‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  רומן בהמשכים
רומן בהמשכים
לקראת המשחק מחר של מכבי יפו מול בני אילת, סוקר ערן כהן ימין את המפגשים בין שתי הקבוצות בעונה הקודמת
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2011. צילומים: פורטל יפו
שער ניצחון במפגש הראשון
שער ניצחון במפגש הראשון
שתף |
 
ביום שני תעלה מכבי קביליו יפו למפגש הרביעי שלה בעשרת החודשים האחרונים עם בני אילת.
הרומן המתמשך בין שני המועדונים החל במחזור ה-11 בעונה שעברה. אז הגיעה יפו להתמודדות לאחר רצף של שני ניצחונות. 

יפו הנחילה לאילתים תבוסה כואבת כשכבשה שלושה שערים ושמרה על שער נקי. המחזורים חלפו, יפו נעה בין ניצחונות מרשימים להפסדים לא נעימים ובמחזור ה-26 פגשה את אילת שוב לפרק שני ברומן.

אילת בחוץ, יפו בפנים
אילת בחוץ, יפו בפנים
אלא שהפעם היה זה מפגש גורלי הרבה יותר מהמפגש הראשון. ארבעה מחזורים לפני סיום העונה. המקום לפלייאוף כבר בספק. יפו יודעת שהיא חייבת לנצח כדי לתפוס את המקום החמישי לפחות. 

יפו מתפוצצת על כר הדשא באילת, היא הופכת פיגור של 1-0 לניצחון ענק בגובה 4-1. את העונה הסדירה סיימה יפו במקום הרביעי, מה שזימן לה במשחק הראשון של הפלייאוף משחק חוץ קשה, איפה? באילת, שוב.

יצאנו לדרך פסימיים משהו. מה, נצליח להפתיע את אילת במגרשה שוב תוך זמן כל כך קצר? אז קיבלנו תשובה. כן, ובגדול. משחק ענק, הרואי, שמוביל לצמרמורת בכל פעם שחושבים על מהלכיו, הסתיים בניצחון ענק בתוספת הזמן, 3-2 ליפו שעולה לשלב הבא.

מחר, יום שני, נהיה שותפים לפרק הרביעי בסדרה, וכמה שהוא מרתק. מכבי קביליו יפו מגיעה להתמודדות כשהיא עדיין בשלבי בחינה עצמית. היא מגיעה לאחר הפסד כואב במחזור הפתיחה. היא יודעת שאסור לה לאכזב שוב את האוהדים, במיוחד לא באילת. 

לרשותו של גבי בורשטיין עומד סגל מספיק חזק כדי לעבור את המשוכה האילתית. בני אילת נחלשה הקיץ משמעותית. רוב שחקניה המשמעותיים עזבו (5) והיא למעשה בעיצומו של תהליך בנייה מחדש.

מכבי קביליו יפו יודעת שכדי לצאת עם ניצחון מהמגרש באילת היא תהיה חייבת לשפר את אחוז ניצול המצבים שלה. החמצות כמו ביום שישי האחרון נגד קטמון ואנחנו בצרות. חוליית הגנה חייבת לשנס מותניים ולשים את אירועי המשחק האחרון מאחורה, לעשות Delete ולהמשיך

המאמן המצליח איברהים אבו רקיק עזב ויחד איתו צמד שחקני ההתקפה הטוב בליגה בעונה שעברה, אבי מלכה ועידן אליהו. מלכה עבר לאסי גלבוע מהמחוז הצפוני ואילו אליהו עבר למדי הפועל ירושלים בליגה הלאומית. הקשר הנהדר אבישי אטיאס החליט אף הוא לנטוש וחבר למלכה בגלבוע, סאמר סרחאן הכישרוני עבר לאחי נצרת מהליגה הלאומית, מוחמד עמריה שהיה עמוד התווך בהגנה עזב לטמרה בצפון. 

מי כן נשאר? דניאל קהא , אדר זינו ולי זלייט שעשו הרבה צרות ליפואים במפגשים בעונה שעברה. במחזור שעבר התארחה אילת באצטדיון "לויטה" וגברה 1-0 על בית"ר כפר סבא משער בדקה ה- 91 של נתנאל סוויסה הצעיר.

מכבי קביליו יפו יודעת שכדי לצאת עם ניצחון מהמגרש באילת היא תהיה חייבת לשפר את אחוז ניצול המצבים שלה. החמצות כמו ביום שישי האחרון נגד קטמון ואנחנו בצרות. חוליית הגנה חייבת לשנס מותניים ולשים את אירועי המשחק האחרון מאחורה, לעשות Delete ולהמשיך. 

מאבדים את החושים
מאבדים את החושים
יניב עמיאל, הקפטן, חייב לקחת אחריות ולשמש דוגמה לחבריו הצעירים. מכבי קביליו יפו צריכה אותו במיטבו.
הפעם, בשונה מהמשחק ביום שישי האחרון, ילוו את מכבי קביליו אוהדיה המסורים שכל כך חיכו לרגע בו יוכלו סוף סוף לעודד את קבוצתם במשחק רשמי בעונה החדשה.

יום שני 19.9, 16:00, המגרש בחוף הצפוני. נפגש באילת!


מפגש ראשון, מחזור 11, מכבי קביליו מארחת את בני אילת, 17.12.10 יום שישי:
תוצאה 3:0 למכבי קביליו יפו.


מכבי קביליו יפו מציגה סוף סוף את הכדורגל אותו כולנו רצינו לראות. כדורגל שמח, התקפי ובעל חזון. נניח בצד לרגע את הלחימה והמחויבות שהיו שם לאורך כל הדרך. שחקניהם של פביאן וראובן רוקדים על הדשא ומוכיחים גם לעצמם עד כמה משחק הכדורגל הוא פשוט וקל. 

השחקנים משחקים האחד בשביל השני ואינם מסתירים לרגע את הרצון העז לשמח את הקהל היפואי. מכבי קביליו יפו מחזירה לעצמה את כוח ההרתעה שאבד לה בחודש האחרון. היום, חזקה מתמיד מסתכלת יפו לתוך עיניה של יריבותיה לצמרת ומודיעה חד משמעית: חזרתי ובגדול.


מפגש שני, מחזור 26 מכבי קביליו מתארחת באילת, 04.08.10 יום שישי:
תוצאה 4:1 למכבי קביליו יפו.


הרגשנו את זה. הרחנו את זה מגיע כבר אז בדקה ה-82 בשבוע שעבר, כשסוהיב מצא את עידן דוד וזה סגר את הסיפור נגד קריית מלאכי. הבנו שקרה פה משהו. שמכבי קביליו יפו שדרסה כל דבר שזז בליגה ג' ובליגה ב' ריכזה מאמץ לקראת הישורת האחרונה של הליגה. שדברים סוף סוף מתחברים ושהגרוש ללירה שהיו חסרים בכל כך הרבה משחקים, מגיעים. 

לפני שנגיע לקהל המדהים של הקבוצה, מגיע כל הכבוד לשחקני מכבי קביליו יפו. הבחורים שעברו עונה קשה מאוד מבחינת ביקורת וחיצים שהופנו אליהם, הצליחו להתרומם מהמקום הנמוך ביותר ולספק לנו תצוגות כדורגל נפלאות בשני משחקי עונה רצופים. כמה שביטחון חשוב לשחקן כדורגל. מכבי קביליו יפו נתנה היום את החותמת הרשמית לשינוי ביכולתה. 

היא מיצבה עצמה כקבוצה החמה כרגע במחוז הדרום של ליגה א' ומעבר לכל ספק כקבוצה שאף אחת לא תרצה לפגוש במשחקי הפלייאוף, אם היא אכן תגיע אליו. הביטחון שאבד לשחקנים שבוע אחר שבוע בעקבות תצוגות הנפל, שב אליהם ובגדול. היום הם הוכיחו אופי ווינריות כשחזרו מפיגור במגרש סופר קשה ולעיני מאות אוהדים שעשו את כל הדרך מהמרכז.


מפגש שלישי, שלב ראשון בפלייאוף 12.05.11 יום חמישי:
תוצאה 3:2 למכבי קביליו יפו.


רגע. שנייה. לפני שאתה מתחילים לקרוא, תעצרו. תחשבו עוד פעם על אקורד הסיום של משחק הכדורגל הגדול בו צפינו היום באילת. תיזכרו במוחמד חטארי מעביר מסירה גאונית לעידן דוד. תיזכרו בעידן עושה צחוק מהגנת אילת עמוק בתוספת הזמן וכמו שחקן מאני טיים גדול קובר את הכדור ברשת. נזכרתם? עכשיו אפשר להתחיל. מכבי קביליו יפו. 

כמה עוצמה יש בשם הזה שהוסיף היום לרזומה שלו קבלה נוספת, אולי היקרה ביותר בארסנל שלו. קיבלנו את אילת בחוץ בפלייאוף וידענו שאנחנו יוצאים לקרב ארוך ומתיש. הברזנו מהעבודה, פתחנו את הכיס ובתוך הלב שם עמוק בפנים גם קיווינו שנצליח לחזור מאילת עם ניצחון קטן, לא כמו זה שהושג שם רק לפני כחודש. משהו צנוע יותר. ניצחון שיבטיח את המקום בשלב הבא. מה שקיבלנו היה הרבה מעבר למצופה. חוויה ששווה הרבה יותר מכל דבר אחר. משהו שניקח איתנו כנראה לכל החיים. משהו שרק מכבי קביליו יפו מסוגלת לייצר ללב שלנו.

מפגש רביעי, מחזור שני, 19.9.11 יום שני:
תוצאה :??

היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |