‏יום חמישי ‏18 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון גדול מול קטמון
נצחון גדול מול קטמון
מכבי קביליו יפו מנצחת 0:1 את הפועל קטמון
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שישי ‏08 ‏מרץ ‏2013.
חיבוק של נצחון
חיבוק של נצחון
שתף |
 
סיקור המשחק - מחזור 22
מכבי קביליו יפו - 1, הפועל קטמון  - 0
שישי, 08 מרץ 2013 - 14:00

"שחקנים גדולים מגיעים למשחקים גדולים" אמר ליאור זדה לאתר הקבוצה לפני מספר ימים ועל פי התצוגה שנתנו היום שחקני מכבי קביליו יפו מדובר בחבורה של שחקנים גדולים שמעטרת את סגל הקבוצה. משחק מושלם של מכבי קביליו יפו עוצר את המכונה המשומנת של קטמון וטלספפה ופותח מחדש את המאבק על המקום הראשון בליגה.
 
ליאור זדה גבר היום על יריבו טלספפה בקרב המוחות ויישם את תוכנית המשחק שלו באופן מלא. יפו סגרה הרמטית את שחקני קטמון , לחצה באופן מרהיב על מקבלי הכדור ואפילו הפריעה לחילופי המסירות של הקטמונים בחלק מגרשם. לא פעם נאלץ עמית שמש שוער קטמון לקבל כדור משחקני ההגנה שלו  ולהעיפם למעלה מחוסר ברירה. משחק ההגנה של מכבי קביליו יפו הוא זה שניצח את היום משחק הצמרת החשוב והיוקרתי הזה ושלא יספרו לכם אחרת. יפו החזיקה בכדור הרבה יותר מהיריבה בזכות משחק ההגנה הנהדר וידעה לבצע את המהלכים ההתקפיים ולהביך את הגנת קטמון כמעט בכל התקפה.
 
סולי צמח וליעד ברקוביץ' היו היום בכל מקום במגרש ולעתים נדמה היה כי הלבנים משחקים עם יותר מ11 שחקנים. יניב סבג ויניב עמיאל העלימו את צמד החלוצים האדומים שמש ואהרון והציגו משחק נפלא. שחקני מכבי קביליו יפו הציגו היום משמעת טקטית ברמה הגבוהה היותר , חזרה לעמדות מוצא , יציאה מתוזמנת של המגינים קדימה להתקפות , חיפוי מושלם של שחקני הקישור  ועבודת הגנה גדולה של שחקני החלק הקדמי , ככה כנראה מנחילים הפסד ליגה ראשון לקבוצה מירושלים, כל המחמאות לזדה ולשחקניו. בשבועות האחרונים התעקש זדה לתת את הקרדיט בהרכב הראשון לסוהיב פריג'. התעקשות שלפחות על פי הנעשה על כר הדשא לא הייתה מובנת עבור הרבה אוהדים. סוהיב נראה מבולבל, רך , אחד שמרוב שרוצה להוכיח לכולם לא מצליח לעשות מהלך כדורגל ראוי.  

היום הוכיח זדה כי המהלך צלח. היום הוא קיבל מהקשר הנפלא משחק גדול . פריצות סוחפות בימין ובשמאל, מהלכי כדורגל שמוציאים קבוצה בשנייה להתקפה מסוכנת. מהלכים שערערו את הגנת קטמון . פריג' העמיד את דוד לבדו מול שמש בדקה ה- 60 אך רגע השיא הגיע עשר דקות מאוחר יותר עת התכונן נוי ויצמן להיכנס למשחק . 

שלט החילופים סימן מספר 44 ,זה היה עניין של תזמון , ברגע שהכדור יוצא החילוף מתבצע. יפו לחצה , סוהיב קיבל את הכדור פעם אחר פעם באגף ימין ואז  בדקה ה- 70 הוא קיבל את הכדור באגף ימין וברגע של גאונות שלח הרמה חדה לצד השני של הרחבה על מנת לבשל לדננבאום את השער שהתברר בסיום כשער הניצחון. וייצמן אגב נכנס בסופו של דבר במקומו של בוזגלו. איזה יפה הוא משחק הכדורגל.

צפו בסיקור הוידאו (צילום: נתן לוי)

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


מחצית ראשונה
כ 1200 אוהדים , 400 מהם מירושלים הגיעו היום לאיצטדיון בחולון וצבעו אותו בחגיגה אחת גדולה של כדורגל ישראלי. כל מחנה עשה את עבודתו נאמנה והאיצטדיון העירוני בחולון שוב לבש חג. באוויר היה מתח בלתי מוסבר , כזה ששמור רק למשחקים כאלו. 

כבר מהפתיחה בישרה יפו לאלפי הצופים וגם לשחקני היריבה כי יהיה קשה לקחת מהם את הניצחון. נחישות , התלהבות והמון ריכוז ניכרו במשחקה של יפו. המסירות היו מאד מדוייקות , התיקולים היו בזמן, המשחק פשוט שטף ומה שהיה חסר זה כדור ברשת.
צילום:לירן דורף(דאבל פס)
צילום:לירן דורף(דאבל פס)

יפו הציגה במחצית הראשונה את משחקה הטוב ביותר העונה. בדקה ה- 3 מנצל בוזגלו את מהירותו, פורץ באגף שמאל וחייב למצוא חבר ברחבה אך מסירתו אינה מדוייקת וההזדמנות חולפת.  בדקה ה-7 שוב התקפה טובה של יפו . בוזגלו מקבל את הכדור ממרציאנו באגף ימין ממשיך לרחבה ויכול לבעוט אך מעדיף למסור לסוהיב, הקשר היפואי משתלט לבסוף על הכדור , מנסה לעבור את שוער קטמון ונופל ברחבה. שופט המשחק מורה לפריג' לקום. יפו המשיכה להיות טובה יותר. סולי צמח וליעד ברקוביץ' יחד עם משחק הגנה ענק של כל חלקי הקבוצה היו אחראים לכך שקטמון לא הצליחה להחזיק בכדור יותר מ 15 שניות רצופות. משחקה היה מלא באיבודי כדור , ושמש ואהרון פשוט נבלעו בבולענים שנפערו ברחבת יפו.בדקה  ה- 15 מוצא ברקוביץ את סוהיב בצד שמאל, הקשר היפואי פורץ לרחבה וחייב לבעוט מעמדה נוחה אך מנסה לעבור שחקן נוסף ונופל ברחבה, שופט המשחק מחליט להוציא את הצהוב בטענה להתחזות.
יפו המשיכה להיות מסוכנת. בוזגלו קיבל שוב את הכדור בדקה ה- 22 , יכל לבעוט אך פרגן לחברו פריג' ששוב נפל ברחבה ללא התייחסות. יפו עשתה בדקות אלה הכל באופן מדוייק מלבד הפעולה האחרונה בחלק הקדמי. זה כמעט עלה לה ביוקר בדקה ה- 25 עת נפסקה בעיטת עונשין מ- 22 מטרים לטובת האורחים. שלום עקיבא , אולי אחד מהבועטים הטובים בליגה , לקח את הבעיטה ושלח כדור מסוכן מאד שחמק לו סנטימטרים ממסגרת השער. זאת הייתה אגב הבעיטה הראשונה לשער של למל והאירוע הראשון שמתייחס לניסיון כיבוש כלשהו מצד האדומים. בדקה ה - 30 מצב ענק ליפו לעלות ליתרון. 

פריג' שוב מהתל בכל הגנת קטמון ומוסר לאסף לוי שמעביר מצוין ימינה לשוסט, המגן שעשה היום קילומטראז' רב ניצב בעמדת בעיטה נוחה מול שמש ושיגר בעיטה למסגרת אך שמש היה ערני וקלט את הכדור. בדקות אלה הפעילה יפו לחץ אדיר על קטמון ושיבשה את כל מהלך משחקה. שחקני קטמון נאלצו לשלוח כדורים ארוכים קדימה מה ששיחק לידיה של יפו שהשתלטה במהירות על הכדורים ויצאה להתקפות חדשות במטרה למצוא את הרשת. בדקה ה  - 34 בסיומה של התקפה מצוינת מעביר שוסט כדור טוב ללוי שבועט בנגיעה כדור מסוכן שעושה דרכו לרשת , שמש באינסטינקט גדול מזנק ומציל שער בטוח. בדקה ה - 37 עולה בוזגלו גבוה מעל כולם ומגיע בראשו ראשון לכדור גובה אך סוהיב לא מצליח להמשיך והכדור מורחק.  עד המחצית שלטה יפו בכר הדשא אך לא הצליחה לבטא את יתרונה בכדור ברשת. אל חדר ההלבשה ירדו שחקניו של זדה כשהם מלווים במחיאות מצד הקהל היפואי שראה מחצית משובחת.
 
מחצית שניה
יפו לא ביצעה שינויים בהרכבה וקיוותה להמשיך את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה אלא שהפעם גם לשים כדור ברשת. קטמון המשיכה להיראות חסרת אונים מול משחק ההגנה היפואי והתקשתה לבצע מהלכים בחלק הקדמי. שוב ושוב הגיעו מגיני יפו לרחבת קטמון אך לא מצאו רגל מסיימת. שוב ושוב הגיעו שחקני החלק הקדמי לעמדות בעיטה מצוינות אך דבר לא יצא מכך. ליאור זדה הבין כי הוא צריך שינוי. הוא בחר לבצע חילוף כפול ובדקה ה- 55 שלח לדשא את יאיר כהן צדק וצ'יקו דננבאום במקומם של אסף לוי ויניב דוד.
החילופים של זדה הצדיקו עצמם במהרה. כהן צדק נכנס למשחק באופן מצוין. הוא קיבל את הכדור בכל יציאה קדימה וניצל את המרווחים שהעניקה קטמון על מנת לנהל משחק מסירות עם חבריו לקישור. בדקה ה- 58 מתנהל כהן צדק עם הכדור מרחק 22 מטרים משערו של שמש ולפתע משגר כדור אדיר שנעצר רק במשקוף השער. בדקה ה- 60 מנהל פריג' דאבל פס גאוני עם דוד בסיומו נשאר האחרון לבדו מול שמש , הקהל היפואי כבר בהיכון , דוד רק צריך לבחור פינה לרוץ לקהל אך החלוץ המוכשר מנסה לעבור את שמש ונכשל , כמה חבל. 

מעודדת מההתעוררות במשחקה השתלטה יפו כליל על המשחק. מרציאנו ושוסט עולים ללא הרף , ברקוביץ וצמח אחראים על המסירה הראשונה לכהן צדק  והאדריכל בלבן מחפש את חבריו בכדורי עומק.

בדקה ה- 70 כלום כבר לא עוזר לאדומים. פריג' מקבל את הכדור בימין משוסט  ומרים נפלא לשמאל הרחבה לעברו של דננבאום שמתרומם גבוה ונוגח עם כל הלב לפינה הקרובה , 1-0 גדול למכבי קביליו יפו והאיצטדיון בחולון באוויר. מהלך כדורגל מצוין של יפו מביא סוף סוף לכדור ברשת , השליטה בכר הדשא מתבטאת סוף כל סוף גם בתוצאת המשחק. זדה ביצע את חילופו השלישי והכניס לכר הדשא את נוי ויצמן במקומו של בוזגלו. יפו החלה להסתגר באופן מסוכן. כהן צדק , ויצמן וסוהיב שיחקו קרוב אחד לשני בחלק מגרשה של יפו בצמוד לעיגול החצי ושאר שחקני השדה עסקו מאחוריהם בעבודת הגנה.

יפו ניסתה לצאת קדימה במתפרצות ובשלב מסויים ויתרה גם על זה ופשוט העיפה כדורים קדימה. בדקה ה- 81 מקבלת יפו מכה קשה. עידן שמש מקבל כדור באגף ימין ומופל על ידי יניב עמיאל. עמיאל שקיבל כרטיס צהוב מוקדם יותר במשחק על מילים מיותרות ראה את הצהוב השני והותיר את יפו בעשרה שחקנים בחלק הכי קריטי של ההתמודדות. זדה שנותר ללא חילופים הורה לסולי צמח לתפוס את עמדת הבלם. יפו הפכה מכווצת הרבה יותר וויתרה לחלוטין על משחק ההתקפה. שי אהרון ניצל בדקה ה- 83 טעות קשה של צמח והשתלט על כדור טועה ברחבה אך בעט חלש ולמל קלט את הכדור. קטמון לחצה עם המון שחקנים והגיעה לעוד שני מצבי בעיטה מאד מסוכנים אך למל היה במקום. שופט המשחק בחר להוסיף 5 דקות להתמודדות אך גם זה לא עזר לקטמונים שנחלו היום הפסד ליגה ראשון העונה.

עם שריקת הסיום חגגו שחקני יפו ארוכות את הניצחון יחד עם הקהל שהגיע היום לחולון. משחק גדול של מכבי קביליו יפו מזכה אותה ביושר ובצדק בהרבה יוקרה, כבוד וכמובן ב 3 נקודות יקרות שמזניקות אותה למקום השלישי ומבססות את מקומה בפלייאוף. ליאור זדה רושם ניצחון יוקרתי מאד כמאמן. יש לתת לו את הקרדיט על הכנה טובה למשחק. על ניהול משחק חכם ואחראי שכלל חילופים שהובילו לניצחון. 

שחקני מכבי קביליו יפו שנתנו היום תצוגה מרהיבה ראויים למירב המחמאות, עלייהם להמשיך כך במחזורים הקרובים על מנת שהעונה הזאת תסתיים בשמחה גדולה. הקהל הכחול לבן שהגיע היום בכמות גדולה יותר ממשחקים קודמים קיבל את כל הסיבות להמשיך ולפקוד את משחקיה של מכבי קביליו יפו ולדחוף את חבורת הגברים הזאת קדימה לעבר הלאומית.
 

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |