להתארח בשכונת התקווה. הרבה דעות ותהיות עלו בנוגע להגעת הקבוצה הדרומית למשחק לאחר שזו ירדה ליגה כבר לפני מספר מחזורים אך המועדון של שמעון אבו התנהל באופן ספורטיבי ראוי להערכה. 

הקבוצה התייצבה למשחק , הציגה משחק ספורטיבי והגון וזכתה להרבה כבוד והערכה מהקהל היפואי , שאפו. 
יפו , עם צרות משלה , הגיעה למשחק ללא כמות נכבדת של שחקנים שחלקם מרצים עונשי הרחקה וחלקם סובלים מפציעות קלות ונחים לקראת הפלייאוף. חן מלכה קיבל את הקרדיט בהרכב כמו גם רועי הררי שחזר מפציעה ותופקד כמגן השמאלי. מאור מרציאנו הוסט לאגף שמאל של הקישור ועומר אלמליח הצעיר, שחקן קבוצת הנוער פתח כקשר בצד ימין. 

על החבורה הזאת ניצחו יאיר כהן צדק ששיחק מתחת לחן מלכה , וסולי צמח ורוסלן ברסקי שפתחו במרכז הקישור. 
יפו לא התקשתה מול חבורת הצעירים מאילת , וכבשה שער מהיר כבר בדקה ה- 2 כשברסקי שלח כדור גובה מדויק למלכה שהוריד בראשו לכהן צדק וזה שלח טיל מהרחבה לרשת הגבוהה , 1-0 ליפו.  
בדקה ה- 8 זה היה כבר 2-0 לאחר ששוער אילת השמיט בעיטה של כהן צדק ועומר אלמליח הצעיר היה במקום כדי לדחוק מקרוב ולכבוש שער בכורה בבוגרים. 

בדקה ה- 16 עלה חן למלכה על לוח התוצאות לאחר שיאיר כהן צדק שלח כדור ארוך לעברו וזה עבר את השוער כדי לגלגל מקרוב , 3-0. יפו ניסתה להגדיל את התוצאה עד לשריקה למחצית אך לא הצליחה , 3-0 בהפסקה.

סיקור המשחק - מחצית שניה
אופיר חיים ביצע שינוי אחד בהפסקה והכניס למשחק את עלי מחג'נה במקומו של אבי צבאג. יפו פתחה את המחצית בסערה וכבשה בדקה ה- 49 את הרביעי מראשו של חן מלכה. 
ברסקי העביר כדור נפלא שמאלה למרציאנו שמסף הרחבה הרים מדויק לעברו של מלכה שהתרומם ונגח לפינה , 4-0 לכחולים.  


בדקה ה- 51 היה זה תורו של אלמליח הצעיר להשלים צמד לאחר ששוב השתלט על כדור חוזר משוער אילת ומול שער חצי חשוף בעט שטוח וחד לפינה , 5-0 ליפו. 
בדקה ה- 57 הכניס ברסקי כדור עומק נהדר למרציאנו שעשה תנועה גדולה וגלגל מקרוב לרשת , 6-0. בשלב זה ביצע חיים חילוף והכניס למשחק את עמית אלבוכר במקומו של מלכה. בדקה ה- 64 מכניס אלבוכר המחליף הטרי מסירה נהדרת למרציאנו ששוב מגיע מאחורה ולא מתבלבל מול השוער , 7-0.
בשלב זה הגיעו הדיווחים שאזור השוותה וביפו הבינו שכרגע הם במקום השני בזכות מאזן ניצחונות עדיף ( הפרש שערים זהה ). 

בדקה ה- 83 זוכה אילת בפנדל לאחר הכשלה של עלי מחג'נה. גל אסולין מדייק מהנקודה , מצמק ל 8-1 ומוריד את יפו למקום השלישי אלא שבחלוף דקה מתקבלת הידיעה שאזור כבשה שער נוסף ויפו חזרה למקום השני. רועי הררי עשה בדקה ה- 90 סוף לספקולציות לאחר שקיבל כדור אדיר מברסקי ומשמאל הרחבה שלח פצצה לחיבורים , 8-1 ליפו שתופסת את המקום השני עם תום הליגה הסדירה.
 
ביום רביעי מתחילה העונה האמיתית מבחינתה של יפו. הפלייאוף כבר כאן , משחקי נוק אאוט ללא דרך חזרה. בית"ר כפר סבא תגיע לשכונת התקווה חדורת אמונה ומוטיבציה שהיא מסוגלת לעבור את יפו. היא מודעת לכושרה , היא זוכרת מה עוללה לקבוצה בעונה שעברה ועל הקווים שלה עומד אדם שמעוניין להוכיח ובצדק מבחינתו שהוא המאמן הכי טוב בליגה. 

אופיר חיים יצטרך להכין שיעורי בית ולהתכונן היטב להתמודדות. כפר סבא תגיע להניע כדור , תנסה להתיש את שחקני יפו ולהרדים את המשחק עם המון סדר סבלנות ושלווה. שחקני יפו חייבים יהיו להישאר מפוקסים ממוקדים ורעבים 90 דקות.
 
זה הזמן של קהל האוהדים להגיע ולתמוך. משחקי הפלייאוף הם חגיגה של כדורגל ומדי עונה מספקים המון דרמות וריגושים. ביום רביעי 7.5 ( כנראה בשעה 18:00 , עדכונים באתר בתחילת שבוע הבא ) נעמוד כולנו מאחורי הקבוצה והמועדון וננסה לעבור שלב.
 
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   מכבי יפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו   ליגה א יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |