‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2024
ענבר דקל שליו
מחכים לאליהו
הפסטי ד' יוצא לדרך והדודות מתכוננות למימונה ההולכת וקרבה. שמחה רבה, פסח בא לשכונה
 מאת: ענבר דקל שליו
‏יום שני ‏11 ‏אפריל ‏2011.
הדודות של המימונה
הדודות של המימונה
 
ביום שני האחרון ערכה המכינה של תל"ם אירוע לכבוד חג הפסח עם הקשישים מנווה תמר וממועדון הקשישים פורטר מלב יפו. התוכנית כללה מגוון פעילויות הקשורות לחג הפסח, חידון נושא פרסים, כיבוד לחג וכמובן מסיבת ריקודים כמיטב המסורת בנווה תמר. 

האירוע היה מוצלח מאוד ונהנינו לשוחח אחד עם השני על מנהגים שונים בחג ולשמוע מהקשישים את הסיפור האישי שלהם. בסוף האירוע הרמנו כוסית חגיגית לכבוד החג.

הפסטיבל של יפו ד'
ביום רביעי (13.4) תתחיל מסורת שכונתית של כיף ושיתוף בין כל התושבים! הפסטי ד' שיתקיים בשיתוף של בית רק"ע, מכינת תל"ם, ועד השכונה והצופים, הוא הפנינג שכונתי צבעוני וכיפי לכל המשפחה. בפסטיבל יהיו דוכנים והפעלות כמו: פינת יצירה, מגדת עתידות, דוכן קריקטורות ועוד.

בנוסף, בהפנינג יהיה דוכן מציאות ויד שנייה שבו תוכלו לאוורר את הבית מכל החפצים המיותרים ולהתחדש בפריטים ישנים – חדשים מתושבי השכונה. רעיון ההחלפות הוא שכל אחד מביא איתו פריטים שיש לו בבית והוא כבר לא רוצה - ומוזמן לקחת בהפנינג פריטים שמישהו אחר הביא ומצאו חן בעיניו.

רעיון ההפנינג בא מתוך רצון ליצור מסורת של שיתוף וחברות בין תושבי השכונה, ליצור גאווה שכונתית ובעיקר ליהנות כולנו ביחד!
 
אז קחו לכם פסק זמן מהניקיונות וההכנות לחג ובואו ליהנות מאחר צהריים של פסטיבל שכונתי עם המון פעילויות כיפיות לילדים ולגדולים.

חנה לשה, שולה רידדה, בתיה טיגנה, לילי ופרידה קילפו, ציפי ושושי ארזו והשמחה היה רבה. עמדנו שעות על הרגליים במטבח החם, עבדנו קשה, אבל השמחה הייתה רבה והאווירה הייתה חגיגית
בתכנית: דוכני מציאות ויד שנייה, דוכני מזון (נקניקיות, עוגות שתייה), קריקטורות, באולינג, אוריגמי, מגדת עתידות, פינת יצירה, מופע של שרון הקושקושון ולסיום הרמת כוסית שכונתית לכבוד חג הפסח.

אז בואו נשמח יחד באירוע צבעוני ואביבי. הכניסה חופשית, כולם מוזמנים!
הפסטי ד' יתקיים במגרש הכדורסל החל משעה ארבע אחר הצהריים.
 
 
המימונה של השכונה
בשמחה רבה  הודיע לנו יו"ר השכונה עמוס אדאווי שהשנה המימונה הקהילתית תתקיים ביפו ד'. הוא הוסיף ואמר שאנחנו צפויים לארח כשמונה מאות איש ושאנחנו ננהג לפי המסורת ונכין את הריבות והמופלטות בעצמנו.

אחרי השמחה הגדולה עברנו למתח קל. תודו שלהכין כיבוד בכמויות כאלה זה לא פשוט. אלא שקבוצת הדודות הפעילות של יפו ד' לא נבהלה ולא נסוגה. שתיים-עשרה נשים שינסו מותניים קבלו שיעור קצר מהמומחיות בתיה אטדגי ואמדה לוי וניגשו כולן למלאכה. רתמנו את המטבח של המרכז לקשיש נווה תמר והגענו לשם עמוסים לעייפה בקמח שמן פירות וסוכר והתחלנו לעבוד.

חנה לשה, שולה רידדה, בתיה טיגנה, לילי ופרידה קילפו, ציפי ושושי ארזו והשמחה היה רבה. עמדנו שעות על הרגליים במטבח החם, עבדנו קשה, אבל השמחה הייתה רבה והאווירה הייתה חגיגית. השמועות הגיעו רחוק ותושבות שכונה נוספות הסכימו להכין מופלטות בביתן לטובת המימונה הקהילתית.

כבוד והערכה רבים לקבוצת הדודות הפעילות של יפו ד' ואיחולי החלמה שלמה ומהירה לציפי אדאווי, חברת הקבוצה שקמה ממיטת חוליה ובאה לעזור לנו.

תגיות:   יפו ד'   שכונות ביפו  
תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
100 יזמים חברתיים הגיעו בשבוע שעבר למפגש קהילת יזמות חברתית בנווה תמר ביפו ד'. כמה מילים על איך הופכים את העולם למקום טוב יותר
קורס מדריכים צעירים, ריקודי בטן וכמובן כדורגל הם רק חלק מהפעילויות שמחכות לכם במרכז טובן בשכונת יפו ד'
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |